AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Al weer een maand uit de running qua trainen. Gister weer geopereerd aan een steeds terugkerende infectie/fistel dat ik over heb gehouden na longtransplantatie. Nu een stuk kraakbeen tussen de ribben verwijderd onder mijn borst + een gapend gat wat 2 weken open blijft met een vacuumpomp.

Voor de 1e keer in 6 jaar mijn eigen verslapen voor me werk. Doordat me kinderen om de beurt wakker werden viel ik pas rond 3 uur in slaap en de wekker ging om 4:30.
Geen tijd voor ontbijt dus me 5 gekookte eieren maar mee genomen. Shake beker mee ben ik me egg proteine vergeten maar wel de pot creatine ernaast mee genomen:(

Niet mijn dag vandaag.

meal preppen 's avonds...:)

Net daarvoor begon de ellende. Rond 23:00 wou ik alles klaar zetten en toen kwam de eerste. Enkele minuten later kwam de 2e want die werd uiteraard wakker van de eerste. En uiteraard maakte ze elkaar steeds wakker.
Eerste berichtje van me vrouw was smorgens: Je bloemkool en tartaartjes staan nog op de aanrecht.:headbang:

Net daarvoor begon de ellende. Rond 23:00 wou ik alles klaar zetten en toen kwam de eerste. Enkele minuten later kwam de 2e want die werd uiteraard wakker van de eerste. En uiteraard maakte ze elkaar steeds wakker.
Eerste berichtje van me vrouw was smorgens: Je bloemkool en tartaartjes staan nog op de aanrecht.:headbang:

Soms valt het gewoon wat tegen nietwaar...

Gisteren van een familiefeest doorgegaan omdat ik 2 keer duidelijk had gezegd dat ik geen fotos van me wou en ze het grappig vonden om het achter mijn rug te doen, terwijl de flash aanstond.

Mn moeder vind nu dat ik me aanstelde. Hoeveel keer moet ik dus 'nee' zeggen?

Gisteren van een familiefeest doorgegaan omdat ik 2 keer duidelijk had gezegd dat ik geen fotos van me wou en ze het grappig vonden om het achter mijn rug te doen, terwijl de flash aanstond.

Mn moeder vind nu dat ik me aanstelde. Hoeveel keer moet ik dus 'nee' zeggen?
Wie wil wel foto's van een naar gebeuren waarop ze bij betrokken worden. Ik niet, ik denk aan mijn politieke toekomst. Och ja op naar de toekomst met jouw !

Wie wil wel foto's van een naar gebeuren waarop ze bij betrokken worden. Ik niet, ik denk aan mijn politieke toekomst. Och ja op naar de toekomst met jouw !

Ik ben geen consequentialist dus zo'n redenatie loopt spaak. Ik vind dat als gasten duidelijk een wens uitdrukken dat je die niet zomaar met de voeten treed. Getuigt van een gebrek aan respect, en dan moet ik je niet in mijn omgeving, familie of niet.

Laatst bewerkt:
Ik ben geen consequentialist dus zo'n redenatie loopt spaak. Ik vind dat als gasten duidelijk een wens uitdrukken dat je die niet zomaar met de voeten treed. Getuigd van een gebrek aan respect, en dan moet ik je niet in mijn omgeving, familie of niet.

Je wist van te voren toch al dat familiefeesten awkward zijn. Ik snap je verder wel hoor, maar dit soort dingen had je kunnen zien aankomen.

Ik ben geen consequentialist dus zo'n redenatie loopt spaak. Ik vind dat als gasten duidelijk een wens uitdrukken dat je die niet zomaar met de voeten treed. Getuigd van een gebrek aan respect, en dan moet ik je niet in mijn omgeving, familie of niet.
Vliegen moeten weten dat ze buitenhuis moeten blijven, mensen moeten hun grenzen kennen.

Ik snap je volledig. En geef je gelijk.

Je wist van te voren toch al dat familiefeesten awkward zijn. Ik snap je verder wel hoor, maar dit soort dingen had je kunnen zien aankomen.
Nee... bepaalde mensen hun familiefeestjes moeten awkward gemaakt worre. Dus ik snap niet wat je broer, moeder, zus of vader ongewenste gasten meerbrengen naar een feestje.

Familie wat is dat?

Vliegen moeten weten dat ze buitenhuis moeten blijven, mensen moeten hun grenzen kennen.

Ik snap je volledig. En geef je gelijk.

Wel nee, een vlieg heeft geen intentie zover we weten, ik wel; en ik ben geen Kantiaan dus zo'n hard deontologisch commando wil ik zeker niet geven.

Ik ben een fictionalist, ik zie onze gedragsregels en ethiek puur als een nuttige fictie, die we aanvaarden omdat we onze gedragsrelaties willen onderhouden.

Fucking hell ik heb grootste moeite gehad hier objectief in te blijven...

Wel nee, een vlieg heeft geen intentie zover we weten, ik wel; en ik ben geen Kantiaan dus zo'n hard deontologisch commando wil ik zeker niet geven.

Ik ben een fictionalist, ik zie onze gedragsregels en ethiek puur als een nuttige fictie, die we aanvaarden omdat we onze gedragsrelaties willen onderhouden.

Fucking hell ik heb grootste moeite gehad hier objectief in te blijven...
Kopje koffie helpt wel. Ga er zelf eentje zetten.

60 plussers op de fiets.

Levens. Fucking. Gevaarlijk.

Of fietsers die 60+ snelheid halen?

Wat praat je toch lekker cryptisch altijd, Seth.

Wat praat je toch lekker cryptisch altijd, Seth.
Opgegroeid in een graf. En ik klop gewoon ff op de deur. Die cryptischheid kan je redding nog eens zijn. Vooral als alle dynastieën met een wankel fundament instorten. Wij waren gewoon direct slim & goed begonnen.

Terug
Naar boven