MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oordopjes gejat in de gym, stumpers.

Lol, wat een onzin. Kom ik 5min te laat bij de huisarts, heeft ze me aangevinkt als ''behandeld'' en mag ik gelijk weer naar huis.

Sinterklaasmuziek

Krijg echt zin om kinderen dood te steken.

In Brussel op cursus (I hate Brussels).
Moeten 's middags naar een restaurant wandelen.
Geen voetpad, drukke weg, dus dan maar op het gras/zand wandelen, wat ook nog eens schuin afloopt ...
Met de regen en mijn 100 kg uitgeschoven en dus tegen de grond gesmakt.
Jas gescheurd tijdens de val wegens mijn immens brede rug (of buik, 1 van die 2).
Jeans vuil, schoenen vuil.
Maar 2 passende jeans meer, waarvan 1 nu dus vuil is :o

Moet dit weekend dus op zoek naar een nieuwe jas en dat is ook altijd zo moeilijk te vinden (één die goed past en niet XXL is voor mensen > 2m)

In Brussel op cursus (I hate Brussels).
Moeten 's middags naar een restaurant wandelen.
Geen voetpad, drukke weg, dus dan maar op het gras/zand wandelen, wat ook nog eens schuin afloopt ...
Met de regen en mijn 100 kg uitgeschoven en dus tegen de grond gesmakt.
Jas gescheurd tijdens de val wegens mijn immens brede rug (of buik, 1 van die 2).
Jeans vuil, schoenen vuil.
Maar 2 passende jeans meer, waarvan 1 nu dus vuil is :o

Moet dit weekend dus op zoek naar een nieuwe jas en dat is ook altijd zo moeilijk te vinden (één die goed past en niet XXL is voor mensen > 2m)
Www.sonjabakker.nl

Wow, harsh, ik kom altijd overal minstens 5 minuten te laat meestal :o

Het komt vaak genoeg voor dat ik stipt op tijd ben, en vervolgens een half uur in de wachtkamer zit te verdoezelen. Dan verwacht je toch wel zo nu en dan wat speling terug. Het ergste is misschien wel dat ze me onterecht als 'behandeld' heeft aangevinkt.

Het komt vaak genoeg voor dat ik stipt op tijd ben, en vervolgens een half uur in de wachtkamer zit te verdoezelen. Dan verwacht je toch wel zo nu en dan wat speling terug. Het ergste is misschien wel dat ze me onterecht als 'behandeld' heeft aangevinkt.
Wat merk jij daarvan?

Ben zelf altijd liever 10 minuten te vroeg dan 5 minuten te laat.

ik ben altijd net iets te laat wat bij mijn huisarts ongeveer een half uur te vroeg is

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven