Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

+1

Het hartfilmpje en de testen voor de hartklep zijn allemaal prima en de fietstest is verbeterd tov jaar, er is nog een sprankeltje hoop :thumbs:

Het begin van balding vastgesteld op 21 jaar :(. Tijd voor minoxidil :trollface:

Story of my life, de reumatoloog heeft net hetzelfde verslag doorgestuurd als wat ik zelf al naar de controlearts had gestuurd en zij verwijst me nu door naar de dermatoloog die me nota bene zelf had doorverwezen naar die reumatoloog. De dermatoloog is momenteel op vakantie en kan dus voorlopig geen verslagje opmaken.
Is het dan zo moeilijk om op papier te zetten, behandeling momenteel: NIETS :mad::mad::mad:

Om €56 per visite te vragen (waarvan ik 2x voor niks ben langs geweest) zijn ze anders wel snel :mad::mad:

Story of my life, de reumatoloog heeft net hetzelfde verslag doorgestuurd als wat ik zelf al naar de controlearts had gestuurd en zij verwijst me nu door naar de dermatoloog die me nota bene zelf had doorverwezen naar die reumatoloog. De dermatoloog is momenteel op vakantie en kan dus voorlopig geen verslagje opmaken.
Is het dan zo moeilijk om op papier te zetten, behandeling momenteel: NIETS :mad::mad::mad:

Om €56 per visite te vragen (waarvan ik 2x voor niks ben langs geweest) zijn ze anders wel snel :mad::mad:

Ik onderzoek u voor maar 28 euro.

Helaas maar al te herkenbaar :( :mad:
Niets doen en wel rekenen ... Kassa.... Pffff

@Sanca welke documenten heb je nu nog nodig om de schuldsaldo in orde te krijgen? Verslag van dermatoloog?

Je hartfilmpje en inspanningstest zijn in orde?

KUT als men over zulke administratieve formaliteiten struikelt.

Het begin van balding vastgesteld op 21 jaar :(. Tijd voor minoxidil :trollface:

Finasteride en Minoxidil 5% hebben mijn haar op een paar maanden al enorm verbeterd :) Bijwerkingen = 0 voorlopig. Op dit tempo is mijn haardos weer volledig hersteld tegen de zomer, een wonder als ik het vergelijk met afgelopen zomer...

@Sanca welke documenten heb je nu nog nodig om de schuldsaldo in orde te krijgen? Verslag van dermatoloog?

Je hartfilmpje en inspanningstest zijn in orde?

KUT als men over zulke administratieve formaliteiten struikelt.
Het opvolg verslag en de behandeling van de dermatoloog of reumatoloog, ik heb 2 weken een lotion gesmeerd en voor de rest niks moeten doen, ik vraag me af waarom zij dan nu zo moeilijk doen om het even op papier te zetten, ik vermoed dat ze willen dat ik toch nog even langs hun kassa passeer of zo, fuckers.
Yep, de cardioloog was erg tevreden en snapte niet waarom ik met die hartklep geen verzekering zou krijgen, het is gemaakt en het is natuurlijk de bedoeling dat ie gewoon z'n werk blijft doen zei ie :)

Het opvolg verslag en de behandeling van de dermatoloog of reumatoloog, ik heb 2 weken een lotion gesmeerd en voor de rest niks moeten doen, ik vraag me af waarom zij dan nu zo moeilijk doen om het even op papier te zetten, ik vermoed dat ze willen dat ik toch nog even langs hun kassa passeer of zo, fuckers.
Yep, de cardioloog was erg tevreden en snapte niet waarom ik met die hartklep geen verzekering zou krijgen, het is gemaakt en het is natuurlijk de bedoeling dat ie gewoon z'n werk blijft doen zei ie :)

Komt goed hoor man, je moet effe door die administratieve molen maar uiteindelijk zal je er wel geraken.

Ik heb, in mindere mate, ook al wat dingen in orde moeten brengen voor de heropname: schatting van ons huis die verkeerd verlopen was (rechtzetting moeten vragen) en dan uiteindelijk medisch (bloed)onderzoek voor schuldsaldo. Dat laatste zou normaal deze week in orde moeten zijn (= verwerkt bij bank) maar ze rekken het nu al weken om definitief groen licht te geven... Bepaalde offertes zou ik nochtans dringend moeten ondertekenen.

Laatst bewerkt:
Kwamen net mensen langs van gebeuren waar begeleiding moet krijgen :roflol:

Hadden ze het over begeleid wonen, in voor gratis studentenkamer.

En vervolgens wijzen ze naar pot en zak van xxl of ze zich zorgen moeten maken over wat ik naar binnen stouw voor het sportten.

Wilde ze maar niet snappen dat het in principe gewoon gerafinneerd melkpoeder is (whey) en gewoon gemalen havermout. Are you kidding me. :o

En je weet wat ze zeggen van dwergen,schijnen nogal groot geschapen te zijn

of niet. @johnyjordaan

Terug
Naar boven