XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Verplaatsbare massa in elleboog gevonden. Straks naar de arts. Vermoedelijk, of hopelijk louter een lipoma of cyste.

Regels zijn toch veranderd omtrent inname rijbewijs? Zo ben je hem volgens mij in nagenoeg alle gevallen minimaal 3 maanden kwijt.

Ja klopt 50-70 te hard is 2 maand kwijt, recidive is +2 maand en harder dan 70 is ook + 2 maand.

Dus zo kwam ik op 6 maand uit schijnbaar, alleen had hij die beslissing binnen 10 dagen moeten nemen en dat heeft hij niet gedaan.

Vervolgens raken ze mn aangetekende brief kwijt, stuurt de rechtbank mijn klaagschrift door naar andere rechtbank wegens ‘communicatie fout’. Dus waar je normaal binnen maand wel duidelijkheid hebt over je rijbewijs zat ik al 3.5 maand te wachtten :o

Gewoon in de tijd dat ik wacht op een dagvaarding mbt klaagschrift heeft een vriend zijn rijbewijs kwijt geraakt, deze na 2.5 week weer teruggekregen en een EMG cursus half afgerond. :roflol:

Iets met karma? :D

Je kan die vriendin toch met de macan naar school brengen dan???

Dus karma, had je haar maar moeten sturen naar de garage..

Dat boeit je geen reet anders zou je hem niet aan haar hebben geleend toch?

Ik ga hier niet de moraalridder uithangen, maar je weet dat je onverzekerd rondrijdt als je tijdens een invordering gaat rijden?
Je kan jezelf maar vooral anderen flink de shit in helpen zo.

Ik ga hier niet de moraalridder uithangen, maar je weet dat je onverzekerd rondrijdt als je tijdens een invordering gaat rijden?
Je kan jezelf maar vooral anderen flink de shit in helpen zo.

Als OvJ niet binnen 10 dagen beslissing neemt dient rijbewijs weer terug gegeven te worden. Dat de OvJ dat om onbekende redenen weigert betekend niet dat ik volgens de wet niet mag rijden.

Heb binnen paar weken rijbewijs + auto toch wel terug.

Sowieso al zou t wel zo zijn, 3 jaar schuldsanering en je bent er weer van af. True story, ken iemand die ladderzat een taxi in gereden is. :o

Gelijk hebben (of vinden dat gelijk hebt) en gelijk krijgen zijn uiteindelijk 2 verschillende dingen als je met de instanties te maken krijgt.

Sowieso al zou t wel zo zijn, 3 jaar schuldsanering en je bent er weer van af. True story, ken iemand die ladderzat een taxi in gereden is. :o

Vraag het me af als je onverzekerd een kind invalide of erger rijdt.

• Like
Waarderingen: 040B
Gelijk hebben (of vinden dat gelijk hebt) en gelijk krijgen zijn uiteindelijk 2 verschillende dingen als je met de instanties te maken krijgt.

Vraag het me af als je onverzekerd een kind invalide of erger rijdt.

True dat.

En ja alle civiele schade claims worden dan geschrapt. Die taxi chauffeur had ook whiplash, werd volgens mij iets van 2 ton gesaneerd :o

gast ff serieus, deze uitspraak zegt alles over jouw niveau:rolleyes:

Zegt genoeg over dat het risico minimaal is, dat je leven lang betalen is onzin. Gewoon 3 jaar arme student uithangen en je bent er van af.

Je kan ook beter iemand gehandicapt rijden dan je vrijwaringspapieren kwijt raken en registercontrole boetes krijgen, geen poot om op te staan en die boetes zijn niet saneerbaar.

Jij noemt mij dom, ik noem schuldsanering achterlijk in sommige gevallen.

Terug
Naar boven