MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.382
Wanneer je bolletjes wilt pakken bij de jumbo maar de persoon voor jou met zijn handen erin loopt te graaien.

• #100.383
Wanneer je bolletjes wilt pakken bij de jumbo maar de persoon voor jou met zijn handen erin loopt te graaien.
nasty.jpg
Is er bij de Jumbo niet zo'n systeem dat je alleen met een grijparm een bolletje kunt pakken. Veel hygiënischer. Laatst in een eetgelegenheid stonden er op tafel nootjes en dergelijke gevuld in flesjes met een slanke hals, zo kan je er niet uitpakken maar moet je het op je hand laten vallen. Dat is veel beter dan in zo'n ranzige schaal waar iedereen met al dan niet ongewassen handjes in loopt te graaien.

• #100.385
Er was gister over deze man een item tijdens nieuwsuur.
* Wim Alosery voor de laatste keer aan het woord
Het levensverhaal van Wim Alosery is zonder meer bijzonder te noemen. Hij overleefde in de Tweede Wereldoorlog drie concentratiekampen en een scheepsramp. Hij zou daar eigenlijk vandaag, op 4 mei, over vertellen in Amsterdam, maar hij overleed gisteren op 94-jarige leeftijd. Kort voor zijn dood bezocht Alosery met Nieuwsuur kamp Neuengamme. Vanavond zenden we de reportage uit.
Kwam na "mijn vader was fout", o.a zoon van Riphagen vertelde zijn verhaal.

• #100.386
nasty.jpg
Is er bij de Jumbo niet zo'n systeem dat je alleen met een grijparm een bolletje kunt pakken. Veel hygiënischer. Laatst in een eetgelegenheid stonden er op tafel nootjes en dergelijke gevuld in flesjes met een slanke hals, zo kan je er niet uitpakken maar moet je het op je hand laten vallen. Dat is veel beter dan in zo'n ranzige schaal waar iedereen met al dan niet ongewassen handjes in loopt te graaien.

Lidl heeft dat systeem wel. Bij de jumbo is wel een tang maar je kan ook je handen gebruiken. Maar ik ben de beroerdste niet om er even wat van te zeggen. :p

• #100.388
Er was gister over deze man een item tijdens nieuwsuur.

Kwam na "mijn vader was fout", o.a zoon van Riphagen vertelde zijn verhaal.

Klopt, ik heb het gezien. Was een mooi stuk. En bij rtl late night zat zijn biograaf. Tan wist ook helemaal niks van de gebeurtenissen bij Lübeck. Bizar eigenlijk dat überhaupt bijna niemand weet van de ramp met de Cap Arcona. Één van de grootste scheepsrampen ooit.

• #100.389
  • #100.391
Het karmasysteem, damn.

• #100.393
Work...:sad:

• #100.394
Sommige mensen zijn geen dieren waard. In dit geval zal iemand ook gewoon bestraft moeten worden als had hij een mens dit aangedaan.

Eigenlijk is de gehele mensheid geen dieren waard. Daar kunnen wij over het algemeen niet normaal mee omgaan. Beetje cliché misschien, maar als ik naar de dieren in mijn leven kijk, dan houden die onvoorwaardelijk van me. Maar dat kan ook komen omdat ik al 15 en 18 jaar lang eten voor ze koop, school betaal en hun kleding was :roflol:

Alle gekheid op een stokje; dit soort mensen mag wat mij betreft direct op de elektrische stoel...

• #100.395
Ik stel voor om die eikel eens achter een trike te vinden. Shotgun! Nu ben ik wel de eerste die de trike mag besturen he?
Ik wil delen hoor, na mij mogen nog (veel) anderen.

• #100.396
Cutten met dit weer

• #100.397
Bulken met dit weer

• #100.398
DBB'en met dit weer

Terug
Naar boven