trenchmouth2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 472
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 63kg
Wat erg. GecondoleerdZometeen de condoleance van mn vader. Morgen de crematie. Laat deze nachtmerrie maar snel eindigen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat erg. GecondoleerdZometeen de condoleance van mn vader. Morgen de crematie. Laat deze nachtmerrie maar snel eindigen![]()

dbb is deaud, enige amusante topics zijn nog het PUA topic, tinder topic, serie & film topic imo . Of soms een reltopic, wat ook al weer eens lang geleden is....Ik kijk weer even op dbb. Kijk in bij de nieuwe reacties, in de afgelopen dag maar 2 pagina's aan nieuw reacties? uwot. Wat is er gebeurd![]()
dbb is deaud, enige amusante topics zijn nog het PUA topic, tinder topic, serie & film topic imo . Of soms een reltopic, wat ook al weer eens lang geleden is....
Moet die followers pleasen, begrijp hen

Naast je of langs je?gvd, indian meisje die op kamers langs me zit en alles luidop leert, constant dat engels met indian accentnet een episode van de big bang theory
de kamer langs me
Gisteravond in gym zat een gozer redelijk zoned out op cable row.
Koptelefoon op boos kijken zweten ect.
Dus ik loop naar hem toe, ga naast hem staan en probeer oogcontact te maken. Hij doet eindelijk zijn koptelefoon af waarna ik hem beleefd vraag of hij de handle naast hem op de grond nodig had.
Ik vond het maar een enge vent.