XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik kwam net na week uit gevangenis, ik durfde het vlees dat in de koelkast lag niet eens meer aan de hond te geven :roflol:

Tuurlijk ben ik oud genoeg om boodschappen te doen maar als ik vriendin van me ophaal om naar school te brengen haal ik ook ff belegde broodjes bij tankstation voor haar. Niet omdat ze het niet zelf kan halen maar omdat ik na 3 jaar inmiddels wel weet dat die domme doos te laat het bed uit komt en dus geen tijd heeft om te eten. Dat doe je omdat je om iemand geeft, niet omdat die persoon het zelf niet kan :o

Te laat uit bed,pech voor haar dan. Geen eten.

Tja je had natuurlijk kunnen vragen. Maar dan had je verantwoordelijkheid genomen en een kans gemist om verongelijkt en boos te worden :roflol:

Draai het eens om. Wat hebben jouw ouders aan jou gehad de laatste jaren. Zijn ze niet gewoon moe/klaar met alles? Kan evengoed zijn dat jij er niks van hoeft te verwachten maar des te meer redenen om te vertrekken. Dan kan je meer richting geven aan jouw leven en alleen jezelf kwalijk nemen als de koelkast leeg is etc.

Je gaat er nu van uit dat ik niks doe thuis? :roflol:

Ik maak het huis schoon omdat dat mokkel waar mijn ma 70 euro per week voor betaald waardeloos schoon maakt.

Heb mijn ouders vorig jaar een nieuwe tv gegeven (gratis gekregen bij mijn tv maar het is toch een tv van 300 euro)

Als mijn ma laat moet werken en ik haal eten bij chinees ofzo neem ik ook gewoon eten voor haar mee.

Als mijn ma naar de oogarts moet breng en haal ik haar omdat ze zelf niet mag rijden.

Ik doe genoeg voor die figuren omdat ik een hekel heb aan mensen die parasiteren op andere mensen. Enige reden dat ik dat doe is om mijn eigen eergevoel te behouden, ze verdienen het verder op geen enkele manier.

En dat allemaal omdat ze geen boodschappen voor je hebben gehaald..

:windup:

Je gaat er nu van uit dat ik niks doe thuis? :roflol:
Ik had het eigenlijk niet zozeer over materialistische zaken. Enfin, als ik jouw verhaal lees dan lijk je wel gek om nog langer thuis te blijven. Je schrijft dat je geld genoeg hebt om een appartement te kopen, dat je genoeg voor je ouders doet maar daarvoor onvoldoende terugkrijgt, dat het kortom min of meer kommer en kwel is. Wat houdt jou dan toch thuis? Opportunistisch als je bent moet er iets zijn dat zo'n voordeel geeft dat dit kennelijk doet opwegen tegen alle door jouw genoemde nadelen.

En dat allemaal omdat ze geen boodschappen voor je hebben gehaald..

:windup:

Ze hebben dat in mijn hele leven nog nooit gedaan, denk je dat ik het leuk vond 53 kilo @184 cm te wegen toen ik 17/18 was? :roflol:

Ik kan niet op kamers omdat ik mijn hond daar niet mag hebben en als ik een woning wil waar dat wel mag dan moet je of de asielzoekers die er in zitten het land uit laten knikkeren of 1000 euro per maand betalen voor een fatsoenlijk appartement.

Ik had het eigenlijk niet zozeer over materialistische zaken. Enfin, als ik jouw verhaal lees dan lijk je wel gek om nog langer thuis te blijven. Je schrijft dat je geld genoeg hebt om een appartement te kopen, dat je genoeg voor je ouders doet maar daarvoor onvoldoende terugkrijgt, dat het kortom min of meer kommer en kwel is. Wat houdt jou dan toch thuis? Opportunistisch als je bent moet er iets zijn dat zo'n voordeel geeft dat dit kennelijk doet opwegen tegen alle door jouw genoemde nadelen.

Mijn ouders zijn toch nooit thuis, waarom denk je dat er geen eten in de koelkast staat en het vlees van mij gewoon lag weg te rotten in de koelkast.

Enige eetbare wat in de koelkast stond was een puntje kersenvlaai :roflol:

Waarom denk je dat mijn vrienden dagelijks even langs kwamen om met mijn ma koffie te drinken, dat was echt niet omdat ze haar zo aardig vonden maar gewoon om te kijken of het goed ging met die hond :o
Ik heb mijn moeder nog nooit uitgescholden voor "die hond". :D

Je kan toch gaan wonen zonder de hond en dan dagelijks langskomen voor de hond. Niet ideaal voor jou misschien maar je moet ergens beginnen. Wie weet kan je je hond een paar keer meenemen zonder dat iemand moeilijk doet. En doe nou niet alsof je je ineens keurig aan de opgelegde regels houdt :roflol: Wees eerlijk, het is gewoon een vorm van excuus. Je vindt het makkelijk thuis. Even voor de goede orde, ben je nu 25 of 27 (srs). Lees hier van alles dus no idea. Desalniettemin, hopen voor jou dat je dan begeleid mag wonen. Wanneer hoor je meer.

Je kan toch gaan wonen zonder de hond en dan dagelijks langskomen voor de hond. Niet ideaal voor jou misschien maar je moet ergens beginnen. Wie weet kan je je hond een paar keer meenemen zonder dat iemand moeilijk doet. En doe nou niet alsof je je ineens keurig aan de opgelegde regels houdt :roflol: Wees eerlijk, het is gewoon een vorm van excuus. Je vindt het makkelijk thuis.

Mijn ouders zijn toch nooit thuis dus het is niet dat ik last van ze heb of wat dan ook.

Het zijn gewoon 2 waardeloze figuren :roflol:

En makkelijk? Het is niet dat mijn ma eten kookt ofzo (is nu wel duidelijk denk ik :roflol:). Moet gewoon alles zelf doen.. ja oké strijken doet de schoonmaakster (lol).

Het ironische is juist dat als ik op mezelf woonde ik niet ook de pleurisbende van mijn ouders hoef schoon te maken of op te ruimen.

Omdat ze veel werken? Mijn ma werkt normaal van 9 tot 8-10. Daarna gaat ze douchen en naar bed :o
Hoe kunnen die vrienden dan bij haar langs gaan?
Ik denk dat je blij moet zijn dat je gratis inwoning hebt, ik moest kostgeld betalen vanaf het moment dat ik een bijbaantje had. Een beetje opruimen is dan nog wel het minst. Daarnaast krijg ik niet het gevoel dat je verplicht bent om hun spullen op te ruimen toch? Niet zo janken...

:roflol:

I
Sowieso zijn het 2 geestelijk gehandicapte josti’s die ouders van mij die tegen mijn vrienden met droge ogen zeggen dat ze het beste met me voor hebben. Terwijl als ik thuis kom er gewoon niks geen eten in de koelkast staat. Alleen een bosje bloemen met welkom thuis, fl**ker toch op :roflol:
:o:o:o

• Like
Waarderingen: mat
Kan ik al ergens lezen waar Xyzyx was afgelopen week trouwens :popcorn:

Terug
Naar boven