ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik val niet op dikke chicks, al helemaal niet als ze een ‘exotisch’ uiterlijk hebben
Jij valt niet op donker?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik val niet op dikke chicks, al helemaal niet als ze een ‘exotisch’ uiterlijk hebben

Ik draai een wasje, hard piepend geluid, zit die wastrommel vast. Wasmachine kapot I guess, geen kledingstuk vast. Was nog vol zeep, met de hand afgespoeld en opgehangen.
Rete chagrijnig maar gaan douchen, begint de kraan en douchekop te lekken, ook kapot.
Wil ik een kopje koffie zetten, Dolce Gusto maakt veel lawaai maar komt geen koffie uit, waterreservoir wel gevuld.
Toen maar m'n bed in gedoken. Dit kan toch niet allemaal in tijdbestek van één uur?
![]()

Nog niet, ding is net 3 maandjes oud dus zou volgens mij nog niet moeten haha.
Hoeveel weegt zo een band?Mijn tire verkocht omdat ik 'em niet mee kon verhuizen, mooie tijden mee gehad, nu mag het de rest van de dagen slijten in een CF boxwel nog wat aan verdiend nu
![]()
Gaat dat wel met zo een machine koffie? Ik krijg het iig niet binnen, doe mij maar liever filterkoffie.
Gaat dat wel met zo een machine koffie? Ik krijg het iig niet binnen, doe mij maar liever filterkoffie.

Gaat er ooit iets goed in jouw leven?5de dag met teveel pijn in de rug door de val. Morgen toch proberen trainen. Misschien zal dat meer effect hebben.
ik heb een schat van een dochter en een geweldige vrouw. Maar voor de rest niet, neen.

dan maar met een lepelWas single arm preacher curls aan het doen en bij strekken van de rechterarm hoor ik een heel hard krakend scheurend geluid. Bicep lijkt vast te zitten, maar durf hem niet aan te spannen. Arm is volledig uitgeschakeld van de pijn. Krijg niet eens mijn avondeten met een vork naar de mond.
Zou eens naar de dokter gaan. Een gescheurde bicep moet je zo snel mogelijk behandelen.Vanochtend geprobeerd met de havermout, maar lukt ook bijna niet ...