Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.081
Zoiets had je al eens eerder gepost meen ik... dat er ergens onverwachts curry inzat... allergisch voor curry :( das echt klote...

Ik heb dat met pinda... zit ook onverwachts in veel dingen waarvan je het niet weet...
Dat lijkt me echt ellendig. Nooit meer pindakaas. :(

• #100.082
Waarom zo lang wachten voor een foto?

Ik dacht gisteren dat we al vrijdag waren (was op vakantie geweest en was de tel even kwijt). Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor maandag. Maar ik merk vandaag plots een enorme verbetering. Ik hoop dus dat het goed meevalt.

• #100.083
  • #100.084
Een of andere roofvogel die het nodig vond om tegen mijn auto aan te vliegen. Lijkt wel alsof hij er helemaal in zit :treuren: Hoop dat de schade meevalt.

308z34o.jpg

vghi8o.jpg

• #100.088
Het was een uil. Maar hij was wel redelijk dood ja :p

• #100.089
ZOnet uitgegleden toen ik uit m'n garage kwam. Op de kont gevallen en val gebroken met linkerpols, die reeds pijn deed. De schok was zo hard dat ik er hoofdpijn van heb gekregen. Hopelijk kan ik morgen trainen zonder gevolgen van deze val.

• #100.090
ZOnet uitgegleden toen ik uit m'n garage kwam. Op de kont gevallen en val gebroken met linkerpols, die reeds pijn deed. De schok was zo hard dat ik er hoofdpijn van heb gekregen. Hopelijk kan ik morgen trainen zonder gevolgen van deze val.
Hehe hoop het ook voor jou. Ging daarnet naar de gym fietsen, en ik had al direct door dat het glad was dus ik ging traag fietsen, komt er een mij veel te snel voorbijgereden en gaat 20 meter verder los op zijn b**kes :roflol:.

• #100.091
Zonet een barst ontdekt in het scherm van een paar maanden oud Samsung tablet van 400 euro. Mijn dochter had de tablet op haar bed gelegd en is er op gaan zitten. Ze voelt zich reuzeschuldig en rot. Ik had haar nog zo verwittigd een tablet nooit op bed te leggen. Ze is zo nonchalant met spullen.

• #100.092
Zonet een barst ontdekt in het scherm van een paar maanden oud Samsung tablet van 400 euro. Mijn dochter had de tablet op haar bed gelegd en is er op gaan zitten. Ze voelt zich reuzeschuldig en rot. Ik had haar nog zo verwittigd een tablet nooit op bed te leggen. Ze is zo nonchalant met spullen.
2 weken op water en brood, niets anders zal helpen.

• #100.093

Hoe dik is je dochter wel niet dan? Of zijn die dingen zo slecht? :roflol:

Ligt hier al 4 jaar ipad beneden en dat ding is zo vaak van de bank af geknetterd of dat mensen er op gaan zitten, mankeert in principe niks aan :o

• #100.094

Ligt hier al 4 jaar ipad beneden en dat ding is zo vaak van de bank af geknetterd of dat mensen er op gaan zitten, mankeert in principe niks aan :o
Jij wil een foto zien zeker snoeper?

• #100.095

Als de mensen die je kent allemaal zo mager zijn als u, dan is het logisch dat het scherm niet barst als ze er op gaan zitten.
:)

• #100.096
Nog steeds pijn in de onderrug door de val aan de garagepoort. Hopelijk is het slechts musculair.

• #100.097

Ik verbaas me daar altijd over. Ik ben zuinig op mijn spullen, maar types die dat niet zijn leren dat volgens mij ook nooit meer.

Terug
Naar boven