MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het risico accepterend dat ik over ga komen als een typische Nederlandse azijnzeiker: IK SMELT HIER!

Favoriete h**r terug naar familie in Bulgarije. Zonde, ze kon zeker nog een paar beurten mee

ik ben niet het derde wiel
maar het zevende wiel
:)

:(

Darmtyfus aanval :( heb totaal geen zin hier in op dit moment

Desktop PC kaput :( Moet wel of de voeding zijn, of de aan-uit knop. Er brandt/knippert één ledje op het moederbord dus dat is het hem dan niet toch? Andere suggesties? @Galen :o

PC is wel een jaar of 8 oud gok ik, maar zou toch chill zijn als hij nog te redden is want hij functioneert nog wel prima.

Er zat overigens wel veel stof in, maar heb de kast net stofvrij gemaakt met de compressor en dit hielp jammer genoeg niet.

Desktop PC kaput :( Moet wel of de voeding zijn, of de aan-uit knop. Er brandt/knippert één ledje op het moederbord dus dat is het hem dan niet toch? Andere suggesties? @Galen :o

PC is wel een jaar of 8 oud gok ik, maar zou toch chill zijn als hij nog te redden is want hij functioneert nog wel prima.

Er zat overigens wel veel stof in, maar heb de kast net stofvrij gemaakt met de compressor en dit hielp jammer genoeg niet.

lampje op het moederbord brand wel? Hoe kan dan de voeding kapot zijn?

Start niet meer op in de bios? of dat nog wel?

zo niet wss Mobo, cpu of ram dat kapot is

-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Als er nog een lampje brandt is het iig niet je voeding inderdaad. Als er iets aan het mainboard kapot is dan krijg je meestal een bepaald geluid te horen bij opstarten. In het bijbehorende boekje staat dan vaak wat die geluidcode betekent. Als het klinkt als een ambulance dan is het meestal volgens mij je memory, verder weet ik t zo snel niet meer. Is al heel wat jaartjes terug dat ik PC's in elkaar gezet heb ;)

lampje op het moederbord brand wel? Hoe kan dan de voeding kapot zijn?

Start niet meer op in de bios? of dat nog wel?

zo niet wss Mobo, cpu of ram dat kapot is
Er knippert 1 groen lampje op het moederbord. Hij start helemaal niet meer op ook niet in bios. Maakt ook geen geluid helemaal niets...

Moederbord kapot?

De lichaamsgeurgeur van schoonmaaksters.:o

werken :(

BMOVL-filter al geprobeerd?

Terug
Naar boven