Probeert je moeder al anderhalf jaar van jou af te komen?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeert je moeder al anderhalf jaar van jou af te komen?![]()
Weer typisch dat jij met een plaatje komt van een kinderhand...
Aiaiai, heeft hij dat al vaker gehad? Heeft hij iets uitzonderlijks gedaan?Mijn vent die vannacht door zijn rug is gegaan en nu niet meer het bed uit kan komen.... laat staan zitten of lopen..![]()

Mijn vent die vannacht door zijn rug is gegaan en nu niet meer het bed uit kan komen.... laat staan zitten of lopen..![]()
f**k!!!!!!!!!!!!!!! Kanker is zo'n verschrikkelijke ziekte. Het kan iedereen treffen, en het kan zo erg zijn dat er niks meer kan aan gedaan worden. Ik hoor al tien jaar "enorme vooruitgang bij de genezing, en vervroegde opsporing".. maar ik lees nog te vaak dergelijke horrorverhalen.Moeder van een goede maat van me waar ik al 22 jaar over de vloer komt was flauwgevallen.
MRI gehad, bleken er veel kleine tumoren in haar hersenen te zitten, uitzaaiingen, verder onderzoek blijkt dat het vergevorderde longkanker is.
Geen behandeling meer mogelijk, nu weer sample gemaakt van haar longen voor onderzoek wat de verwachte levensduur/plan levensverlengende behandeling o.i.d.
Super kut, aan de andere kant doet het me wel even denken dat het bij mijn eigen moeder met d'r hersentumor een paar maandjes terug ook héél anders kon lopen.
Die is vorige week ook voor onderzoek terug gegaan omdat ze héél traag aan het herstellen is, Nu blijkt ze permanent hersenletsel te hebben. Voor de rest van d'r leven nu arbeidsongeschikt.
Ook super kut, maar door bovenstaande wel even het besef dat ze/we wel erg mazzel hebben gehad. Aan de andere kant ook wel te verwachten als je een tumor van 4.5 bij 5 cm had zitten.
Geen leuk begin van de week. Wel een erg leuk weekend gehad met m'n ouders
Ai, sterkte!
f**k!!!!!!!!!!!!!!! Kanker is zo'n verschrikkelijke ziekte. Het kan iedereen treffen, en het kan zo erg zijn dat er niks meer kan aan gedaan worden. Ik hoor al tien jaar "enorme vooruitgang bij de genezing, en vervroegde opsporing".. maar ik lees nog te vaak dergelijke horrorverhalen.

mong*len verzekering, doen er 2 jaar lang over om te zorgen dat deel van schade van ongeluk toch verhaald werd op tegen partij. Komen ze tot de conclusie dat mijn deel (1/4e) 1000 euro was.
Zeggen ze nu dat ik eerst die 1000 euro moet betalen voordat ik mijn te veel betaalde premie terug krijg (2 jaar lang 60 euro per maand).
god***domme wat achterlijk, je zou maar geen geld hebben dan zit je met -6 schadevrije jaren, heb je al bijna 500 euro te veel aan die mong*len betaald en dan herstellen ze het pas nadat je 1000 euro kan aftikken![]()

Gebeurt er ooit iets normaals in jouw leven?? Mijn hemel wat een verhalen altijd man![]()
Wat een mong**l. Het schuldverhaal slaat al helemaal nergens op. Helaas kan ik je geen karma geven. Als je mij nou 100 karma geeft, krijg je er daarna misschien 25 terug.Ik had mijn auto net 2 maanden, wilde vlees voor de gains halen boekt een 16 jarig jochie zonder rijbewijs mijn deur in. Blijkbaar had die kneus niet gezien dat ik remde, richting naar links aangaf en links voorsorteerde. Ik ga er niet van uit dat iemand in een 30 zone met 80 km/h aan komt vliegen en al helemaal niet dat hij mij links inhaalt als ik al lang en breed naar links richting aangegeven heb.
Dus ja als je in Nederland links af slaat en iemand haalt je in ben jij schuldig, de enige reden dat ik nog een deel terug gekregen heb is omdat de impact hoek bijna 90 graden was waardoor voor 75% zeker vast stond dat hij niet aan het inhalen was op het moment dat ik linksaf sloeg.
Wat een mong**l. Het schuldverhaal slaat al helemaal nergens op. Helaas kan ik je geen karma geven. Als je mij nou 100 karma geeft, krijg je er daarna misschien 25 terug.

Ja, maar als je binnen de bebouwde kom zo achterlijk bent om op de tegengestelde rijstrook te gaan inhalen (neem aan dat dat het geval was, want meerdere rijstroken binnen de 30 km zone heb ik nog nooit meegemaakt), vind ik dat compleet achterlijk.
Ik maakte maar een grapje met die karma hoor, in de trant van het feit dat je eerst meer premie moest betalen voordat je je geld terug kreeg. Je moet nog even geduld hebben.