MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #100.944
230 euro? waarom hahah

• #100.945
Omdat ze nu 18 is, mag ze niet meer in natura betalen :)

• #100.949
Vandaag even een momentje van relativeren:

Vorige week dinsdag zou een pakket van Bulk Powders bezorgd worden (door DHL helaas). Ik was niet thuis, dus er was een briefje met 'bezorgergemistcode' in de bus gedaan. De code werkte helaas niet. Na twee dagen kwam ik er achter dat het pakket bij de benedenbuurvrouw schuin onder twee verdiepingen lager bezorgd was (waarom kan die bezorger niet gewoon even het huisnummer op het briefje schrijven). Daar wonen een oude man en vrouw, zeer vriendelijk en nemen vaker pakketjes van anderen aan. Helaas een week lang elke dag langs gegaan zonder succes. Ik dacht dat ze misschien wel op vakantie waren. Vandaag trof ik dan eindelijke de buurvrouw thuis aan.

Wat bleek: het ging zeer slecht met de buurman. Uitgezaaide longkanker en daar was vorige week ook nog even een longontsteking overheen gekomen. De artsen dachten dat hij het vorige week niet zo redden. Nu is hij toch (gelukkig) weer thuis, maar het is een aflopende zaak. Hoe lang nog? Niemand weet het, maar het zal niet heel lang meer zijn. Natuurlijk heb ik de buurvrouw en buurman veel sterkte gewenst. :treuren:

Dan loop ik mij druk te maken om zo'n stom pakketje met eiwitten. Zo'n moment doet je echt beseffen hoe goed we het wel niet hebben dat we ons om dit soort dingen druk kunnen maken... en dat die rotziekte nog steeds niet goed te genezen is.

• #100.954
En hoe groot is de kans dat je aan zijn zusje hebt gezeten? Ook 50%.

• #100.957
Gvd :mad::roflol:

• #100.959
Zet gewoon iemand zijn fucking auto hier voor de deur neer terwijl die hier niet woont.

Als die over 15 min niet weg is pak ik gewoon een sleepkabel en trek dat knakeding voor ons huis weg :fuu:

• #100.960
Zet gewoon iemand zijn fucking auto hier voor de deur neer terwijl die hier niet woont.

Als die over 15 min niet weg is pak ik gewoon een sleepkabel en trek dat knakeding voor ons huis weg :fuu:

Voor de deur als in publieke parkeerplaats die voor jullie huis ligt of echt op jullie terrein?

Terug
Naar boven