AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Naar man, gelukkig is het goed afgelopen. :D

Shit ja, heftig zeg.

Lille, Frankrijk. Ja achtergebleven koffer. Tot ontploffing gebracht aan de achterkant van het winkelcentrum, bleken alleen kleren in te zitten. Maar dat hoorden we later pas allemaal. Toen dat ding af ging was het wel even heel erg schrikken ja, was echt een gigantische ontploffing en we wisten dus toen nog niet wat het was

Dan shrik je je wel echt de pl**ris ja, als je dat hoord zonder dat je weet wat het is...

Ze zitten wel echt overal bovenop daar.
Ik was daar vorig jaar ook.
Toen liepen er ook op het station overal militairen, tassen controle als je het winkelcentrum in en uit ging ect.

Dat alles op het forum 'gecentreerd' staat? Nog mensen last van?
DBB.jpg

Geen last van hier​

hier ook geen last van​

bij mij is het nog erger​

2v30pqa.png

• Like
Waarderingen: mat
  • Like
Waarderingen: mat
In Lille wil je nog niet dood gevonden worden.​

Vind het lichtjes enerverend om zo te lezen nochtans. Hoop dat ik snel heb gevonden om welke reden dit zo is :D

Kutzooi, huisarts wil me doorverwijzen naar een internist. Moet het even laten indalen, vrijdag vervolg. Ik zou wel willen trainen en hard/zwaar ook, maar heb na diverse supersets van gisteren echt een rustdag nodig. Enige positieve is dat het weer mooi genoeg is voor een buitenrit te peerd. Dus dan ga ik dat zo eens doen.

Godver niet Ed Stoop.

Lekker, niet slapen. Gewoon maar dr uit gaan en gaan werken? Nog 1 poging wagen?

Van 3.00 tot 05.30 wakker gelegen en toen nog kunnen slapen tot 06.30 rip in pieces

Terug
Naar boven