MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fuarkk, het is nu echt zo. Ik ben er echt achter als ik kwark eet voor slapen gaan dat ik volgende dag met buikpijn opsta en eigenlijk ook daardoor minder goed slaap.

Misschien ligt het wel aan deze kwark.

Trouwens tijd voor ontbijt: choco pops van crownfield met melk :P
Beter aan de apenkeutels heehhehe

Ik moet vandaag bedrijfsadministratie en nog meer intredasting vakken leren :)

Ik moet vandaag bedrijfsadministratie en nog meer intredasting vakken leren :)

Son-i-am-proud.jpg

Dat die k*t hogeschool nu ineens 310 euro gaat afschrijven ipv 165! Melden ze ook niet ff ofzo!

Eerst 3 uur verslapen, dan trein missen, vervolgens heeft volgende trein 16min vertraging k*t ns

In de wachtruimte van de tandarts zat ik naast een milf:eek:

En haar tet*en lagen zeker tegen je arm aan?

Je begint je geloofwaardigheid toch wel te verliezen. Voor zover je die nog had :roflol:

Ja het is heeel ongelovelijk dat ik gewoon naast een milf zat, die deed alsof ik niet bestond, en me niet 1x aankeek:eek:

Lol ik moet naar huisart voor me ogen, paar keer. En toen liep er zon ouwe milf binnen en haar tet*en waren serieus of Dubbel D of nog groter, en toen was haar middenlijf niet eens heel dik maar haar kont was hugeeee.

En haar face was niet echt pretty, maar die jopen..

Lol ik moet naar huisart voor me ogen, paar keer. En toen liep er zon ouwe milf binnen en haar tet*en waren serieus of Dubbel D of nog groter, en toen was haar middenlijf niet eens heel dik maar haar kont was hugeeee.

Hmm, not sure if srs ...

En haar tet*en lagen zeker tegen je arm aan?

Je begint je geloofwaardigheid toch wel te verliezen. Voor zover je die nog had :roflol:

Dat ik nu nog even naar de belgische grens op en neer kan rijden.

:fuu:

Leuk Jordy,

t*ring warmte in de gym, zweten als de t*ring ... slechte training, na rug maar 2 oefeningen voor triceps gedaan en ik was helemaal kapot ..

vanochtend pas om 8 uur thuis van werken en 11 uur ging mn telefoon FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

airconditioning kapot in gym > ****ing warm > benen trainen > misselijk > kotsen in de wc ..

en ik mag straks lekker werken van half 7 to 12 !

Vrij matige training door die k*t hitte...

Terug
Naar boven