Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Van 3.00 tot 05.30 wakker gelegen en toen nog kunnen slapen tot 06.30 rip in pieces

I feel you bro.
Tot +- 3:30 wakker gelegen, om 4:15 wakker omdat mijn vriendin een flinke hypo had, sliep uiteindelijk rond 5:15 weer voor de wekker om 7:00...

Gaat een lekker dagje worden.

Zomerjas kwijt en kan niet bedacht krijgen waar hij zou kunnen zijn.

>Neukertje met wie voor de rest ook helemaal top gaat(gamer girl) vraagt om het gewoon serieuzer aan te pakken
>geen antwoord teruggestuurd voor 2 dagen
>"het is die 'h**r' niet"

Moet ik iets nieuw zoeken en daar echt geen zin meer in...

Laatst bewerkt:
>Neukertje met wie voor de rest ook helemaal top gaat(gamer girl) vraagt om het gewoon serieuzer aan te pakken
>geen antwoord teruggestuurd voor 2 dagen
>"het is die 'h**r' niet"

Moet ik iets nieuw zoeken en daar echt geen zin meer in...

Ik begrijp hier niks van. Stuur die gamer girl maar door naar mij.

• Like
Waarderingen: mat
Telefoon laten repareren, duurde 3 weken. Kreeg hem vandaag terug en nu reageerde er een deel van het scherm niet. Daarna bleek de knop om het geluid harder te zetten in het scherm gedrukt te zijn. En het mooiste is, ik zei dat de vingerscanner niet goed zat en wat bleek die zat ook niet goed, scherm is nu alweer kapot. Morgen ga ik zijn ruiten inslaan, dis gonna b good.

Telefoon laten repareren, duurde 3 weken. Kreeg hem vandaag terug en nu reageerde er een deel van het scherm niet. Daarna bleek de knop om het geluid harder te zetten in het scherm gedrukt te zijn. En het mooiste is, ik zei dat de vingerscanner niet goed zat en wat bleek die zat ook niet goed, scherm is nu alweer kapot. Morgen ga ik zijn ruiten inslaan, dis gonna b good.

Neem @Poepiemonster mee!

Pas maar op dat je armpjes niet afbreken.

Zal vast Android zijn?

:trollface:

Haha jammer genoeg ligt het daar niet aan. :p Hij heeft het scherm niet goed vastgemaakt en die kon ik indrukken, daardoor brak het :')

Bij Apple maak je een afspraak en krijg je gelijk een refurbished toestel mee. :o

Heb overigens nog nooit scherm kapot gehad, nouja 1x

kaqr77.png

Carbs eten op no carb day voelt een beetje als vreemdgaan.
Op het begin wel lekker maar later voel ik me schuldig.

Ik begrijp hier niks van. Stuur die gamer girl maar door naar mij.

Ze is net onder 1m90 dus niks voor jou. Ondertussen is het allemaal vandekloten, blijkt dat ze haar eierstokken voelt rommelen. Ik heb een nieuw nummer aangevraagd want het was zowat 100 berichten per dag.

Voor de 1e keer in 6 jaar mijn eigen verslapen voor me werk. Doordat me kinderen om de beurt wakker werden viel ik pas rond 3 uur in slaap en de wekker ging om 4:30.
Geen tijd voor ontbijt dus me 5 gekookte eieren maar mee genomen. Shake beker mee ben ik me egg proteine vergeten maar wel de pot creatine ernaast mee genomen:(

Niet mijn dag vandaag.

Terug
Naar boven