AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net verkeerde bus ingestapt.. lol gelukkig nog optijd eruit.

Judoka's die een circuit training aan het doen waren waardoor ik:
1) bijna geen plek meer had.
2) me triceps training moest omgooien

Judoka's die een circuit training aan het doen waren waardoor ik:
1) bijna geen plek meer had.
2) me triceps training moest omgooien

Vind jij ook dat die Judoka's raar trainen? Bij mij in de gym zijn ze er ook wel eens met een groep, alles heel snel en explosief, als je een ecto of superdude zo de oefeningen ziet uitvoeren dan zou je het filmen en op gymidiot zetten :roflol: Maar zijn Judokas dus zal wel goed zijn voor hun ofzo

Vind jij ook dat die Judoka's raar trainen? Bij mij in de gym zijn ze er ook wel eens met een groep, alles heel snel en explosief, als je een ecto of superdude zo de oefeningen ziet uitvoeren dan zou je het filmen en op gymidiot zetten :roflol: Maar zijn Judokas dus zal wel goed zijn voor hun ofzo

+1
- DB presses op een skippiebal
- Aan een jas lopen trekken
- op en neer springen
- 1/10 deel van een pull up doen...

Wel grappig om te zien though... phuckin irri als je erop moet wachten..

Dat ik al 2 weken clean heb gegeten en snak naar een pizza hawai:(, mijn doel is 1 volle maand niet junken en clean eten om richting 12% te gaan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ Hoody, dit betekent ook in het weekend geen druppel alcohol? Hard challenge, I would fail:(.

tussen nu en 22.00 moet ik

-eten maken+eten
-huiswerk doen
-slapen
-proberen niet te fappen

:rolleyes: :)

weer in slaap gevallen gvd, moet echt eens kappen met die 1-2uur dutjes in de avond

Nah power naps in de avond zijn overated + je kan er niet meer van slapen strax

Toen ik 's ochtends trainde ging ik tussen de middag slapen tot ik weer ging eten :p feeelsgood. Alleen soms wordt je er lam van (alleen als je het verkeerd doet:rolleyes:)

gewoon met iphone in bed liggen is veel chiller, vandaag maar is vroeg slapen, krijg altijd rare nachtmerries als ik na 12en slaap man, ****ing kippen die me aanvallen

gewoon met iphone in bed liggen is veel chiller, vandaag maar is vroeg slapen, krijg altijd rare nachtmerries als ik na 12en slaap man, ****ing kippen die me aanvallen

Iphone <--> ****ing kippen.... Te veel angry birds gespeeld?

Terug
Naar boven