- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OT btw: Vanmorgen de deur uitgerend zonder sleutels.
2 Uur moeten wachten op iemand uit Arnhem met een reservesleutel.Dacht nog dan wacht ik in de auto maar die sleutel zit aan dezelfde bos ofc.![]()

Ik hou niet van honden,
Ook niet van mensen trouwens.
J/K ofc
2 Uur moeten wachten op iemand uit Arnhem met een reservesleutel.Dacht nog dan wacht ik in de auto maar die sleutel zit aan dezelfde bos ofc.![]()
Wat een toeval, ik hou ook niet van mensenNou ik hou echt niet zo van mensen, prefereer wel honden boven mensen.. Meestal.. Maar ben meer een katachtigen persoon.. En ja ik weet dat ik ook een mens ben![]()

Hou ook van honden. Hebben ook 16 jaar een kat gehad. Daar heb ik jammergenoeg niet veel foto's van.
![]()
Wat hebben die muggen tegenwoordig verdomme dikke bulten overal.
Ik hou niet van honden,
Ook niet van mensen trouwens.
J/K ofc
ook paar keer gehad, nu trek ik de deur pas dicht als ik mijn sleutels vast hebLiggen ergens bij me ouders op zolder. Maar veel zijn het er niet.
Hou ook van honden. Hebben ook 16 jaar een kat gehad. Daar heb ik jammergenoeg niet veel foto's van.
![]()

ook paar keer gehad, nu trek ik de deur pas dicht als ik mijn sleutels vast heb
Dat is ook mijn voornemen maar zeker 2 a 3 keer per jaar ren ik weer de deur uit zonder.Om nog maar te zwijgen van de keren dat ik m'n mobiel, bankpas of whatever ook vergeet en weer terug naar huis kan rijden, gebeurt zeker 1x per week.Hoogst irritant.
sinds auto van ma/vriend moet gebruiken vergeet ik ze ook continueBorstspier toch wat gevoelig na training gisteren
Dips zijn de oorzaak denk ik...![]()
Hadden gister een meid mee genomen, 19 jaar en zat gewoon beetje mee te ouwehoeren, zij hele tijd tegen mij aan staan(ze is tenminste 18+
)
Opeens ging t over ouders en dat zij onhandelbaar was voor haar ouders omdat ze borderline had
![]()

Damn brah, dacht dat ik het patent op pscychobitches had![]()