- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
de warmte die in huis geslopen is pfff....
ga net als gisteren een nachtje doorsteken en pas om 5u naar bed
gelukkig minder dan de afgelopen dagen vandaag

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de warmte die in huis geslopen is pfff....
ga net als gisteren een nachtje doorsteken en pas om 5u naar bed

Favoriete h**r terug naar familie in Bulgarije. Zonde, ze kon zeker nog een paar beurten mee
Darmtyfus aanvalheb totaal geen zin hier in op dit moment

link werkt niethttps://www.vdab.be/mijnvdab/opleid...age_beperktBladeren_crumbTrail_crumb0&sess=43
Ik moet in deze opleidingen iets zoeken wat ik wil doen maar niets spreekt mee aan![]()
Moet wel of de voeding zijn, of de aan-uit knop. Er brandt/knippert één ledje op het moederbord dus dat is het hem dan niet toch? Andere suggesties? @Galen 
Desktop PC kaputMoet wel of de voeding zijn, of de aan-uit knop. Er brandt/knippert één ledje op het moederbord dus dat is het hem dan niet toch? Andere suggesties? @Galen
PC is wel een jaar of 8 oud gok ik, maar zou toch chill zijn als hij nog te redden is want hij functioneert nog wel prima.
Er zat overigens wel veel stof in, maar heb de kast net stofvrij gemaakt met de compressor en dit hielp jammer genoeg niet.

Er knippert 1 groen lampje op het moederbord. Hij start helemaal niet meer op ook niet in bios. Maakt ook geen geluid helemaal niets...lampje op het moederbord brand wel? Hoe kan dan de voeding kapot zijn?
Start niet meer op in de bios? of dat nog wel?
zo niet wss Mobo, cpu of ram dat kapot is
BMOVL-filter al geprobeerd?Desktop PC kaputMoet wel of de voeding zijn, of de aan-uit knop. Er brandt/knippert één ledje op het moederbord dus dat is het hem dan niet toch? Andere suggesties? @Galen
PC is wel een jaar of 8 oud gok ik, maar zou toch chill zijn als hij nog te redden is want hij functioneert nog wel prima.
Er zat overigens wel veel stof in, maar heb de kast net stofvrij gemaakt met de compressor en dit hielp jammer genoeg niet.
Ik ben dat getreiter van die muggen in mijn huis zat, dus ik heb de afgelopen uren een hele knoflook opgekauwd.