AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.102
Ik draai een wasje, hard piepend geluid, zit die wastrommel vast. Wasmachine kapot I guess, geen kledingstuk vast. Was nog vol zeep, met de hand afgespoeld en opgehangen.

Rete chagrijnig maar gaan douchen, begint de kraan en douchekop te lekken, ook kapot.
Wil ik een kopje koffie zetten, Dolce Gusto maakt veel lawaai maar komt geen koffie uit, waterreservoir wel gevuld.

Toen maar m'n bed in gedoken. Dit kan toch niet allemaal in tijdbestek van één uur?

:fuux:

• #100.103
Arghhh en vandaag even belastingaangifte gedaan, €800 betalen. :mad::mad::mad:

• #100.104
Ik draai een wasje, hard piepend geluid, zit die wastrommel vast. Wasmachine kapot I guess, geen kledingstuk vast. Was nog vol zeep, met de hand afgespoeld en opgehangen.

Rete chagrijnig maar gaan douchen, begint de kraan en douchekop te lekken, ook kapot.
Wil ik een kopje koffie zetten, Dolce Gusto maakt veel lawaai maar komt geen koffie uit, waterreservoir wel gevuld.

Toen maar m'n bed in gedoken. Dit kan toch niet allemaal in tijdbestek van één uur?

:fuux:

Dolce Gusto :heart:

Heb je hem al proberen ontkalken?

• #100.106
Mijn tire verkocht omdat ik 'em niet mee kon verhuizen, mooie tijden mee gehad, nu mag het de rest van de dagen slijten in een CF box :( wel nog wat aan verdiend nu :D

28826978_1601539903235042_4125115520751825803_o.jpg

• #100.107
Nog niet, ding is net 3 maandjes oud dus zou volgens mij nog niet moeten haha.

Vergis je daar niet in. Wij hebben zelf ook 'hard' water en we moeten hem elke 2-3 maanden ontkalken om hem soepel te laten doorlopen en de smaak optimaal te houden.

Mijn tire verkocht omdat ik 'em niet mee kon verhuizen, mooie tijden mee gehad, nu mag het de rest van de dagen slijten in een CF box :( wel nog wat aan verdiend nu :D

28826978_1601539903235042_4125115520751825803_o.jpg
Hoeveel weegt zo een band?

• #100.108
  • #100.109
  • #100.110
Gaat dat wel met zo een machine koffie? Ik krijg het iig niet binnen, doe mij maar liever filterkoffie.

Dolce gusto heeft heel lekkere koffie. Veel lekkerder dan Senseo en filterkoffie IMO.

Ik kom de dag niet meer door zonder een paar lekkere tassen.

Persoonlijke smaak uiteraard :)

Laatst bewerkt:
  • #100.111
5de dag met teveel pijn in de rug door de val. Morgen toch proberen trainen. Misschien zal dat meer effect hebben.

• #100.115
Was single arm preacher curls aan het doen en bij strekken van de rechterarm hoor ik een heel hard krakend scheurend geluid. Bicep lijkt vast te zitten, maar durf hem niet aan te spannen. Arm is volledig uitgeschakeld van de pijn. Krijg niet eens mijn avondeten met een vork naar de mond.

• #100.117
Was single arm preacher curls aan het doen en bij strekken van de rechterarm hoor ik een heel hard krakend scheurend geluid. Bicep lijkt vast te zitten, maar durf hem niet aan te spannen. Arm is volledig uitgeschakeld van de pijn. Krijg niet eens mijn avondeten met een vork naar de mond.
dan maar met een lepel

• #100.118
Vanochtend geprobeerd met de havermout, maar lukt ook bijna niet ...

• #100.120
Heb zo een afspraak bij de huisarts. Maar ik zie nergens blauwe plekken of kneuzingen en hij is ook niet omhooggeschoten. Doet alleen echt superveel pijn. Kan de arm niet strekken en onderarm draaien gaat ook niet. Daarnaast kan ik dus niet eens dingen van een paar gram tillen.

Terug
Naar boven