MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

het leven

Krachtverlies :(

Amper geslapen en heel de dag werken en leren.

ziek :(

Kotsen terwijl met mijn baas aan de telefoon was om te zeggen dat ik niet kon worden :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
Na voor de tweede keer een half jaar in Budapest te hebben gewoond, moet ik er helaas weer aan geloven:treuren:. Morgen weer terug naar Nederland (en over twee weekjes terug naar Antwerpen om als de sodemieter m'n school af te maken). MEH.

Ik kijk weer even op dbb. Kijk in bij de nieuwe reacties, in de afgelopen dag maar 2 pagina's aan nieuw reacties? uwot. Wat is er gebeurd :(

Ik kijk weer even op dbb. Kijk in bij de nieuwe reacties, in de afgelopen dag maar 2 pagina's aan nieuw reacties? uwot. Wat is er gebeurd :(
dbb is deaud, enige amusante topics zijn nog het PUA topic, tinder topic, serie & film topic imo . Of soms een reltopic, wat ook al weer eens lang geleden is....

buitenlander die mijn gains heeft gestolen

-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Gisteravond in gym zat een gozer redelijk zoned out op cable row.
Koptelefoon op boos kijken zweten ect.

Dus ik loop naar hem toe, ga naast hem staan en probeer oogcontact te maken. Hij doet eindelijk zijn koptelefoon af waarna ik hem beleefd vraag of hij de handle naast hem op de grond nodig had.

Ik vond het maar een enge vent.

Gisteravond in gym zat een gozer redelijk zoned out op cable row.
Koptelefoon op boos kijken zweten ect.

Dus ik loop naar hem toe, ga naast hem staan en probeer oogcontact te maken. Hij doet eindelijk zijn koptelefoon af waarna ik hem beleefd vraag of hij de handle naast hem op de grond nodig had.

Ik vond het maar een enge vent.
:roflol:

Een maand terug dedicated aan het trainen en wat meer op mijn voeding letten om af te vallen. Resultaat is maar 3cm af buik en 5kg erbij. Ik zit nu op 128kg, way too much. Ik snap er niet veel van, is dit het resultaat van boven de 30 zijn?

Terug
Naar boven