XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lekker aan de stanozolol allemaal.

Mensen die denken dat ze clean zijn, zijn naïef.

Ze heeft gewoon de langste benen..en gaat 10m/sec=36km/u :eek:

Dus onze Daphne gebruikt ook? :(
Tuurlijk.

img_2856-0.jpg

Vakantie afgelopen :(.

- verkoper van auto waar ik interesse in had blijkt oplichter te zijn-> kan weer verder kijken voor een nieuwe auto
- schone onderbroek vergeten voor na t sporten-> dan maar geen
- prep-bakjes vergeten mee te nemen naar t werk-> dus straks als ik gekookt heb improviseren
-> mafkees die ineens heel dicht op me komt rijden en met zn lichten begint te knipperen op de snelweg en dan nog even dreigend naast me blijft rijden nadat ik naar de rechter rijstrook gewisseld ben-> niet lang...had waarschijnlijk iemand anders in een kleine paarse ford ka verwacht :D

-> mafkees die ineens heel dicht op me komt rijden en met zn lichten begint te knipperen op de snelweg en dan nog even dreigend naast me blijft rijden nadat ik naar de rechter rijstrook gewisseld ben-> niet lang...had waarschijnlijk iemand anders in een kleine paarse ford ka verwacht :D

Volgende keer naar vluchtstrook dwingen en ruiten inslaan. Of was dat een ander topic :rolleyes:

Fietser boos gemaakt tijdens rijles. Gaat ie ineens kloppen op het raam, terwijl ik eigenlijk niet eens zoveel fout had gedaan. :(

Dacht even dat ie de ruiten wilde inslaan.
:trollface:

Fietsers komen altijd van rechts...:p

Gat niet goed dichtgereden aan de zijkant toen ik hem inhaalde. Vervolgens moest ik een stuk voor hem afremmen. Haalde die me weer in, wilde die er langs, maar hij had te weinig ruimte, probeerde hij er nog steeds tussen te glippen. Klop Klop boos boos. Kon aan de andere kant ook geen ruimte maken. Ben ook nog vrij waardeloos in de auto. :roflol:

Inb4 vrouwen achter het stuur grapjes.

Eigenlijk had je m dan niet in moeten halen? Was dat een betere keuze geweest misschien?

Tja in het verkeer moet je snel DE JUISTE keuze maken...Alweer wat geleerd toch? :)

Fietser boos gemaakt tijdens rijles. Gaat ie ineens kloppen op het raam, terwijl ik eigenlijk niet eens zoveel fout had gedaan. :(

Dacht even dat ie de ruiten wilde inslaan.

Zie je als alleen iemand bijna dood rijden, als niet zoveel fout gedaan? :trollface:

Zal wel racistisch zijn dat ik er gelijk van uitging dat je een vrouw was :roflol:

Eigenlijk had je m dan niet in moeten halen? Was dat een betere keuze geweest misschien?

Tja in het verkeer moet je snel DE JUISTE keuze maken...Alweer wat geleerd toch? :)

Yes had hem beter niet kunnen inhalen. Nog een les of 20 te gaan... Dus heb nog wel even.... Er is nog hoop. :D

Zie je als alleen iemand bijna dood rijden, als niet zoveel fout gedaan? :trollface:

Zal wel racistisch zijn dat ik er gelijk van uitging dat je een vrouw was :roflol:

Zo erg was het ook weer niet. Reed niet heel hard. Eerste keer in binnenstad van grote stad, weer eens wat anders dan die rotondes om de 20 meter.

Pas op hoor anders sla ik je ruiten in.

'Reed niet heel hard' :roflol:

Dus je had wel bijna een fietser geschept? :roflol:

Terug
Naar boven