MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.062
Fucking black dog is back. Geen idee waarom.

• #100.063
Maatje die vraagt of ik in m'n gezicht ben gestoken door een bij/wesp. Tfw bloated as fuaark

• #100.064
Hond van vriend moeten laten inslapen.. beest was gewoon helemaal op, van pup zien opgroeien :sad:

2376_D532_1_D31_4_B6_A_BC96_0_ACDC79_E2411.jpg

photo upload

• #100.066
Das echt klote :( sterkte... weet nog goed toen onze hond in moest slapen toen ik net 7 was.. :sad:

Ja zij was al 12.. vroeger ontiegelijk veel met mijn hond en zijn hond samen gewandeld. Hij heeft ook genoeg ellende in zijn leven gehad en die hond was eigenlijk het enige wat hem niet in de steek gelaten heeft. Kan me echt niet voorstellen wat er door hem heen gaat.

• #100.067
Ja zij was al 12.. vroeger ontiegelijk veel met mijn hond en zijn hond samen gewandeld. Hij heeft ook genoeg ellende in zijn leven gehad en die hond was eigenlijk het enige wat hem niet in de steek gelaten heeft. Kan me echt niet voorstellen wat er door hem heen gaat.
Dat snap ik heel goed... dieren oordelen niet... ze zijn er voor je... Dat is het gekke. Waar mensen weglopen als je het moeilijk hebt kan je zoveel steun hebben aan een huisdier...als je die dan ook verliest dan stort er echt een stukje in. Hoop dat hij er een beetje doorheen komt.
Onze hond was ook al 15 toen. Kan me nog goed herinneren dat hij altijd meeging op het luchbed als we gingen zwemmen in het IJselmeer.. :roflol: gek beest... maar zo lief. :o

• #100.068
Oude knieblessure speelde vandaag terug op toen ik below parallel wou squatten. Jaren geleden was ik er een paar jaar vanaf en toen ik drie jaar geleden 5x120 squatte, kwam die terug. Blijkbaar is 120 kilo het gewicht dat mijn knie zegt:"no thank you"

• #100.069
Dat snap ik heel goed... dieren oordelen niet... ze zijn er voor je... Dat is het gekke. Waar mensen weglopen als je het moeilijk hebt kan je zoveel steun hebben aan een huisdier...als je die dan ook verliest dan stort er echt een stukje in. Hoop dat hij er een beetje doorheen komt.
Onze hond was ook al 15 toen. Kan me nog goed herinneren dat hij altijd meeging op het luchbed als we gingen zwemmen in het IJselmeer.. :roflol: gek beest... maar zo lief. :o

dat is een van de redenen waarom ik geen hond neem. na 14 jaar moet je er al afscheid van nemen.

• #100.071
Moeder heeft gister haar bijna nieuwe auto opgehaald, vanochtend rijdt de buurman er achteruit tegenaan met zijn trekhaak in de kentekenplaat. Geen grote schade maar vervelend is het wel, auto gvd nog geen dag voor het huis staan....

• #100.072
Moeder heeft gister haar bijna nieuwe auto opgehaald, vanochtend rijdt de buurman er achteruit tegenaan met zijn trekhaak in de kentekenplaat. Geen grote schade maar vervelend is het wel, auto gvd nog geen dag voor het huis staan....
That's fucked up.
Dat is echt zo rot he, als je in een buurt woont waar veel wagens geparkeerd staan. Ik woon op het platteland, en hier loop ik dat risico niet maar als je ergens moet parkeren waar veel wagens geparkeerd staan, hou je je hart al vast.

• #100.073
Heb 4 dagen ontstekingsremmers genomen voor de pijn in mijn linkerpols maar heeft niks opgeleverd. Arts zei dat het misschien een breuk is. Maandag bellen voor een foto. Geweldig.

• #100.074
Gvd kom ik weer onder de zonnebank vandaan, tramp ik de oprit af met de auto heeft die buurjongen weer auto voor mn oprit gezet, klapte er zo boven op :mad:

• #100.077
Sommige koks doen blijkbaar curry in paella. Dus maar terug naar huis gegaan na een waarschuwing dat heel mijn gezicht en ogen rood zien.

• #100.079
Sommige koks doen blijkbaar curry in paella. Dus maar terug naar huis gegaan na een waarschuwing dat heel mijn gezicht en ogen rood zien.
Zoiets had je al eens eerder gepost meen ik... dat er ergens onverwachts curry inzat... allergisch voor curry :( das echt klote...

Ik heb dat met pinda... zit ook onverwachts in veel dingen waarvan je het niet weet...

• #100.080
Herken dit soort situaties.
Ben zelf letaal allergisch voor een aantal soorten noten, gelukkig alleen de wat exclusievere soorten. Met walnoten gaat het helaas vaak mis.

Terug
Naar boven