AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.881
Laat haar gewoon in natura betalen :dunno:

• #100.884
Ah nee ik ben echt een jonge borderline chick magneet :o

Screenshot_20180610-151534.png

Godver :roflol:

Zit echt op t randje dr broer te vragen of die haar nummer heeft. Had hem alleen beloofd hem buiten de drama tussen mij en zijn zusje te houden dus wil die afspraak ook niet breken.

Maar wil wel m'n 230 euro terug :fuu:

You win.

• #100.885
T is het zusje van een vriend, ik ken haar al bijna 4 jaar. Ik denk niet dat ik daar een stijve van kan krijgen nog :roflol:

Sowieso dont stick your d*ck in crazy

Niks mis met crazy, gewoon zorgen dat zij overtuigd is van het feit dat jij crazy 2.0 bent en het dus bij 1x houden..

Overigens is zusje wel jouw keyword ;)

• #100.887
Dude, ik zou geen zin hebben daar m'n energie aan te verspillen.

• #100.888
Niks mis met crazy, gewoon zorgen dat zij overtuigd is van het feit dat jij crazy 2.0 bent en het dus bij 1x houden..

Overigens is zusje wel jouw keyword ;)

:o ja elke keer als ik bij (nieuwe) vrienden kom die een minderjarig zusje hebben eindigt die altijd op de 1 of andere manier in mijn auto :roflol:

Had 1 keer tegen 1 van die zusjes gezegd dat ze gewoon de auto niet alleen in kwam zolang ze 15 was. Vervolgens zit ze te zeuren of ik haar en een vriendin ophaal en ik zeg dus nee omdat die vriend er geen zin in had. Zegt ze: ja ben niet alleen ben met 15 jarige vriendin en 2x15 was ook 30 zei je laatst zelf

god***domme :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #100.889
Doe t voor ons, wij beschermen je wel :)

Oh ik kreeg gister nog een hele poepstorm binnen van die ex van die kerel waar ruzie mee heb.

Dikke verhalen over dat die kapot zou gaan als zij een ander kreeg.. terwijl hij vreemd ging en haar toen dumpte ???

Durf er inmiddels mijn lul niet eens meer in te steken :roflol:

• #100.890
:o ja elke keer als ik bij (nieuwe) vrienden kom die een minderjarig zusje hebben eindigt die altijd op de 1 of andere manier in mijn auto :roflol:

Had 1 keer tegen 1 van die zusjes gezegd dat ze gewoon de auto niet alleen in kwam zolang ze 15 was. Vervolgens zit ze te zeuren of ik haar en een vriendin ophaal en ik zeg dus nee omdat die vriend er geen zin in had. Zegt ze: ja ben niet alleen ben met 15 jarige vriendin en 2x15 was ook 30 zei je laatst zelf

god***domme :roflol:
Ik gok dat de officier van justitie er een andere mening op na houdt...

• #100.891
Ik gok dat de officier van justitie er een andere mening op na houdt...

Ach ik had er ook gelijk spijt van, zaten dik te schreeuwen dus ik zet gewoon de muziek vol aan (gaat harder dan de gemiddelde disco) zitten de vervolgens beide in mijn oor te schreeuwen :fuu:

Ach ik heb zijn zusje wel een keer gebruikt toen hij de hele tijd mij en een andere vriend vroeg of die mee kon rijden want zijn fiets stond nog op Deltion en hij vergat steeds sleutel mee te nemen. Dus zijn lieftallige zusje was zo vriendelijk om ons die sleutel te geven en die hebben we toen uit de auto naar hem gegooid :trollface:

• #100.893
Exen, zusjes van maten en 15 jarige meisjes. #xzyzyxlife :p

• #100.899
Zat te kijken naar een upgrade (big brake) set voor de BMW... Kom ik op 3150 euro uit voor set ceika remmen :fuu:

Brembo gaan we t al helemaal niet over hebben :sad:

Ach in principe is het goed genoeg als die van 280 km/h tot stilstand komt terwijl abs continue inkicked en de remmen niet faden.. Harder dan dat gaat die niet en is niet voor racen bedoeld dus meer dan dat heb ik ook niet nodig eigenlijk :o

• #100.900
280? Dat mag je hier toch niet izzy.

Terug
Naar boven