ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zo vals als een nicht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zuur manPlotseling opkomende buikgriepachtige toestand vannacht.
Beperkte zich gelukkig tot kotsen maar dan wel de hele nacht om het uur, slaap je net weer voel je zo'n golf opkomen.Damn.
Enfin, niet gaan trainen, gebroken nu en helaas stranddate af moeten zeggen, enige voordeel is dat ik een stuk droger lijk nu opeens![]()
Ik werd woensdag ineens wakker met ernstige diarree, had 's ochtends een afspraak voor een interview voor studie, deze afgezegd en 's avonds een herkansing niet af kunnen maken omdat ik zo nodig moest schijten 

Een paar weken terug ben ik ook nog van de trap gedonderd
Normaal rook ik een jointje om de pijn wat te verzachten maar ik ben weer net moeten stoppen omdat de doping nazi volgende maand weer kan langskomen op de wedstrijd![]()

Geef het aan een asiel als je er zo mee inzit. Doe je nog eens een nuttige autorit![]()

Nou t is meer dat ik aan mijn ouders vraag of er nog hondenvoer is, ze zeggen dat ze dat niet weten dus ik haal maar gewoon een zak. Liggen er gewoon 5 zakken verspreid door t huis verstopt
Had dat even gezegd dan was ik niet speciaal naar de dierenwinkel gereden omdat t voer op was![]()
Een paar weken terug ben ik ook nog van de trap gedonderd
Normaal rook ik een jointje om de pijn wat te verzachten maar ik ben weer net moeten stoppen omdat de doping nazi volgende maand weer kan langskomen op de wedstrijd![]()
Sinds wanneer valt wiet onder doping?Maar je woont nog thuis dus hoezo wist jij dat niet dan?

sinds dat onder stimulerende middelen valt ennonder het zero tolerance beleid.....![]()

Hoort niet bij de geest van de sport kreeg ik ooit bij de commissie te horen, je reinste onzin maar ja...
T enige waarin wiet mij stimuleert is in precies niks doen![]()

Hoort niet bij de geest van de sport kreeg ik ooit bij de commissie te horen, je reinste onzin maar ja...
fastfood wel dan?

Eergisteren nog nieuwe zak met eten gehaald en nieuwe anti vlooien pipetjes voor de hond.
Trek ik net alle kasten leeg om alles weg te fl*kkeren wat weg kan en alles neer te zetten waar t hoort te staan omdat mijn ouders gewoon letterlijk alles neerkwakken waar ruimte is...
Vind ik nog 2 volle dozen met anti vlooien pipetjes en 5 zakken voer
![]()

Dat beest geeft nog een beetje gezelligheid
T zal dat beest ook allemaal een worst wezen als die maar aandacht krijgt