- Waardering
- 142
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
f**k, dat is zeer zelden. Je hebt echt pech dude. Hoelang heb je de ziekte nu al? In welk stadium want ik herinner me dat men het meestal pas zeer laat ontdekt.
Ben zeer mooi op tijd gelukkig! Had een raar plekje wat leek op een beet van 1 of ander insect maar ging maar niet weg. En nu ineens 10 a 12 dagen later een dikke rode kring eromheen en beetje grieperig en vermoeid gevoel gehad soms. Nu antibiotica kuur en dan ben ik als het goed is snel volledig ervan af zonder hevige klachten.
Ben al lang blij dat ik die rode kring gekregen heb waardoor ik gelijk de huisarts heb gebeld, waar ik overigens direct als een spoedje heen kun komen. Zijn ook genoeg gevallen waar geen rode kring ontstaat en men maanden of jaren later pas hevige klachten krijgt die op dat moment niet goed plaatsbaar zijn. Bovendien heb je dan de chronische variant al te pakken en die schijnt zeer lastig te bestrijden te zijn.
Ik heb nu enkel nog een acute infectie zonder dat de bacterie zich heeft kunnen nestelen in mijn spieren/gewrichten etc. Althans dat is wat de dokter verteld heeft.
Misschien voor de zekerheid nog een keer bloed laten prikken over een x aantal weken.

Enkel vermoeidheidsklachten en soms een wat grieperig gevoel.

Maak je er een nog slechtere dag van