Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net verkeerde bus ingestapt.. lol gelukkig nog optijd eruit.

Judoka's die een circuit training aan het doen waren waardoor ik:
1) bijna geen plek meer had.
2) me triceps training moest omgooien
Maar zijn Judokas dus zal wel goed zijn voor hun ofzoVind jij ook dat die Judoka's raar trainen? Bij mij in de gym zijn ze er ook wel eens met een groep, alles heel snel en explosief, als je een ecto of superdude zo de oefeningen ziet uitvoeren dan zou je het filmen en op gymidiot zettenMaar zijn Judokas dus zal wel goed zijn voor hun ofzo
@ Hoody, dit betekent ook in het weekend geen druppel alcohol? Hard challenge, I would fail.
Nice man! Nee niet mad, heb er respect voorJa, in het weekend doe ik zelfs volle cardio in de ochtend muuhahahahahahaha! U mad?
.Ja, in het weekend doe ik zelfs volle cardio in de ochtend muuhahahahahahaha! U mad?
weer in slaap gevallen gvd, moet echt eens kappen met die 1-2uur dutjes in de avond

gewoon met iphone in bed liggen is veel chiller, vandaag maar is vroeg slapen, krijg altijd rare nachtmerries als ik na 12en slaap man, ****ing kippen die me aanvallen
Iphone <--> ****ing kippen.... Te veel angry birds gespeeld?