Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

We hebben je gemist.

Sowieso zijn het 2 geestelijk gehandicapte josti’s die ouders van mij die tegen mijn vrienden met droge ogen zeggen dat ze het beste met me voor hebben. Terwijl als ik thuis kom er gewoon niks geen eten in de koelkast staat. Alleen een bosje bloemen met welkom thuis, fl**ker toch op. :roflol:

Maar je bent nog welkom. Ik denk dat mijn ouders de sloten hadden vervangen. :)

Het verbaast me dat je überhaupt nog thuis mag wonen.

Hoe kunnen die vrienden dan bij haar langs gaan?
Ik denk dat je blij moet zijn dat je gratis inwoning hebt, ik moest kostgeld betalen vanaf het moment dat ik een bijbaantje had. Een beetje opruimen is dan nog wel het minst. Daarnaast krijg ik niet het gevoel dat je verplicht bent om hun spullen op te ruimen toch? Niet zo janken...

Omdat mijn ma wel tijd vrij moest nemen om voor de hond te zorgen? :scratch:

En ik ben niet verplicht om die rommel op te ruimen nee, maar anders word het gewoon 1 grote pleurisbende thuis omdat ze gewoon echt alles maar overal en nergens neer fl*kkeren en niks schoonmaken.

En kostgeld vragen moeten ze niet eens in hun hoofd halen, heb 2 maand vast gezeten door mijn pa en komt misschien nog 4 maand bij. Zou die mafketels een paar goede klappen geven en aangifte doen van verwaarlozing omdat ze zo weinig eten kochten dat ik gewoon een lopend skelet was vroeger. Was ook best wel fucked up toen furious pete dat filmpje over zijn anorexia maakte en gewoon zwaarder was toen hij wegens ondergewicht in het ziekenhuis werd opgenomen. Hij had anorexia ik had gewoon geen eten :roflol:

Iedereen altijd ja je mag blij zijn dat je ‘rijke’ ouders hebt en groot huis dit dat blabla.. Had liever ouders gehad die minder geld hadden en meer betrokken waren. Maar goed, doe je niks aan.

Wat overigens technisch gezien niet correct is. Je kan niet zomaar naar de gevangenis. Het is of een politiecel (max 10 dgn) of een HvB geweest (waar je voorwaardelijke straf of boete kan uitzitten).

Afgestrafte mensen gaan altijd naar gevangenis, hvb is in principe ook gewoon gevangenis maar dan voor mensen die niet afgestraft zijn.

Politie cel mag max 6 dagen geloof ik.

Afgestrafte mensen gaan altijd naar gevangenis, hvb is in principe ook gewoon gevangenis maar dan voor mensen die niet afgestraft zijn.
Je kan rustig 2 jaar doorbrengen, als veroordeelde, op een HvB omdat gevangenis geen plek heeft. Daarom zal het gros van de veroordeelden (kwartjesdieven etc) nooit een gevangenis bezoeken.

Je kan rustig 2 jaar doorbrengen op een HvB omdat gevangenis geen plek heeft.

Hvb is gewoon in de gevangenis? :roflol:

Almere had zowel gevangenis als HvB mensen door elkaar zitten.

Om het de normale gevangenissen te ontlastten hebben ze ook het arrestanten regime in het leven geroepen. Mensen die voor boetes, taakstraf of negeren meldplicht aangehouden worden zitten eerst 8 weken in arrestantenregime. Dit is 22.5 uur gemiddeld op 1 of 2 persoons cellen of bijvoorbeeld in Lelystad in 6 persoons cellen.

Na 8 weken moeten ze je verplicht overplaatsen naar een normale gevangenis waar je rood geel en groen regime hebt. Rood is kut regime (begin je op) en groen is chill regime (avond recreatie enz). Als je zelf melder bent ga je automatisch gelijk naar groen toe.

Dat is vreemd beleid dan, een gevangenis biedt doorgaans veel meer vrijheden en heeft een andere opzet. Er zijn meer gevangenissen dan Almere eh, die binnenkort dichtgaat.

Nu mikken ze gewoon alles samen en hebben ze verschillend regime (hvb regime en dan gevangenis rood geel en groen).

Nu mikken ze gewoon alles samen en hebben ze verschillend regime (hvb regime en dan gevangenis rood geel en groen).
Zat jij in het cellencomplex voor veelplegers. Sinds 2015 hebben ze dat ook.

het arrestanten regime in het leven geroepen. Mensen die voor boetes, taakstraf of negeren meldplicht aangehouden worden zitten eerst 8 weken in arrestantenregime. Dit is 22.5 uur gemiddeld op 1 of 2 persoons cellen of bijvoorbeeld in Lelystad in 6 persoons cellen.
Ah jij zal hier wel zitten.

Zat jij in het cellencomplex voor veelplegers. Sinds 2015 hebben ze dat ook.

ISD heeft naar mijn weten geen aparte afdeling, dat is gewoon een strafmaatregel waarbij je gelijk een dikke celstraf krijgt omdat je een x aantal keer bent veroordeeld (voor kleine vergrijpen) binnen een jaar.

ISD is geloof ik ook minimaal 6 maand wat ze dan krijgen, ook al is het laatste vergrijp enkel het stelen van een blikje.

Die maatregel is in het leven geroepen omdat mensen die veel kleine delicten plegen vaak na 2 weken weer vrij komen en dan weer dingen gaan jatten. De rechter kon vervolgens niet zeggen dat het de 10e keer was dus krijg je voor dat kleine vergrijp een straf van 6 maand cel. Nu kan dat dus wel.

ISD heeft naar mijn weten geen aparte afdeling, dat is gewoon een strafmaatregel waarbij je gelijk een dikke celstraf krijgt omdat je een x aantal keer bent veroordeeld (voor kleine vergrijpen) binnen een jaar.

Hey ben je er weer Xyzabcdefg.

Terug
Naar boven