AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.403
Beter in de zomer cutten dan in de winter. Enige nadeel is dat cutten + warm weer je energieniveau beide omlaag haalt en je loom maakt, maar daar zijn oplossingen voor :D.

• #100.404
Liever cutten in de zomer. Cutten in de winter is 24/7 extreem koud hebben. Mijn ervaring iig.

• #100.406
Gewoon niet cutten, zonde van de gains :cool:
290sf9w.png

• #100.407
Eindelijk weer eens mooi weer in NL, zit je die 3 dagen dat de zon schijnt alleen maar binnen... Vervolgens is het Hemelvaartsdag en is het prachtige weer weg :mad:.

• #100.408
Eindelijk weer eens mooi weer in NL, zit je die 3 dagen dat de zon schijnt alleen maar binnen... Vervolgens is het Hemelvaartsdag en is het prachtige weer weg :mad:.

:roflol: Gelukkig is het al lekker weer vanaf vorige week vrijdag, dus heb je net een heel weekend van het heerlijke weer kunnen genieten toch? Daarnaast kun je een keer een training skippen en lekker de BBQ aanslingeren als je thuiskomt uit het werk, onder het genot van een drankje. Althans zo doen wij dat, iets met halfvol/halfleeg?

• #100.409
Ja je hebt helemaal gelijk hoor :roflol: maar je bent pas een Nederlander als je op elk gewenst moment kunt klagen he:o.

• #100.410
Druk in de gym. Lijkt wel of iedereen vrij is.

• #100.411
Lever van m’n belt die tijdens het bracen uit elkaar knalt, wist niet dat ik zo dik was :(

• #100.412
Koop een wahlanders

• #100.414
Lever van m’n belt die tijdens het bracen uit elkaar knalt, wist niet dat ik zo dik was :(
Ik hoor wel vaker dat die levers kapotspringen. Je moet het maar voor hebben, als je diep in the hole aan het squatten bent en al je druk plots wegvalt. Neen, dank je

• #100.415
Complicaties die weer opspelen na longtransplantatie. Stoppen met trainen weer.

• #100.416
  • #100.417
Fuuuuuuuuuuuuuuck!! Een longtransplantatie en toch trainen. Prognose? Ze worden toch niet afgestoot? Tegen wanneer verwacht je beterschap?
Ja dubbele, 4 jaar geleden. Gaat qua longen goed, door trainen nog steeds verbetering in longfunctie. Normaalgesproken heb je tot +-2 jaar verbetering. Probleem is dat ik getransplanteerd ben wegens resistentie en bloedingen. Er zijn bacterien achtergebleven na transplantatie die nogsteeds voor problemen zorgen. Heb al meerderr operaties gehad, er is kraakbeen en stukken rib verwijderd, borstreconstructie door spier in de wond te hechten. 3 kwart jaar niet kunnen trainen, sinds feb weer bezig. Behandelplan is er nu nog niet, wordt wel weer spannend.

• #100.418
Ja dubbele, 4 jaar geleden. Gaat qua longen goed, door trainen nog steeds verbetering in longfunctie. Normaalgesproken heb je tot +-2 jaar verbetering. Probleem is dat ik getransplanteerd ben wegens resistentie en bloedingen. Er zijn bacterien achtergebleven na transplantatie die nogsteeds voor problemen zorgen. Heb al meerderr operaties gehad, er is kraakbeen en stukken rib verwijderd, borstreconstructie door spier in de wond te hechten. 3 kwart jaar niet kunnen trainen, sinds feb weer bezig. Behandelplan is er nu nog niet, wordt wel weer spannend.
Wat een ellende zeg. Sterkte!

• #100.419
Jesus, en ik dacht dat ik te klagen had; Sterkte kerel!!!
Mag ik vragen waarom je nieuwe longen nodig had? Mucoviscidose?

• #100.420
sterkte :kiss:

Terug
Naar boven