XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Griep

Borst spier gescheurd tijdens benchen

maxresdefault.jpg

Vijf bier verder "Hey steensteen had je die mail ook gehad, de opdracht van morgen moet morgen al in het werkcollege (9 uur 's ochtends) ingeleverd worden ipv 5 uur in de middag online :) "

Bedankt uitstelgedrag

Vijf bier verder "Hey steensteen had je die mail ook gehad, de opdracht van morgen moet morgen al in het werkcollege (9 uur 's ochtends) ingeleverd worden ipv 5 uur in de middag online :) "

Bedankt uitstelgedrag

Meanwhile, mijn 3 uur les is gecancelt door bomalarm.

carlton_dancing_zps9a44e84a.gif

Oplaadpoort van de telefoon stuk. 90 euro kost zo'n geintje om te laten repareren

Oplaadpoort van de telefoon stuk. 90 euro kost zo'n geintje om te laten repareren

Zit er niet toevallig stof in, waardoor dat ding niet connect? Dat heb ik tot twee keer toe gehad.. Opgehoopt stof waardoor ie 't niet meer deed, er uit gepulkt / geblazen en hij is als nieuw :P

Zit er niet toevallig stof in, waardoor dat ding niet connect? Dat heb ik tot twee keer toe gehad.. Opgehoopt stof waardoor ie 't niet meer deed, er uit gepulkt / geblazen en hij is als nieuw :P

Heb er al een beetje in lopen friemelen en pulken inderdaad :p

Nee er zit één of ander pinnetje niet goed waardoor de poort in zijn geheel niet meer goed functioneert :(

Same here.........al kwam ik er de eerste keer achter toen hij in de wasbak was geflikkerd en hij na goed drogen ineens wel weer oplaadde......stof was eruit gespoeld.
Is trouwens al meer dan anderhalf jaar geleden en telefoon doet t nog steeds. :clap::clap::clap:

Oplaadport is bij de meeste telefoons het eerste wat stuk gaat, vooral I phones lijken er gevoelig voor te zijn.

Wat voor telefoon heb je dat het 90 euro kost?

Oplaadport is bij de meeste telefoons het eerste wat stuk gaat, vooral I phones lijken er gevoelig voor te zijn.

Wat voor telefoon heb je dat het 90 euro kost?

Galaxy S6, veel voorkomend probleem bij deze telefoon.. het hele oplaadgebeuren

Terug
Naar boven