AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geen NHL meer op ESPN America.. TV rechten zijn naar AMI/Medge en die hebben geen zender in europa... De prutsers..

Nu maar op nhl.com de highlights kijken...

Kapper die het verschil tussen links en rechts niet kent en mijn haar dus in spiegelbeeld knipt. :fuu:

Dit is vrij epic.

Ik zag een fles spa in de koelkast staan. Dus ik dacht lekker. Zag er uit als een nieuwe smaak. Dus 2 glazen gedronken. Bleek het fedewijzer te zijn, das wijn wat nog geen week oud is en dat gist na in je buik. Het smaakt gewoon na frisdrank.

Dus ben verdomme een beetje tipsy nu.

Dit is vrij epic.

Ik zag een fles spa in de koelkast staan. Dus ik dacht lekker. Zag er uit als een nieuwe smaak. Dus 2 glazen gedronken. Bleek het fedewijzer te zijn, das wijn wat nog geen week oud is en dat gist na in je buik. Het smaakt gewoon na frisdrank.

En dat zat in een fles spa?

Normaal half 7 eruit
Vandaag rond 11-12 eruit

= knallende koppijn

:eek: :mad:

Normaal half 7 eruit
Vandaag rond 11-12 eruit

= knallende koppijn

:eek: :mad:

Heb precies hetzelfde...

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 12:17 ----------

Ja das jonge wijn van een week oud. Dat wordt niet verkocht. Das gewoon getapt uit van de 5000L vaten.

Bij de wijnoost wordt er met dat spul ook feest gevierd.

Ok ... ken het niet, maar raar dat je dan niet even een sticker erop plakt :p

Heb precies hetzelfde...

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 12:17 ----------

Ok ... ken het niet, maar raar dat je dan niet even een sticker erop plakt :p

Oh, niet genoeg water gedronken. Maar mijn lichaam schreeuwde dat ik er maximaal 9 uur uit moest gaan. Mijn hoofd voelt ook 10 kilo zwaarder aan haha.
****ing hell...

Dit is vrij epic.

heehehe dat had ik ook, kwam terug van trainen en had ****ing dorst, zag ik flesje sap in de koelkast (dacht ik..), dronk het in 1x op, en bleek dat ik het biologie experiment van mijn zusje had opgedronken:(

****ing erge spierpijn in m'n benen van woensdag, loop als Lucile Werner...

heehehe dat had ik ook, kwam terug van trainen en had ****ing dorst, zag ik flesje sap in de koelkast (dacht ik..), dronk het in 1x op, en bleek dat ik het biologie experiment van mijn zusje had opgedronken:(

Hmm, dom zusje dan ..

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 12:31 ----------

****ing erge spierpijn in m'n benen van woensdag, loop als Lucile Werner...

Ik nog van dinsdag ... kan nauwelijks lopen ... argh

Drink gewoon altijd water uit de kraan probleem opgelost en lest de dorst beter:rolleyes:.

verveling..

Teveel spierpijn :(

alweer k*t rijles gehad, zit nu op de 9e en dacht er 10 nodig te hebben whaha, dacht ik hem in z'n 1 te hebben staan bij het stoplicht had ik hem in z'n achteruit gezet lol gelukkig niemand geraakt maar toch was wel wtf moment v/d dag

haha had ik ook een keer hoor, maakt niet uit komt goed

Terug
Naar boven