ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf van me linkerhand zijn mij middelvinger en ringvinger tegen elkaar gegroeid. Niet aan elkaar vast maar naar elkaar toe . W t f

haha, geen lijm meer voor jou als je shakebekers maak![]()

Gefrustreerd?2 woorden: REGEN potverdomme!
---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 10:51 ----------
Oh ja, en het feit dat ik geen auto kan pakken omdat m'n vader, moeder en broer alle 3 werken zijn. Fietsen is beta grrrrrrrr.
---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 10:53 ----------
Godver, laat ****ing pot whey perfection op de grond tyfen, fuaaaaaaaark.
Mijn dag is naar de klote.
/commit suicide
Gefrustreerd?Ging eigelijk best k*t met trainen, in de morgen valt echt tegen kon niet eens me normale gewichten fatsoenlijk verplaatsen zz.....
Maarja, waarschijnlijk ook omdat ik om 9:15 ff snel banaan + 4 sneeen brood met ei op had, en daarna me pwo dan om 10:15 ff trainen.
Ging opzich niet echt lekker, maar een pump up training van gemaakt. Bedoeling was borst, uiteindelijk ook wat biceps / schouders pompwerk gedaan door die vieze regen.!
2 woorden: REGEN potverdomme!
---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 10:51 ----------
Oh ja, en het feit dat ik geen auto kan pakken omdat m'n vader, moeder en broer alle 3 werken zijn. Fietsen is beta grrrrrrrr.
---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 10:53 ----------
Godver, laat ****ing pot whey perfection op de grond tyfen, fuaaaaaaaark.
Mijn dag is naar de klote.
/commit suicide
Al vanaf 8.30 bezig en nu 2,5 uur wachten voor 1,5 uur les.![]()
Dankje bro. Ze kunnen nog steeds langskomen he.Ai that sux, sterkte bro!
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van B&F. Ik heb het gevoel alsof ze allang zijn langsgewipt, maar dat ik de bel niet gehoord heb ofzo..

geef karma terug dan trolja man, was eigelijk training van niks... beter gewoon de avond met genoeg kcals in de maag.