Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel, jij hebt ech tnooit normale comments.
Jordybuild ga is lekker je moeder vervelen o.i.d.
OT: Zweet me kapot, warmte is me niet meer gewoon denk ik.![]()
hmmmm lekker broekbroeien... niks mis mee toch?? laatste kcals eraf zweten en dalijk 10x zo hard terugstompen
Pizza eten voor abs, wat voor master stofwissseling heb jij??zo pizza eten, fuarkkk keek net in de mirror en abs staan er al redelijk bij, zo weer ff refeeden met pizza onmnonmnonnmnonm, 6,50 normaal kost die 15euro u mad??
vrouwtje in de gym die ik stiekem leuk vind was er vandaag
heb alleen de ballen niet om met haar te praten
ze keek/glimlachte eerst echt vaak naar mij, maar omdat ik maar geen stap durft te zetten denkt ze wrs dat ik haar nix vind, terwijl ik haar echt leuk vind. Wat moet ik doen?Niet zo beta doen.ahahaha ****ing misselijk in de gym vandaagvrouwtje in de gym die ik stiekem leuk vind was er vandaag
heb alleen de ballen niet om met haar te praten
ze keek/glimlachte eerst echt vaak naar mij, maar omdat ik maar geen stap durft te zetten denkt ze wrs dat ik haar nix vind, terwijl ik haar echt leuk vind. Wat moet ik doen?
Losse broek aandoen zodat ze naar binnen kan kijken![]()
lekker gegeten 2/3 pizza op en nu fftjes nog van de zon genieten...... fuark vette zooi damn
lekker gegeten 2/3 pizza op en nu fftjes nog van de zon genieten...... fuark vette zooi damn