XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een vriend van mij installeert trapliften, moet je zijn nummer? :trollface: :roflol:
:roflol:

Gelukkig is van de trappen vallen nog geen gewoonte. Beter ook geen gewoonte van maken want in m'n nieuwe huis ga ik meer trappen hebben dan hier :roflol:
De schaafwonde begint wel lekker groot te worden en te branden nu maar daar kan ik mee leven, ben al zat blij als de rest van het lichaam niet gaat zeuren.

:roflol:

Gelukkig is van de trappen vallen nog geen gewoonte. Beter ook geen gewoonte van maken want in m'n nieuwe huis ga ik meer trappen hebben dan hier :roflol:
De schaafwonde begint wel lekker groot te worden en te branden nu maar daar kan ik mee leven, ben al zat blij als de rest van het lichaam niet gaat zeuren.

:roflol: ijs op leggen werkt ook bij schaafwonden tegen het brandende gevoel.

Je kan ook op zelfde plek bij je andere arm beetje zout er op strooien en daar wat ijsklontjes op leggen. Gegarandeerd dat je die schaafwond niet meer voelt na een paar minuten.

niet srs doen die 2e :roflol:

:roflol: ijs op leggen werkt ook bij schaafwonden tegen het brandende gevoel.

Je kan ook op zelfde plek bij je andere arm beetje zout er op strooien en daar wat ijsklontjes op leggen. Gegarandeerd dat je die schaafwond niet meer voelt na een paar minuten.

niet srs doen die 2e :roflol:
Je kan ook wat tijgerbalsem op je loet smeren, dan voel je die schaafwond ook niet meer.

Net buiten nog snel even alles wat storm veilig gemaakt, valt er verdomme een zware balk op m'n dikke teen :mad:

Vandaag is precies niet mijn beste dag :roflol:

Net buiten nog snel even alles wat storm veilig gemaakt, valt er verdomme een zware balk op m'n dikke teen :mad:

Vandaag is precies niet mijn beste dag :roflol:

nog_even_een_kusje_erop_voorplat_aanbieding_lowres_400_1.jpg

Internet dat echt continu uitvalt...

Terug
Naar boven