- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Kilopak suiker is goedkoper hoor.Gedroomd dat de AH verse sap 6 euro was
De nachtmerries!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kilopak suiker is goedkoper hoor.Gedroomd dat de AH verse sap 6 euro was
De nachtmerries!
Vervelend meid. Ik kan jou wel troosten.Feit dat ik m'n tentamen anatomie & fysiologie niet gehaald heb![]()
Probeer eens het preparaat "Glucosamine Chondroitine en MSM". En er minstens een paar maanden op blijven om te kijken of het helpt.

Ook wel gepaard met wat lichamelijke klachten (niet mijn teen) waar ik me zorgen om maak. Deze week nog naar de huisarts en dan weet ik meer.
Jammer man, je had normaal gesproken de -74 gewoon weer gewonnen natuurlijk

Lol, wat een onzin. Kom ik 5min te laat bij de huisarts, heeft ze me aangevinkt als ''behandeld'' en mag ik gelijk weer naar huis.

Www.sonjabakker.nlIn Brussel op cursus (I hate Brussels).
Moeten 's middags naar een restaurant wandelen.
Geen voetpad, drukke weg, dus dan maar op het gras/zand wandelen, wat ook nog eens schuin afloopt ...
Met de regen en mijn 100 kg uitgeschoven en dus tegen de grond gesmakt.
Jas gescheurd tijdens de val wegens mijn immens brede rug (of buik, 1 van die 2).
Jeans vuil, schoenen vuil.
Maar 2 passende jeans meer, waarvan 1 nu dus vuil is
Moet dit weekend dus op zoek naar een nieuwe jas en dat is ook altijd zo moeilijk te vinden (één die goed past en niet XXL is voor mensen > 2m)
Wow, harsh, ik kom altijd overal minstens 5 minuten te laat meestal![]()
Wat merk jij daarvan?Het komt vaak genoeg voor dat ik stipt op tijd ben, en vervolgens een half uur in de wachtkamer zit te verdoezelen. Dan verwacht je toch wel zo nu en dan wat speling terug. Het ergste is misschien wel dat ze me onterecht als 'behandeld' heeft aangevinkt.
Niet boos zijn hoody! We leven nu eenmaal in een maatschappij waarin tijd geld is.Als ik achter je rug om zit te lullen dan merk jij daar ook niks van.
Als ik achter je rug om zit te lullen dan merk jij daar ook niks van.

Ze zaten in m'n schoenen