XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Naar de Aldi voor de nieuwe frikandellenvlaai, uitverkocht! :(

België zit vast in 2004?

Wanneer DBB stervende is en je leest: ´´Geen naakt, erotische of aanstootgevende afbeeldingen plaatsen buiten de privé sectie. Ook niet in spoiler´´

futuramafry_400x400.jpg

285 dead uitgelocked alles maar afgekeurd omdat ie helemaal bovenaan tiny beetje hitchte gvd

Zonder benzine gevallen. 30 min te voet naar een benzinestation en een half uur terug.. Leuk.

Hopelijk de eerste en laatste keer....

Ja, reservelampje heeft blijkbaar niet gewerkt dus ik wist niet dat ik op dampen aan het rijden was;

Je heb wel lef...dus

Huh waarom was je terug een half uur onderwerg terwijl je heen er maar 30 minuten over deed

Schat van een kitten met een misvormde borstkas moest normaal vrijdag om harnasje om het recht te zetten. Vanavond heb ik haar dood gevonden met haar mondje vol bloed...

Ik snap echt niet hoe artsen/verplegers hier om mee gaan...

Schat van een kitten met een misvormde borstkas moest normaal vrijdag om harnasje om het recht te zetten. Vanavond heb ik haar dood gevonden met haar mondje vol bloed...

Ik snap echt niet hoe artsen/verplegers hier om mee gaan...
:( gecondoleerd

Mag van politie geen foto’s plaatsen van de agenten die deuk in mijn auto gemaakt hadden :roflol: jammer wel anders zou ik zo 250 euro geven aan de gene die mij zijn persoonsgegevens kan geven.

Zitten ze beetje te dreigen ja je zit met portretrecht en je hebt vast ook geen zin in nieuwe zaak.

Nee maar heb wel zin in dat ik de 400 euro terug krijg + vergoeding voor tijd.

f**gots :roflol:

Mag van politie geen foto’s plaatsen van de agenten die deuk in mijn auto gemaakt hadden :roflol: jammer wel anders zou ik zo 250 euro geven aan de gene die mij zijn persoonsgegevens kan geven.

Zitten ze beetje te dreigen ja je zit met portretrecht en je hebt vast ook geen zin in nieuwe zaak.

Nee maar heb wel zin in dat ik de 400 euro terug krijg + vergoeding voor tijd.

f**gots :roflol:

Gooi je balkje voor hun ogen.

Terug
Naar boven