AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.861
Nou ik hou echt niet zo van mensen, prefereer wel honden boven mensen.. Meestal.. Maar ben meer een katachtigen persoon.. En ja ik weet dat ik ook een mens ben :o

• #100.862
  • #100.863
Hou ook van honden. Hebben ook 16 jaar een kat gehad. Daar heb ik jammergenoeg niet veel foto's van.

djlig.jpg

• #100.865
Ik hou niet van honden,
Ook niet van mensen trouwens.
J/K ofc

OT btw: Vanmorgen de deur uitgerend zonder sleutels.
2 Uur moeten wachten op iemand uit Arnhem met een reservesleutel.Dacht nog dan wacht ik in de auto maar die sleutel zit aan dezelfde bos ofc.:rolleyes:
Nou ik hou echt niet zo van mensen, prefereer wel honden boven mensen.. Meestal.. Maar ben meer een katachtigen persoon.. En ja ik weet dat ik ook een mens ben :o
Wat een toeval, ik hou ook niet van mensen :D

• #100.866
Wat hebben die muggen tegenwoordig verdomme dikke bulten overal.

• #100.869
Ik hou niet van honden,
Ook niet van mensen trouwens.
J/K ofc

OT btw: Vanmorgen de deur uitgerend zonder sleutels.
2 Uur moeten wachten op iemand uit Arnhem met een reservesleutel.Dacht nog dan wacht ik in de auto maar die sleutel zit aan dezelfde bos ofc.:rolleyes:

:roflol: ook paar keer gehad, nu trek ik de deur pas dicht als ik mijn sleutels vast heb

• #100.873
:roflol: ook paar keer gehad, nu trek ik de deur pas dicht als ik mijn sleutels vast heb

Dat is ook mijn voornemen maar zeker 2 a 3 keer per jaar ren ik weer de deur uit zonder.Om nog maar te zwijgen van de keren dat ik m'n mobiel, bankpas of whatever ook vergeet en weer terug naar huis kan rijden, gebeurt zeker 1x per week.Hoogst irritant.

• #100.874
Dat is ook mijn voornemen maar zeker 2 a 3 keer per jaar ren ik weer de deur uit zonder.Om nog maar te zwijgen van de keren dat ik m'n mobiel, bankpas of whatever ook vergeet en weer terug naar huis kan rijden, gebeurt zeker 1x per week.Hoogst irritant.

Ik had mijn pinpas enz altijd in auto liggen :roflol: sinds auto van ma/vriend moet gebruiken vergeet ik ze ook continue

• #100.875
Borstspier toch wat gevoelig na training gisteren :grumble:
Dips zijn de oorzaak denk ik... :eyes:

• #100.876
Borstspier toch wat gevoelig na training gisteren :grumble:
Dips zijn de oorzaak denk ik... :eyes:

Dippen komt inderdaad heel erg aan op de borstspier ook, veelal komt dit door de uitvoering, maar sowieso ontkom je niet aan enige belasting op de borstspier met dippen.

• #100.877
Hadden gister een meid mee genomen, 19 jaar en zat gewoon beetje mee te ouwehoeren, zij hele tijd tegen mij aan staan :roflol: (ze is tenminste 18+ :o)

Opeens ging t over ouders en dat zij onhandelbaar was voor haar ouders omdat ze borderline had

Top-20-nope-meme-20.jpg

• #100.878
Hadden gister een meid mee genomen, 19 jaar en zat gewoon beetje mee te ouwehoeren, zij hele tijd tegen mij aan staan :roflol: (ze is tenminste 18+ :o)

Opeens ging t over ouders en dat zij onhandelbaar was voor haar ouders omdat ze borderline had

Top-20-nope-meme-20.jpg

Damn brah, dacht dat ik het patent op pscychobitches had :roflol:

• #100.880
Screenshot_20180610-151534.png

Godver :roflol:

Zit echt op t randje dr broer te vragen of die haar nummer heeft. Had hem alleen beloofd hem buiten de drama tussen mij en zijn zusje te houden dus wil die afspraak ook niet breken.

Maar wil wel m'n 230 euro terug :fuu:

Terug
Naar boven