XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.842
Plotseling opkomende buikgriepachtige toestand vannacht.:mad:
Beperkte zich gelukkig tot kotsen maar dan wel de hele nacht om het uur, slaap je net weer voel je zo'n golf opkomen.Damn.
Enfin, niet gaan trainen, gebroken nu en helaas stranddate af moeten zeggen, enige voordeel is dat ik een stuk droger lijk nu opeens:roflol:
Zuur man :( Ik werd woensdag ineens wakker met ernstige diarree, had 's ochtends een afspraak voor een interview voor studie, deze afgezegd en 's avonds een herkansing niet af kunnen maken omdat ik zo nodig moest schijten :mad:

Voor niets een week lang geleerd rip

• #100.843
Vinger kapot op een vervelende plaats :(

20180608_174830.jpg

• #100.845
  • #100.847
Geef het aan een asiel als je er zo mee inzit. Doe je nog eens een nuttige autorit :fluit:

Nou t is meer dat ik aan mijn ouders vraag of er nog hondenvoer is, ze zeggen dat ze dat niet weten dus ik haal maar gewoon een zak. Liggen er gewoon 5 zakken verspreid door t huis verstopt :roflol:

Had dat even gezegd dan was ik niet speciaal naar de dierenwinkel gereden omdat t voer op was :o

• #100.848
Nou t is meer dat ik aan mijn ouders vraag of er nog hondenvoer is, ze zeggen dat ze dat niet weten dus ik haal maar gewoon een zak. Liggen er gewoon 5 zakken verspreid door t huis verstopt :roflol:

Had dat even gezegd dan was ik niet speciaal naar de dierenwinkel gereden omdat t voer op was :o

Maar je woont nog thuis dus hoezo wist jij dat niet dan?

• #100.849
:roflol:
Een paar weken terug ben ik ook nog van de trap gedonderd :D

Normaal rook ik een jointje om de pijn wat te verzachten maar ik ben weer net moeten stoppen omdat de doping nazi volgende maand weer kan langskomen op de wedstrijd :fuu:

:roflol: Sinds wanneer valt wiet onder doping?

• #100.853
Dan stimuleert het je toch. Niks doen is ook iets hahah

• #100.854
  • #100.858
Eergisteren nog nieuwe zak met eten gehaald en nieuwe anti vlooien pipetjes voor de hond.

Trek ik net alle kasten leeg om alles weg te fl*kkeren wat weg kan en alles neer te zetten waar t hoort te staan omdat mijn ouders gewoon letterlijk alles neerkwakken waar ruimte is...

Vind ik nog 2 volle dozen met anti vlooien pipetjes en 5 zakken voer :fuu:

IMG_20180608_155418.jpg
:fuu:

Gooi ze het huis uit.
En die vlooienbaal erbij.

• #100.860
Dat beest geeft nog een beetje gezelligheid :roflol:

T zal dat beest ook allemaal een worst wezen als die maar aandacht krijgt

Ik hou niet van honden,
Ook niet van mensen trouwens.
J/K ofc

OT btw: Vanmorgen de deur uitgerend zonder sleutels.
2 Uur moeten wachten op iemand uit Arnhem met een reservesleutel.Dacht nog dan wacht ik in de auto maar die sleutel zit aan dezelfde bos ofc.:rolleyes:

Terug
Naar boven