- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren ze meer bezig met hun smartphone dan met je les?smartphones en social media die de jeugd verpesten, ik vraag me wel eens af of er nog iets van deze generatie gaat komen
de onverschilligheid en totale afstomping en eenheidsworst die die dingen produceren, het is echt niet leuk meer
Je wordt oud.smartphones en social media die de jeugd verpesten, ik vraag me wel eens af of er nog iets van deze generatie gaat komen
de onverschilligheid en totale afstomping en eenheidsworst die die dingen produceren, het is echt niet leuk meer
Dat kan helemaal niet, jij hebt mij niet op de sociale medias.Word je mijn Candy, dan gaan we samen crushen.
Ik spendeer teveel tijd op een door mannen gedomineerd forum.
Dat kan helemaal niet, jij hebt mij niet op de sociale medias.
Gepost vanaf mijn smartphone.
Waren ze meer bezig met hun smartphone dan met je les?
Bij mij op de middelbare school waren telefoons in de klas verboten. Is dat tegenwoordig anders?Vandaag niet eens les gegeven maar ook dat gebeurt ja.
Dat ook maar ik vind het wel echt een issue worden als iemand geen twee minuten meer kan leven zonder op dat ding te kijken. Ze lezen ook allemaal geen boeken meer ineens. Het gebruik is echt doorgeslagen de afgelopen twee, drie jaar. Daarvoor was het ook al natuurlijk, maar niet zo intens als nu. De nepwereld waarin alles geweldig is en de narrative die die kinderen om hun eigen leven heen creëren. Imo is het echt een groot probleem.
Bij mij op de middelbare school waren telefoons in de klas verboten. Is dat tegenwoordig anders?
Wat kut.
school regels? Of zou jij het niet zelf kunnen verbieden?
Grote kans dat dat zichzelf oplost zodra ze volwassen zijn en voor hunzelf moeten zorgen. Ik had ook totaal geen leven toen ik op de middelbare school zat. Gamede 14 uur per dag in m'n vakanties, spijbelde om te gamen, en al m'n vrije uren gamede ik. Nu DBB ik gelukkig de hele dag.Schoolregels, vooral vanwege verzekeringsissues. Leerlingen nemen gewoon een tweede telefoon mee trouwens dus dan zou je moeten gaan fouilleren ofzo. Die dingen verbieden gaat het ook niet oplossen.
Maar ik had het ook niet eens per se over de situatie in de klas, dat is nog enigszins onder controle te houden, bij mij althans. Is ook een kwestie van autoriteit. Die drang om op de telefoon te kijken is er wel altijd natuurlijk.
Maar gewoon de algehele afstomping van die kinderen. Ze krijgen geen social skills meer mee want alles is met een swipe van de vinger op te lossen. Allemaal dezelfde instagram profielen met duckfaces en mirrorselfies. Alles altijd maar filmen. Onderwijs is slechts een pauze tussen het gamen en online socializen door. Ik zal wel een gefrustreerde idealist zijn.
Volgens mij niet

Het gebruik is echt doorgeslagen de afgelopen twee, drie jaar. Daarvoor was het ook al natuurlijk, maar niet zo intens als nu. De nepwereld waarin alles geweldig is en de narrative die die kinderen om hun eigen leven heen creëren. Imo is het echt een groot probleem.

Grote kans dat dat zichzelf oplost zodra ze volwassen zijn en voor hunzelf moeten zorgen. Ik had ook totaal geen leven toen ik op de middelbare school zat. Gamede 14 uur per dag in m'n vakanties, spijbelde om te gamen, en al m'n vrije uren gamede ik. Nu DBB ik gelukkig de hele dag.