MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wintersessie van Alias viel echt tegen, erg jammer. Nooit meer zo hard als de 2015 zomersessie

Jij bent de meest zwarte whiteboy die ik ken.

Nederlandse gansta rap.
12 verschillende watcha's
Hebt overal schijt aan, of naja je darmen.
Dist zo hard dat vrouwen maximaal 1 zin met je praten

Ik zie het wel voor me 101 barz spitsessie met kleine maan.

O.T

Onderrug aids.

De onderrug van staal is waarschijnlijk rip gegaan door verkeerd zitten.

Really....

Jij bent de meest zwarte whiteboy die ik ken.

Nederlandse gansta rap.
12 verschillende watcha's
Hebt overal schijt aan, of naja je darmen.
Dist zo hard dat vrouwen maximaal 1 zin met je praten

Ik zie het wel voor me 101 barz spitsessie met kleine maan.
"Kleine maan wintersessie 2017 101Barz"

10/10 zou luisteren

Vond dat ook een kut sessie. Behalve laatste twee minuten toen Kamal kwam.

ALS JE WIST DAN JE WEET ALS JE NIET WEET IS OOK GEEN PROBLEEM

seri dat is echt harde pokoe. Vond dat echt een harde sessie en dan vooral het deel van Pietju Bell. Sowieso een van de beste 5 sessies van 2016 imo.

ALS JE WIST DAN JE WEET ALS JE NIET WEET IS OOK GEEN PROBLEEM

seri dat is echt harde pokoe. Vond dat echt een harde sessie en dan vooral het deel van Pietju Bell. Sowieso een van de beste 5 sessies van 2016 imo.
Niks gaat boven deze

Niks gaat boven deze

Ik ben pas vanaf 2015 beetje 101 gaan luisteren en vanaf 2016 echt iedere sessie. Ik vind die nieuwe sessies daarom denk ik ook harder. Vind dit denk ik wel nog de beste sessie van 2016, wel lastige keuze want ik vond boef zomersessie ook echt heel hard

Ik ben pas vanaf 2015 beetje 101 gaan luisteren en vanaf 2016 echt iedere sessie. Ik vind die nieuwe sessies daarom denk ik ook harder. Vind dit denk ik wel nog de beste sessie van 2016, wel lastige keuze want ik vond boef zomersessie ook echt heel hard

Je moet wat ouderen luisteren

Deze ook super dik v

heel de week 8 a 9 uur geslapen. Vandaag 3
5 uur op hopg bpm gefietst.... en geen slaap dan maar ff series kijkej

De jura koffiemachine moest vanochtend eerst schoongemaakt voor ik aan de capuchino kon... FFS!

ik slaap heel de week al 10-11 uur ipv 7-8 uur normaal. Mn dagen zijn zo kort nu :(

Ja, das een nadeel. Vroeger sliep ik structureel gigantisch slecht. Naar slaap-waak-centra, psychologen, heel de reutemeut.
Met dank aan heel veel sporten, een relatief strak ritme een lage dosis Mirtazapine (nee, ik ben niet depressief: 7.5 mg voor slaapproblematiek t.o. 45mg voor depressie) en slechts zelden een wijntje, slaap ik nu eigenlijk altijd 8-9 uur. Klopt dat het wat meer 'tijd kost', maar ik voel me echt 1000x beter nu. En is een keertje kut slapen niet zo erg.

Laatst bewerkt:
Ja, das een nadeel. Vroeger sliep ik structureel gigantisch slecht. Naar slaap-waak-centra, psychologen, heel de reutemeut.
Met dank aan heel veel sporten, een relatief strak ritme een lage dosis Mirtazapine (nee, ik ben niet depressief: 7.5 mg voor slaapproblematiek t.o. 45mg voor depressie) en slechts zelden een wijntje, slaap ik nu eigenlijk altijd 8-9 uur. Klopt dat het wat meer 'tijd kost', maar ik voel me echt 1000x beter nu. En is een keertje kut slapen niet zo erg.

Komt ook deels door mijn ritme maar als je 1-2 uur naar bed gaat ben je pas 12 uur wakker :(

Terug
Naar boven