- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Daag me niet uit he
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daag me niet uit he
Gaat dat wel met je voet? Oren van je paard zijn gevormd als duivel hoorntjes.
![]()

Gisteren niet. Maar soms wel. Zie eruit als een Teletubbie met dat ding op.![]()

Ik bespeur ook een duidelijk neerwaartse trend. Al heb ik geen cijfers om dit te onderbouwen.Ik ben zo langzamerhand een fossiel op dbb en heb al aardig wat gezien en gelezen hier maar ik krijg de laatste maanden sterk het idee dat het forum aardig aan het doodbloeden is. Qua aantal posts en aantal actieve leden maar ook qua informatie/humor in de posts, informatieve logjes, etc. Of ligt het aan mij, heb ik het mis?
Informatief is het forum nooit geweest, dat scheelt.
In totaal slechts 957. Ik weet nog wel dat dat vroeger op een normale dag werd gehaald, met pieken van ruim 2000. (Ik weet alleen niet of die statistieken van de oude board software te vergelijken zijn met die van de huidige.)13 juni 2017 meest online geweest..
Denk ook dat het meeste wel gezegd is, tegenwoordig kun je eigenlijk alles wel op internet makkelijk vinden..
Dat laatste vooral heb ik het idee, overal wordt snel een slotje op gegooid. Dbb had amper censuur wat juist z'n charme had.Zou een idee zijn als de opzet van de trainingslogs meer in de richting van weightxreps zou zijn waarbij je echt volume, intensiteit etc kan tracken maar toch ook nog gewoon interactief kunt blijven zijn en mensen kunnen reageren.
Loggen hier heeft geen meerwaarde als het aan komt op het tracken van m'n trainingen want dat is niet te doen op dbb en gezien de terugloop van het aantal views en reacties vond ik het ook niet echt de moeite meer waard. Op een gegeven moment ben ik op wxr gaan loggen en nu hou ik het alleen nog zelf bij in excel.
Vroegah waren er echt veel meer actieve, interessante loggers. Is al wel wat langer geleden dan een paar maanden overigens.
Waren inderdaad ook veel meer trolltopics, heb het idee dat er nu harder gemodereerd wordt ook.
Koppeling met wxr is dan misschien interessant.Zou een idee zijn als de opzet van de trainingslogs meer in de richting van weightxreps zou zijn waarbij je echt volume, intensiteit etc kan tracken maar toch ook nog gewoon interactief kunt blijven zijn en mensen kunnen reageren.
Loggen hier heeft geen meerwaarde als het aan komt op het tracken van m'n trainingen want dat is niet te doen op dbb en gezien de terugloop van het aantal views en reacties vond ik het ook niet echt de moeite meer waard. Op een gegeven moment ben ik op wxr gaan loggen en nu hou ik het alleen nog zelf bij in excel.
Vroegah waren er echt veel meer actieve, interessante loggers. Is al wel wat langer geleden dan een paar maanden overigens.
Waren inderdaad ook veel meer trolltopics, heb het idee dat er nu harder gemodereerd wordt ook.
de enige mensen die echt interesse hebben in die statistieken zijn hardkoor powerlifters die ook nog eens analytisch te werk gaan met hun trainingen. Denk dat er daar geen 20 van zijn op DBB.Zou een idee zijn als de opzet van de trainingslogs meer in de richting van weightxreps zou zijn waarbij je echt volume, intensiteit etc kan tracken maar toch ook nog gewoon interactief kunt blijven zijn en mensen kunnen reageren.