AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.441
Probeert je moeder al anderhalf jaar van jou af te komen? :trollface:

:roflol:
19599.jpg

• #100.443
Wilde schoonmaakspul kopen om leer van auto schoon te maken..

Blijkbaar met mijn dronken hoofd 180 euro aan schoonmaakspullen gekocht waarvan 90 euro aan doekjes, borsteltjes en andere meug :roflol:

• #100.444
Mijn vent die vannacht door zijn rug is gegaan en nu niet meer het bed uit kan komen.... laat staan zitten of lopen.. :sad:

• #100.445
Mijn vent die vannacht door zijn rug is gegaan en nu niet meer het bed uit kan komen.... laat staan zitten of lopen.. :sad:
Aiaiai, heeft hij dat al vaker gehad? Heeft hij iets uitzonderlijks gedaan?
Snel op de bal spelen en er niet teveel tijd over laten gaan. "Platte rust", zoals men vroeger aanraadde is uit den boze, maar eerst een correcte diagnose laten stellen en er niet te lang mee wachten!

• #100.446
Moeder van een goede maat van me waar ik al 22 jaar over de vloer komt was flauwgevallen.
MRI gehad, bleken er veel kleine tumoren in haar hersenen te zitten, uitzaaiingen, verder onderzoek blijkt dat het vergevorderde longkanker is.
Geen behandeling meer mogelijk, nu weer sample gemaakt van haar longen voor onderzoek wat de verwachte levensduur/plan levensverlengende behandeling o.i.d.

Super kut, aan de andere kant doet het me wel even denken dat het bij mijn eigen moeder met d'r hersentumor een paar maandjes terug ook héél anders kon lopen.
Die is vorige week ook voor onderzoek terug gegaan omdat ze héél traag aan het herstellen is, Nu blijkt ze permanent hersenletsel te hebben. Voor de rest van d'r leven nu arbeidsongeschikt.
Ook super kut, maar door bovenstaande wel even het besef dat ze/we wel erg mazzel hebben gehad. Aan de andere kant ook wel te verwachten als je een tumor van 4.5 bij 5 cm had zitten.

Geen leuk begin van de week. Wel een erg leuk weekend gehad met m'n ouders :)

Ai, sterkte!

• #100.447
Moeder van een goede maat van me waar ik al 22 jaar over de vloer komt was flauwgevallen.
MRI gehad, bleken er veel kleine tumoren in haar hersenen te zitten, uitzaaiingen, verder onderzoek blijkt dat het vergevorderde longkanker is.
Geen behandeling meer mogelijk, nu weer sample gemaakt van haar longen voor onderzoek wat de verwachte levensduur/plan levensverlengende behandeling o.i.d.

Super kut, aan de andere kant doet het me wel even denken dat het bij mijn eigen moeder met d'r hersentumor een paar maandjes terug ook héél anders kon lopen.
Die is vorige week ook voor onderzoek terug gegaan omdat ze héél traag aan het herstellen is, Nu blijkt ze permanent hersenletsel te hebben. Voor de rest van d'r leven nu arbeidsongeschikt.
Ook super kut, maar door bovenstaande wel even het besef dat ze/we wel erg mazzel hebben gehad. Aan de andere kant ook wel te verwachten als je een tumor van 4.5 bij 5 cm had zitten.

Geen leuk begin van de week. Wel een erg leuk weekend gehad met m'n ouders :)

Ai, sterkte!
f**k!!!!!!!!!!!!!!! Kanker is zo'n verschrikkelijke ziekte. Het kan iedereen treffen, en het kan zo erg zijn dat er niks meer kan aan gedaan worden. Ik hoor al tien jaar "enorme vooruitgang bij de genezing, en vervroegde opsporing".. maar ik lees nog te vaak dergelijke horrorverhalen.

• #100.448
f**k!!!!!!!!!!!!!!! Kanker is zo'n verschrikkelijke ziekte. Het kan iedereen treffen, en het kan zo erg zijn dat er niks meer kan aan gedaan worden. Ik hoor al tien jaar "enorme vooruitgang bij de genezing, en vervroegde opsporing".. maar ik lees nog te vaak dergelijke horrorverhalen.

Klopt, symptonen zijn ook gewoon erg lastig te herkennen. Was bij m'n moeder ook zo.
Bij haar zat de tumor (goedaardig) er al ruim 30 jaar, door de jaren heen minimaal gegroeit en zo gezorgd dat ze langzaam meer klachten kreeg.
Was vooral vaak hoofdpijn/migraine en soms spontaan hyperventilaties. Bij de moeder van m'n maat ook, hoofdpijn t/m ze begon met flauwvallen en dan ben je al te ver.

• #100.450
mong*len verzekering, doen er 2 jaar lang over om te zorgen dat deel van schade van ongeluk toch verhaald werd op tegen partij. Komen ze tot de conclusie dat mijn deel (1/4e) 1000 euro was.

