Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hmm, je moet ook je vingers niet hele tijd in je hol houden!

You're a monster, A MONSTER!

2 woorden: REGEN potverdomme!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 10:51 ----------

Oh ja, en het feit dat ik geen auto kan pakken omdat m'n vader, moeder en broer alle 3 werken zijn. Fietsen is beta grrrrrrrr.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 10:53 ----------

Godver, laat ****ing pot whey perfection op de grond tyfen, fuaaaaaaaark.

Mijn dag is naar de klote.
/commit suicide

Oh ja, en het feit dat ik geen auto kan pakken omdat m'n vader, moeder en broer alle 3 werken zijn. Fietsen is beta grrrrrrrr.

/commit suicide
Gefrustreerd?

Ging eigelijk best k*t met trainen, in de morgen valt echt tegen kon niet eens me normale gewichten fatsoenlijk verplaatsen zz.....

Maarja, waarschijnlijk ook omdat ik om 9:15 ff snel banaan + 4 sneeen brood met ei op had, en daarna me pwo dan om 10:15 ff trainen.

Ging opzich niet echt lekker, maar een pump up training van gemaakt. Bedoeling was borst, uiteindelijk ook wat biceps / schouders pompwerk gedaan door die vieze regen.!

Ging eigelijk best k*t met trainen, in de morgen valt echt tegen kon niet eens me normale gewichten fatsoenlijk verplaatsen zz.....

Maarja, waarschijnlijk ook omdat ik om 9:15 ff snel banaan + 4 sneeen brood met ei op had, en daarna me pwo dan om 10:15 ff trainen.

Ging opzich niet echt lekker, maar een pump up training van gemaakt. Bedoeling was borst, uiteindelijk ook wat biceps / schouders pompwerk gedaan door die vieze regen.!
Gefrustreerd?

/commit suicide

Ik zag "weg" in zijn msn naam staan. Ik wist meteen hoe laat het was en sprong op mijn fiets.

Al vanaf 8.30 bezig en nu 2,5 uur wachten voor 1,5 uur les. :(

Moet stageplek zoeken, trainingsbroeken kopen(geenzin) en normale kledij :(

Raged big time

Terug
Naar boven