XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

C++ leren en de "verschillen" tussen C en C++, waarvan de meesten al in C99 zitten.

Hier, een negeatieve tegenhanger van het wat maakte jou dag goed topic. Waarin je kan klagen over wat voor slechte dingen jou vandaag de dag zijn overkomen, ik trap af.

Heb een recept gekregen voor een saus op DBB, heb alle ingrediënten gekocht de saus gemaakt, in een bakje gegoten. En ons pap laat dat bakje kapot vallen :fuu:

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

Edit: blijf aub on-topic

Dit forum is dood, hoe zou het met russianbear zijn?

auwah...maagpijn.

M'n moeder is weer terug afgevoerd naar Leuven voor complicaties aan haar donorlongen :(

Buikgriep god***domme

sterkte sanca

Vanochtend te horen gekregen dat een groot deel van mn werk van de afgelopen week is afgeknald. Voor jan lul elke dag 14 uur zitten zwoegen dus :(

M'n moeder is weer terug afgevoerd naar Leuven voor complicaties aan haar donorlongen :(
:(
Thanks, guys ! Ze blijkt nu problemen te hebben met de suiker door de medicatie tegen afstoting, het blijkt dus nog mee te gaan vallen, gelukkig :)
Fijn dat het meevalt.
Vanochtend te horen gekregen dat een groot deel van mn werk van de afgelopen week is afgeknald. Voor jan lul elke dag 14 uur zitten zwoegen dus :(
Zuur.. Wat bedoel je met 'afgeknald' ? Werk wat toch niet doorgegaan is?

Zuur.. Wat bedoel je met 'afgeknald' ? Werk wat toch niet doorgegaan is?

Er werd gesteld dat het "leuk, maar niet goed genoeg" was, om vervolgens aan te geven (voor het eerst) dat het moest lijken op een eerder soortgelijk werk wat binnen de organisatie is uitgevoerd. Het verschil is dat dát team het tienvoudige aan budget had om externe adviseurs en uitvoerenden aan te nemen. Inmiddels heb ik van andere kanalen binnen het bedrijf wel vernomen dat dit soort wispelturigheid en ronduit 180-graden-gedrag wel vaker voorkomt, en dat het eerder ligt aan de plotselinge verandering van requirements dan aan mijn werk. Maar toch, het is nooit leuk om een flinke portie van je werk uit handen getrokken te krijgen.

Er werd gesteld dat het "leuk, maar niet goed genoeg" was, om vervolgens aan te geven (voor het eerst) dat het moest lijken op een eerder soortgelijk werk wat binnen de organisatie is uitgevoerd. Het verschil is dat dát team het tienvoudige aan budget had om externe adviseurs en uitvoerenden aan te nemen. Inmiddels heb ik van andere kanalen binnen het bedrijf wel vernomen dat dit soort wispelturigheid en ronduit 180-graden-gedrag wel vaker voorkomt, en dat het eerder ligt aan de plotselinge verandering van requirements dan aan mijn werk. Maar toch, het is nooit leuk om een flinke portie van je werk uit handen getrokken te krijgen.

boel moielijke woorden, en snap geen kut van wat je allemaal nou eigenlijk bedoeld xx

het is blijkbaar de tijd voor buikgriep want ik heb het ook zitten.

Omringt door stuk of 10 spelende kittehs wel, wat afleiding van de pijn.

Voor school een nieuwe pc gekocht en hij maakt een irritant geluid, alsof hij de hele tijd ergens mee bezig is. Iemand?

Terug
Naar boven