Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.061
f**k, dat is zeer zelden. Je hebt echt pech dude. Hoelang heb je de ziekte nu al? In welk stadium want ik herinner me dat men het meestal pas zeer laat ontdekt.

Ben zeer mooi op tijd gelukkig! Had een raar plekje wat leek op een beet van 1 of ander insect maar ging maar niet weg. En nu ineens 10 a 12 dagen later een dikke rode kring eromheen en beetje grieperig en vermoeid gevoel gehad soms. Nu antibiotica kuur en dan ben ik als het goed is snel volledig ervan af zonder hevige klachten.
Ben al lang blij dat ik die rode kring gekregen heb waardoor ik gelijk de huisarts heb gebeld, waar ik overigens direct als een spoedje heen kun komen. Zijn ook genoeg gevallen waar geen rode kring ontstaat en men maanden of jaren later pas hevige klachten krijgt die op dat moment niet goed plaatsbaar zijn. Bovendien heb je dan de chronische variant al te pakken en die schijnt zeer lastig te bestrijden te zijn.
Ik heb nu enkel nog een acute infectie zonder dat de bacterie zich heeft kunnen nestelen in mijn spieren/gewrichten etc. Althans dat is wat de dokter verteld heeft.

Misschien voor de zekerheid nog een keer bloed laten prikken over een x aantal weken.

• #101.062
Hopen dat je niet te laat was, een maat van mij heeft zijn leger opleiding stop moeten zetten door die shit. :o

Ja ik ben aan het lezen geraakt over de ziekte, ik wist er letterlijk niks vanaf. Maar schijnt echt heavy shit te zijn. Blijken zelfs mensen aan te sterven.
Gelukkig ben ik mooi op tijd en is er hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand :D Enkel vermoeidheidsklachten en soms een wat grieperig gevoel.

• #101.063
Ja ik ben aan het lezen geraakt over de ziekte, ik wist er letterlijk niks vanaf. Maar schijnt echt heavy shit te zijn. Blijken zelfs mensen aan te sterven.
Gelukkig ben ik mooi op tijd en is er hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand :D Enkel vermoeidheidsklachten en soms een wat grieperig gevoel.

Dat is in principe het enige wat hij heeft en dat moet je echt niet onderschatten. Hij is de ene dag goed en de volgende dag kan die gewoon niet uit zijn bed komen :o

Bij twijfel zou ik serieus je vakantie afzeggen ( alcohol en medicijnen is not done).

• #101.064
Ben zeer mooi op tijd gelukkig! Had een raar plekje wat leek op een beet van 1 of ander insect maar ging maar niet weg. En nu ineens 10 a 12 dagen later een dikke rode kring eromheen en beetje grieperig en vermoeid gevoel gehad soms. Nu antibiotica kuur en dan ben ik als het goed is snel volledig ervan af zonder hevige klachten.
Ben al lang blij dat ik die rode kring gekregen heb waardoor ik gelijk de huisarts heb gebeld, waar ik overigens direct als een spoedje heen kun komen. Zijn ook genoeg gevallen waar geen rode kring ontstaat en men maanden of jaren later pas hevige klachten krijgt die op dat moment niet goed plaatsbaar zijn. Bovendien heb je dan de chronische variant al te pakken en die schijnt zeer lastig te bestrijden te zijn.
Ik heb nu enkel nog een acute infectie zonder dat de bacterie zich heeft kunnen nestelen in mijn spieren/gewrichten etc. Althans dat is wat de dokter verteld heeft.

Misschien voor de zekerheid nog een keer bloed laten prikken over een x aantal weken.
Je hebt echt veel geluk gehad dat je inderdaad die ring kreeg want anders blijft het jaren lang je lichaam verzieken. Hopelijk snel terug de oude;

• #101.065
Resultaat van de mri: scheur in labrum van de linkerschouder. ontstekingsremmers en fysio, en bij geen beterschap een operatie. Leuk. Hier gaan we weer. Het vreemde is dat ik mijn hand en arm redelijk goed kan optillen en slechts enorm pijn heb bij een hoek van 90 tot 120 graden (tov romp).EN o ja, om af te sluiten, ook ontstoken pees aan de rechterschouder....
Maar goed, ook dit gaan we overwinnen, niet?!

• #101.066
Tekenbeet en infectie met lyme :mad:
Ik heb een jaar geleden een teek gehad, die zich had vastgebeten net aan de ingang van m'n bilnaad. Bij het wassen heb ik die er, zonder het te weten, grotendeels afgeschraapt. Iedere dag voelde ik dat wondje en dacht dat het een muggebeet was en een korstje maar toen ik na een week merkte dat het niet wegging, probeerde ik het er af te krabben en toen zag ik dat ik als het ware een kopje in m'n handen had; Ik heb geen kring gehad, en heb ook al meerdere bloedanalyses gehad. Dus ik zla het wel niet hebben. De meeste teken hebben trouwens de parassiet niet in hen die de ziekte van Lyme veroorzaken. Je hebt dus blokbaar heel veel pech gehad.

• #101.067
Dacht dat 1/3 teken drager is. Toch vrij veel?

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #101.072
Heb me gisteren een beetje laten gaan op de braderie: vandaag werken met een (kleine) kater :o

• #101.075
Jas opgehangen aan een haakje. Bij vertrek nonchalant de jas van het haakje aftrekken met als gevolg een hele gescheurde binnenvoering. Silk sucks.

• #101.076
Hele dag zonder internetverbinding gezeten :fuu:

• #101.078
Dik uur zitten spitten op de zolder naar mijn nunchucks (niet die van Nintendo). Tref ik eindelijk een doos met kobudo rommel en zie de hoes... zitten mijn kunstof oefen stokjes erin, ook nog mijn ouden afgewerkt met stuurlint omdat ze te licht waren #%^$@#!##!!#!!###!
Ik heb veel poezen. Poezen brengen teken binnen in je huis; Ze slapen op onze bedden. De teken laten soms los,... en dan zoeken ze een andere donor.

Rond deze tijd op je bed laten slapen, dan ben je echt gek op ze. Onze kater komt niet in de slaapkamers, heb afgelopen maanden diverse teken gespot op de bank en vloer... bleh :S.

• #101.079
Om 5u al wakker geworden, ik wilde tot 6u30 slapen! :treuren:

Terug
Naar boven