040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kun je hier nog van zeggen...
Iets met bord voor de kop hebben.![]()

Je hoeft ondertussen echt niet meer te bewijzen dat jij de grootste debiel van dbb bent hoor. Dat weet iedereen allang. xoxo

Sowieso al zou t wel zo zijn, 3 jaar schuldsanering en je bent er weer van af. True story, ken iemand die ladderzat een taxi in gereden is.![]()
Ik ga hier niet de moraalridder uithangen, maar je weet dat je onverzekerd rondrijdt als je tijdens een invordering gaat rijden?
Je kan jezelf maar vooral anderen flink de shit in helpen zo.
Bij een strafrechtelijke schuld moet de rechter een uitzondering maken en dat gebeurd zelden.

Je had moeten wachten tot het eind van de maand om het te annuleren zodat het de volgende maanden niet meer aangerekend wordt.

Je bent zeker Belg? Alleen in Belgie heb je nog downloadlimieten volgens mij
Zou lekker een andere provider zoeken, zit je soms bij telenet?
Overigens heb je gelijk, afhankelijk van hoelang je het op de "oude" manier deed, heb je een verworven recht en tenzij, zij jou tijdig op de hoogte hebben gesteld van de veranderde algemene voorwaarden, of specifieke voorwaarden hieromtrent, zou ik lekker blijven touwtrekken.
Only in België idd.
Ik zal die afrekening sowieso betalen maar leg er me niet meteen bij neer, als ze geen toegift doen (terugstorten of ter beschikking stellen van het volume) dan schrijf ik naar de ombudsdienst.
Pas op, het gaat over maar 25EUR dat ze me teveel aanrekenen, maar ik vind het een principekwestie.
Ik had sowieso niet betaald, daarmee sta je dan 1-0 achter.
Zijn er geen providers in BE die gewoon fair use policy hebben?
Ik heb nog niks betaald voorlopig.
Geen idee over die fair use policy. Zal ik me eens in verdiepen.
Ik begrijp dat ze zeggen dat wanneer ik iets annuleer, dat ik dat moet betalen (daar discuteer ik niet over). Maar het feit is dat ze, wanneer je een tweede pakket aankoopt nadat je een eerste annuleerde, geen rekening meer houden met dat eerste aangekochte pakket MAAR wel met het verbruikte volume van dat eerste pakket. Hoe kan je rekening houden met het gebruikte volume als je geen rekening meer houdt met het gekochte volume?
Ja zwart-wit snap ik het en daar komt ook de houding bij de provider vandaan. Maar het klopt natuurlijk niet.

Ja had slin gezet

Only in België idd.
Ik zal die afrekening sowieso betalen maar leg er me niet meteen bij neer, als ze geen toegift doen (terugstorten of ter beschikking stellen van het volume) dan schrijf ik naar de ombudsdienst.
Pas op, het gaat over maar 25EUR dat ze me teveel aanrekenen, maar ik vind het een principekwestie.