- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Te oud.

Ah nee ik ben echt een jonge borderline chick magneet![]()
![]()
Godver
Zit echt op t randje dr broer te vragen of die haar nummer heeft. Had hem alleen beloofd hem buiten de drama tussen mij en zijn zusje te houden dus wil die afspraak ook niet breken.
Maar wil wel m'n 230 euro terug![]()
T is het zusje van een vriend, ik ken haar al bijna 4 jaar. Ik denk niet dat ik daar een stijve van kan krijgen nog
Sowieso dont stick your d*ck in crazy

Niks mis met crazy, gewoon zorgen dat zij overtuigd is van het feit dat jij crazy 2.0 bent en het dus bij 1x houden..
Overigens is zusje wel jouw keyword![]()
ja elke keer als ik bij (nieuwe) vrienden kom die een minderjarig zusje hebben eindigt die altijd op de 1 of andere manier in mijn auto 

Oh ik kreeg gister nog een hele poepstorm binnen van die ex van die kerel waar ruzie mee heb.
Dikke verhalen over dat die kapot zou gaan als zij een ander kreeg.. terwijl hij vreemd ging en haar toen dumpte
Durf er inmiddels mijn lul niet eens meer in te steken![]()
Ik gok dat de officier van justitie er een andere mening op na houdt...ja elke keer als ik bij (nieuwe) vrienden kom die een minderjarig zusje hebben eindigt die altijd op de 1 of andere manier in mijn auto
Had 1 keer tegen 1 van die zusjes gezegd dat ze gewoon de auto niet alleen in kwam zolang ze 15 was. Vervolgens zit ze te zeuren of ik haar en een vriendin ophaal en ik zeg dus nee omdat die vriend er geen zin in had. Zegt ze: ja ben niet alleen ben met 15 jarige vriendin en 2x15 was ook 30 zei je laatst zelf
god***domme![]()
Ik gok dat de officier van justitie er een andere mening op na houdt...

Exen, zusjes van maten en 15 jarige meisjes. #xzyzyxlife![]()

Contactgegevens?Opeens ging t over ouders en dat zij onhandelbaar was voor haar ouders omdat ze borderline had
![]()
wil je net zulke verhalen als mij kunnen vertellen?