- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nasty.jpgWanneer je bolletjes wilt pakken bij de jumbo maar de persoon voor jou met zijn handen erin loopt te graaien.
Jumbo hier is altijd kut met brood. Er is nooit wat, zelfs op zaterdag als heel autistisch Nederland boodschappen gaat doen hebben ze amper brood.Wanneer je bolletjes wilt pakken bij de jumbo maar de persoon voor jou met zijn handen erin loopt te graaien.
Er was gister over deze man een item tijdens nieuwsuur.
Kwam na "mijn vader was fout", o.a zoon van Riphagen vertelde zijn verhaal.* Wim Alosery voor de laatste keer aan het woord
Het levensverhaal van Wim Alosery is zonder meer bijzonder te noemen. Hij overleefde in de Tweede Wereldoorlog drie concentratiekampen en een scheepsramp. Hij zou daar eigenlijk vandaag, op 4 mei, over vertellen in Amsterdam, maar hij overleed gisteren op 94-jarige leeftijd. Kort voor zijn dood bezocht Alosery met Nieuwsuur kamp Neuengamme. Vanavond zenden we de reportage uit.
nasty.jpg
Is er bij de Jumbo niet zo'n systeem dat je alleen met een grijparm een bolletje kunt pakken. Veel hygiënischer. Laatst in een eetgelegenheid stonden er op tafel nootjes en dergelijke gevuld in flesjes met een slanke hals, zo kan je er niet uitpakken maar moet je het op je hand laten vallen. Dat is veel beter dan in zo'n ranzige schaal waar iedereen met al dan niet ongewassen handjes in loopt te graaien.

Jumbo hier is altijd kut met brood. Er is nooit wat, zelfs op zaterdag als heel autistisch Nederland boodschappen gaat doen hebben ze amper brood.
Er was gister over deze man een item tijdens nieuwsuur.
Kwam na "mijn vader was fout", o.a zoon van Riphagen vertelde zijn verhaal.
Ik wist er van door Andere Tijden, dat volgde ik bijna altijd.Klopt, ik heb het gezien. Was een mooi stuk. En bij rtl late night zat zijn biograaf. Tan wist ook helemaal niks van de gebeurtenissen bij Lübeck. Bizar eigenlijk dat überhaupt bijna niemand weet van de ramp met de Cap Arcona. Één van de grootste scheepsrampen ooit.
Sommige mensen zijn geen dieren waard. In dit geval zal iemand ook gewoon bestraft moeten worden als had hij een mens dit aangedaan.

Hoezo? Juist toch easy dan?
Voor Lloyd is cutten nooit easy.