AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het is natuurlijk maar net wat je standards zijn :roflol:

Ik betaal liever netjes voor mijn eigen tweeonderéénkap woning, voor de vaste lasten van degenen die zich als een achterlijke mong**l gedragen en de asielzoekers, dan dat ik een gratis appartement - die er beter uit zien dan een gemiddelde studentenkamer - toegewezen krijg onder het mom van "begeleid wonen" :roflol:

En dan zeg je dat ik dom ben? Hmmmmmmm.

Ach ik heb genoeg geld om particulier appartement te huren maar voor wat zou ik geld uitgeven als het niet hoeft. Heb het liever in mijn eigen zak zitten.

Ach ik heb genoeg geld om particulier appartement te huren maar voor wat zou ik geld uitgeven als het niet hoeft. Heb het liever in mijn eigen zak zitten.

tyTc1Nl.jpg

Heb jij eigenlijk een wel een baan?

Professioneel crimineel :roflol:

Wel paar goede connecties weten te leggen, maak mijn handjes niet vuil maar snoep wel van de taart if you know what I mean.

Maar in het dagelijkse leven ben ik in principe gewoon een skere student waar de politie de pik op heeft.

Oh nee, wanneer krijg je nu eens levenslang of de kogel :(

Wel paar goede connecties weten te leggen, maak mijn handjes niet vuil maar snoep wel van de taart if you know what I mean.

Maar in het dagelijkse leven ben ik in principe gewoon een skere student waar de politie de pik op heeft.
Kom jij niet stillaan tot de conclusie dat jij misschien een nog grotere profiteur en last bent van de maatschappij dan die asielzoekers waar jij altijd op haat? Just sayin.

Mag ik concluderen dat je een uitkering hebt? Of begrijp ik dat dan verkeerd?

Ik krijg geen cent van de overheid, heb nooit studiefinanciering gekregen of wat dan ook.
Een student in België kost gemiddeld iets van een 9000 euro aan de staat per jaar. Studie geld is 900 euro. Jij kost dus ook veel geld aan de staat ookal denk je dat je niets van financiering krijgt.

Kom jij niet stillaan tot de conclusie dat jij misschien een nog grotere profiteur en last bent van de maatschappij dan die asielzoekers waar jij altijd op haat? Just sayin.

Ik krijg geen cent van de overheid, heb nooit studiefinanciering gekregen of wat dan ook.
Gevangenis is een stuk duurder dan asielzoekerscentrum. Rechters kosten ook nogal wat per uur.

Conclusie: geef deze jongen een woning en een uitkering. Dan besparen we de maatschappij een hoop geld op de lange termijn.

Een student in België kost gemiddeld iets van een 9000 euro aan de staat per jaar. Studie geld is 900 euro. Jij kost dus ook veel geld aan de staat ookal denk je dat je niets van financiering krijgt.

wat denk je wat intussen al die rechtszittingen ,reclassering, politie en advocatenshit allemaal hebben gekost,

hij is wat dat betreft allang miljonair ,maar dan in de min ,hihihi

wat denk je wat intussen al die rechtszittingen ,reclassering, politie en advocatenshit allemaal hebben gekost,

hij is wat dat betreft allang miljonair ,maar dan in de min ,hihihi

Het is niet mijn probleem dat de politie valse aangiftes opneemt en vervolgens met bewijs loopt te sjoemelen. Daar moet je mij niet op aankijken.

Ik heb nog gezegd ik betaal die 450 euro wel maar de OvJ zegt: nee is omgezet in taakstraf, die heb je verneukt dus ga maar zitten.

Moet je niet mij aanspreken op het feit dat de OvJ die keuze gemaakt heeft.

Ik heb voor mijn vwo gewoon 900 euro per vak per jaar neergeteld hoor. Ik wilde ook in Roemenië gaan studeren (5000 per jaar college geld), maar als ik dan niet het land uit mag ivm geschorste zaak is het ook niet aan mij te wijten dat ik hier maar 2100 euro betaal.

Daarnaast betaal ik ook belasting, ik geloof niet dat een asielzoeker in de bijstand belasting betaald.

Het is niet mijn probleem dat de politie valse aangiftes opneemt en vervolgens met bewijs loopt te sjoemelen. Daar moet je mij niet op aankijken.

Ik heb nog gezegd ik betaal die 450 euro wel maar de OvJ zegt: nee is omgezet in taakstraf, die heb je verneukt dus ga maar zitten.

Moet je niet mij aanspreken op het feit dat de OvJ die keuze gemaakt heeft.

spreek ik je niet op aan , ik ben ook miljonair in de min ,dus ik begrijp je helemaal

spreek ik je niet op aan , ik ben ook miljonair in de min ,dus ik begrijp je helemaal

Ach jij gaat hopelijk nog geld opleveren. Een asielzoeker kost 20k per jaar.. gesubsidieerd schoolgeld is echt geen 20k per jaar en een student op hbo/Wo krijgt tegenwoordig ook geen stufi meer.

Terug
Naar boven