XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Overtraind :treuren:

>in de gym weighted push ups aan het doen
>klaar met mijn set en gooi de plates van mijn rug
>1 plate valt vol boven op mijn pak chocomel:choco::treuren:
>pak zat nog half vol en spatte volledig open
> alles onder de chocomel
> moeten dweilen
> geen gains gemaakt:sad:

Laatst bewerkt:
>in de gym weighted push ups aan het doen
>klaar met mijn set en gooi de plates van mijn rug
>1 plate valt vol boven op mijn pak chocomel:choco::treuren:
>pak zat nog half vol en spatte volledig open
> alles onder de chocomel
> moeten dweilen
> gaan gains gemaakt:sad:
Oh boy :) I feel your pain :aai:

waar kan ik dit kut kerst gebeuren uitzetten @Sanca

god***domme.

fijn een fel rode achtergrond.

dit is irritant op de mobiel dat kerst gebeuren.

morgen binnen voor ingreep aan de nekwervels, beetje nerveus :o

Lekker hoor, mijn nieuwe medicatie

Informeer uw arts als u één van de volgende geneesmiddelen inneemt. Ze kunnen de kans op bijwerkingen verhogen als u ze inneemt samen met Ramipril EG: • Geneesmiddelen die gebruikt worden om pijn en ontsteking te verminderen (bijv. niet-steroïdale antiinflammatoire geneesmiddelen (NSAIDs) zoals ibuprofen of indometacine en aspirine).

Waarop moet u letten met eten, drinken en alcohol? • Het drinken van alcohol samen met Ramipril EG kan u duizelig of ijlhoofdig maken.

Vaak (kan tot 1 op 10 mensen treffen) • Hoofdpijn, zich moe voelen • Zich duizelig voelen. Dit is meer waarschijnlijk als u de behandeling met Ramipril EG start of als u een hogere dosis begint in te nemen • Flauwvallen, hypotensie (abnormaal lage bloeddruk), in het bijzonder als u snel rechtstaat of gaat rechtop zitten • Droge prikkelhoest, ontsteking van uw sinussen (sinusitis) of bronchitis, kortademigheid • Maag- of darmpijn, diarree, indigestie, misselijkheid of braken • Huiduitslag met of zonder verheven zone • Borstpijn • Krampen of pijn in uw spieren • Bloedtesten die meer kalium dan gewoonlijk in uw bloed tonen

:fuu:

Maar heb je er ook last van?

Ok, in de gaten houden dus.
Maar veel medicijnen hebben bijwerkingen, maar vaak valt het mee.
Alleen niet alles is te combineren. Mijn pa is ook hartpatiënt, als er gewisseld word van medicijnen kan dat wel eens verkeerd uitpakken, hogere bloeddruk en dergelijke.
Gek genoeg weten de geleerden dat niet altijd.

Terug
Naar boven