AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hmm, als die net zo groot waren als kokosnoten, dan had ik ze inderdaad op de markt gekocht ;)

Handel in bolletjes natuurlijk, swa je weet toch

I was just joking :D
Maar als er niet zoveel risico aan vastzat zou ik wel een gokje wagen.
Pff..alle goeie dingen zijn verboden :(

bobbel in me onderste ooglip. Volgens mij is hij ontstoken. k*t lenzen :(

+100000

K*t lenzen, al 2 weken mijn ogen ontstoken loop als een nerd rond met mijn bril fuuuuuuuuuuu

Vandaag oogdruppels gekregen, ben benieuwd.

(beterschap btw)

lol mijn zus heeft hetzelfde als jouw. Ik werd vanochtend wakker met beetje prikkel in me ooglid als ik knipperde. nu als ik voel is het iets dikker.
Zal ik morgen gewoon lenzen indoen???

lol mijn zus heeft hetzelfde als jouw. Ik werd vanochtend wakker met beetje prikkel in me ooglid als ik knipperde. nu als ik voel is het iets dikker.
Zal ik morgen gewoon lenzen indoen???

ok :o

Niet indoen, gewoon laten rusten en bril op doen als je die hebt.
De oude lenzen weggooien (en eventuele nieuwe lenzenvloeistof gebruiken).

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 21:54 ----------

Lmao draag al 4 jaar alleen maar lenzen.
In al die tijd geen bril aangeraakt.
you mad?

Gezonde ogen, jelly. :)

al 20 jaar geen lens of bril aangeraakt :D

u jelly f**gots?

Heb wel eens een bril aangeraakt .. om omhoog en omlaag te doen. . . . . maar das vast een andere bril :D

gisteren ff op bed gaan liggen met de intentie om fftjes 1uurtje te pitten, werd ik om 20:30 wakker terwijl ik om 20:00 borst zou gaan trainen lal..

ff naar gym geweest en meest verotte training ooit gehad

gisteren ff op bed gaan liggen met de intentie om fftjes 1uurtje te pitten, werd ik om 20:30 wakker terwijl ik om 20:00 borst zou gaan trainen lal..

ff naar gym geweest en meest verotte training ooit gehad

hihi ik had die dag al getraind maar ik viel ook rond 8 uur savonds in slaap :P

hihi ik had die dag al getraind maar ik viel ook rond 8 uur savonds in slaap :P

Toen ik thuiskwam ging ik weer ff op bed liggen maar moest eigelijk nog douchen, werd ik weer rond 2:00 wakker dacht zal i knog ff gaan douchen of niet. Maar ff die sample shake van b&f opgedronken wat kwark op en weer wezen pitten.

Fuarkk, het is nu echt zo. Ik ben er echt achter als ik kwark eet voor slapen gaan dat ik volgende dag met buikpijn opsta en eigenlijk ook daardoor minder goed slaap.

Misschien ligt het wel aan deze kwark.

Trouwens tijd voor ontbijt: choco pops van crownfield met melk :P

Terug
Naar boven