- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kitteh just died. Ging in shock en niks hielp. Nog geen 3 weken oud.

kan nergens de foto's of filmpje van Joy vinden
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebr...eelden-van-Joy-Anna-Thielemans-openbaar.dhtml

Kitteh just died. Ging in shock en niks hielp. Nog geen 3 weken oud.

Niet moeten wachten op een dokter. What kind of sorcery is thisLol, wat een onzin. Kom ik 5min te laat bij de huisarts, heeft ze me aangevinkt als ''behandeld'' en mag ik gelijk weer naar huis.

goor harde allergische reactie op de kamer bij mn ouders, vanochtend half stikkend wakker geworden
nu rustig gimma'tje willen doen maar weer langzaam last aan het krijgen![]()
Of gewoon voor de fun.Misschien waren ze aan het werk voor een broertje of zusje.
waarom zouden ze in Veenendaal niet voor de fun een potje pim-pam-pet spelen in bed?!?!Dat doen ze niet voor de fun in Veenendaal.
Toch @Steensteen ?
Mag dat wel van god?waarom zouden ze in Veenendaal niet voor de fun een potje pim-pam-pet spelen in bed?!?!

na het huwelijk wel

Wel een meevaller dat de binnenkant van je muur al flink geschuurd is door een aantal dbbers
Ook een kutwerkje.Wel een meevaller dat de binnenkant van je muur al flink geschuurd is door een aantal dbbers
Ja, dat was vorige weekMuur valt mee. Boven je hoofd moeten schuren is wel een hel.
Haat het gewoon om stof in huis te hebben, kruipt overal in en tussen.