- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In totaal slechts 957. Ik weet nog wel dat dat vroeger op een normale dag werd gehaald, met pieken van ruim 2000. (Ik weet alleen niet of die statistieken van de oude board software te vergelijken zijn met die van de huidige.)

Sorry hoor, maar hoeveel lifters... Nee wacht, hoeveel mensen kennen jullie zonder instagram? Iedereen zit daar. Lekker je lifts erop gooien en chickies fixen.

Zou een idee zijn als de opzet van de trainingslogs meer in de richting van weightxreps zou zijn waarbij je echt volume, intensiteit etc kan tracken maar toch ook nog gewoon interactief kunt blijven zijn en mensen kunnen reageren.
Loggen hier heeft geen meerwaarde als het aan komt op het tracken van m'n trainingen want dat is niet te doen op dbb en gezien de terugloop van het aantal views en reacties vond ik het ook niet echt de moeite meer waard. Op een gegeven moment ben ik op wxr gaan loggen en nu hou ik het alleen nog zelf bij in excel.
Vroegah waren er echt veel meer actieve, interessante loggers. Is al wel wat langer geleden dan een paar maanden overigens.
Waren inderdaad ook veel meer trolltopics, heb het idee dat er nu harder gemodereerd wordt ook.
Dat laatste vooral heb ik het idee, overal wordt snel een slotje op gegooid. Dbb had amper censuur wat juist z'n charme had.
het loggen is inderdaad niet echt overzichtelijk hier met wat je wanneer precies gedaan hebt.
ook heb je door te terugloop van het aantal (serieuze) lifters een stuk minder feedback op je trainingen waardoor het loggen nog minder voordelen heeft.
het heeft nu ook gewoon bijna geen voordelen om te gaan loggen omdat bijna de enige feedback die je krijgt van beginners is over hoe sterk je bent. daar is niets mis mee maar wordt je niet beter van.
een jaar terug kreeg je nog opmerkingen over je techniek programmering etc waar je nog echt wat aan kon hebben.
Waarom zijn de serieuze, sterke lifters eigenlijk weggegaan? Het is een vicieuze cirkel zo.
Zelf begeef ik me zelden buiten ons ouwelullenclubje hier op DBB. In mijn vriendenkring heb ik geen enkele krachtsportliefhebber, en de passie delen met vergelijkbare lifters heeft zeker meerwaarde voor mij. Ik bekijk ook de logs van de overgebleven sterke mannen, maar reageren doe ik daar niet want ik heb ze niks te leren en de 'good train'-achtige posts schiet ook niemand iets op. De rest van DBB bemoei ik me niet mee, teveel onbenuligheid, gelul, getroll en agressiviteit.
Ik train met een groep likeminded mensen en ben inderdaad ook zo metroseksueel dat ik regelmatig wat op instagram post. Op dat medium volg ik ook veel andere krachtsporters en zij volgen mij. Ik heb het loggen nog lang vol gehouden hier maar ben zo'n anderhalve maand geleden toch ook gestopt omdat de meewaarde er gewoon echt niet meer is voor mij. Dan ben ik inderdaad ook een van de veroorzakers van die vicieuze cirkel. Als ik mn trainingen zou kunnen tracken op de één of andere manier, dan wel.
Maar die aftakeling geldt voor het forum als geheel inderdaad.
Irritant is dat. Ik heb ook al niemand meer op ICQ.Veel fora zijn aan het doodbloeden omdat communities als deze zich inderdaad verplaatsen naar social media als FB en Instagram.
Tja, in een homegym is alleen toch maar alleen en in mijn privé omgeving delen er niet veel de passie. Ik vind het wel leuk om wat slap te ouwehoeren over trainen en alles eromheen. Denk wel dat ik daar waarschijnlijk minder behoefte aan zou hebben als ik met gelijkgestemden in een knappe trainingslocatie tekeer kon gaan. Ik hoop bij mijn olympische lift locatie wel wat aansluiting te vinden straks.

Deze zomer is echt waardeloos ja. Juni was prachtig weer, maar daar had ik door co-schappen niet zoveel aan.Ging vandaag vissen met de 3 kiddies die er zijn, is het zo'n mottig kutweer.

Deze zomer is echt waardeloos ja. Juni was prachtig weer, maar daar had ik door co-schappen niet zoveel aan.![]()

lol,morgen 2 weken op vakantie, weervoorspelling voor deze 2 weken.......
regen en 17 -19 graden ,f**k my life![]()

Misschien wordt september nog wat.Deze zomer is echt waardeloos ja. Juni was prachtig weer, maar daar had ik door co-schappen niet zoveel aan.![]()