Zeggen ze nu dat ik eerst die 1000 euro moet betalen voordat ik mijn te veel betaalde premie terug krijg (2 jaar lang 60 euro per maand).

god***domme wat achterlijk, je zou maar geen geld hebben dan zit je met -6 schadevrije jaren, heb je al bijna 500 euro te veel aan die mong*len betaald en dan herstellen ze het pas nadat je 1000 euro kan aftikken :roflol:

Ben ook benieuwd wat hun concrete reactie is op het feit dat als ik hun 1000 euro geef zij mij 1500 euro terug gaan geven en waarom dat niet verrekend kan worden. Van mijn part steken ze die 500 euro in hun reet zolang ze mijn schadevrije jaren maar herstellen :fuu:

• #100.451
mong*len verzekering, doen er 2 jaar lang over om te zorgen dat deel van schade van ongeluk toch verhaald werd op tegen partij. Komen ze tot de conclusie dat mijn deel (1/4e) 1000 euro was.

Zeggen ze nu dat ik eerst die 1000 euro moet betalen voordat ik mijn te veel betaalde premie terug krijg (2 jaar lang 60 euro per maand).

god***domme wat achterlijk, je zou maar geen geld hebben dan zit je met -6 schadevrije jaren, heb je al bijna 500 euro te veel aan die mong*len betaald en dan herstellen ze het pas nadat je 1000 euro kan aftikken :roflol:

Gebeurt er ooit iets normaals in jouw leven?? Mijn hemel wat een verhalen altijd man :laugh:

• Like
Waarderingen: 040B
  • #100.452
Dat soort dingen kunnen ze toch gewoon salderen..?

• #100.453
Dat soort dingen kunnen ze toch gewoon salderen..?

Screenshot_20180516-152619.png

:roflol:

Als t nou een wa verzekering was die van 30 naar 40 ging maar ik had een allrisk verzekering die van 90 naar 150 ging dus ik heb al 1500 euro aan extra premie afgetikt en dan willen ze eerst nog die 1000 euro hebben voor ze mij mijn 500 euro terug geven.

• #100.454
Gebeurt er ooit iets normaals in jouw leven?? Mijn hemel wat een verhalen altijd man :laugh:

Ik had mijn auto net 2 maanden, wilde vlees voor de gains halen boekt een 16 jarig jochie zonder rijbewijs mijn deur in. Blijkbaar had die kneus niet gezien dat ik remde, richting naar links aangaf en links voorsorteerde. Ik ga er niet van uit dat iemand in een 30 zone met 80 km/h aan komt vliegen en al helemaal niet dat hij mij links inhaalt als ik al lang en breed naar links richting aangegeven heb.

Dus ja als je in Nederland links af slaat en iemand haalt je in ben jij schuldig, de enige reden dat ik nog een deel terug gekregen heb is omdat de impact hoek bijna 90 graden was waardoor voor 75% zeker vast stond dat hij niet aan het inhalen was op het moment dat ik linksaf sloeg.

• #100.455
Ik had mijn auto net 2 maanden, wilde vlees voor de gains halen boekt een 16 jarig jochie zonder rijbewijs mijn deur in. Blijkbaar had die kneus niet gezien dat ik remde, richting naar links aangaf en links voorsorteerde. Ik ga er niet van uit dat iemand in een 30 zone met 80 km/h aan komt vliegen en al helemaal niet dat hij mij links inhaalt als ik al lang en breed naar links richting aangegeven heb.

Dus ja als je in Nederland links af slaat en iemand haalt je in ben jij schuldig, de enige reden dat ik nog een deel terug gekregen heb is omdat de impact hoek bijna 90 graden was waardoor voor 75% zeker vast stond dat hij niet aan het inhalen was op het moment dat ik linksaf sloeg.
Wat een mong**l. Het schuldverhaal slaat al helemaal nergens op. Helaas kan ik je geen karma geven. Als je mij nou 100 karma geeft, krijg je er daarna misschien 25 terug.

• #100.457
In principe heeft recht doorgaand verkeer voorrang :o
Ja, maar als je binnen de bebouwde kom zo achterlijk bent om op de tegengestelde rijstrook te gaan inhalen (neem aan dat dat het geval was, want meerdere rijstroken binnen de 30 km zone heb ik nog nooit meegemaakt), vind ik dat compleet achterlijk.

Inhalen als iemand afslaat? Geef je verstand eens voorrang
"Per januari 2013 werd een wetswijziging ingevoerd, waardoor het inhalen van een bestuurder op de uiterste rechter of linker rijstrook van zijn weggedeelte verboden werd als de voorganger al had voorgesorteerd en aangegeven af te willen slaan. Sinds januari van dit jaar is die wetswijziging echter weer ingetrokken, zo blijkt uit berichtgeving in het Staatsblad."
"De wijziging was nodig om te voorkomen dat sommige inhalende bestuurders, en wellicht hun verzekeraars, zich proberen te beroepen op ‘rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg gaat voor’. Dit viel al onder artikel 5 WvW 1994, maar was voor sommige ‘deskundigen’ niet duidelijk. De wetswijziging maakte duidelijk dat asociaal inhaalgedrag niet wenselijk is. Wel bleef veilig inhalen, zoals beschreven in artikel 11, RVV 1990 toegestaan."

• #100.458
  • #100.459
Was vroeger een 50 weg die nu 30 gemaakt is maar ik zou er met de auto geen trekker inhalen.. alleen hij dacht ik heb een opgevoerde scooter dus mag dat wel.

Had gewoon politie er bij moeten halen, ik dacht doe gewoon aardig omdat ze al aanboden schadeformulier in te vullen en ik er van uit ging ''onschuldig" te zijn. Shit happens, 450 euro aan een dashcam uitgegeven die ik waarschijnlijk wel een keer terug ga verdienen

Terug
Naar boven