- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen schaduw, geen water en overduidelijk ook geen eten. Lagen zo'n 20 skeletten in de wei.
Heb de politie gebeld en ga maandag naar het kantoor. Dus heb niet niets gedaan.
Geen schaduw, geen water en overduidelijk ook geen eten. Lagen zo'n 20 skeletten in de wei.
![]()
Er moet hier eens een dierenpolitie komen. Dierenverwaarlozing hier melden suckt echt. Meestal hebben ze niet eens tijd of zin om iets te doen.In België kan je ze daar ook voor aangeven toch?
Edit: te laat
Schrijnend gewoon, die koeien
Wondje heeft nog de hele avond gebloed en deze morgen zat er ook nog een bloedvlek op het laken van de nacht, nu zit er eindelijk een korstje op.
Zware bloedverdunners icm de hitte.
Heb de politie gebeld en ga maandag naar het kantoor. Dus heb niet niets gedaan.
Is een weide in de Gentbrugse Meersen langs de Schelde. Het wandelpad heeft daar jammer genoeg geen naam :/Heb je een adres? Ik heb wat kennissen in de mediawereld...
Niet dat ze er specifiek veel f**k om geven, maar dierenleed scoort goed in de cijfers en zo komt het sneller in de aandacht.
We kunnen ook de DBB knokploeg mobiliseren maar ben bang dat het uitmondt in een BBQ.
Wel heel schrijnend dit, stok afpakken en de (poging tot) boer ermee meppen.

Slaan doorgaans nog geen deuk in een pakje boter.
geef die arme beesten wat finaplex , zijn er genoeg hier die genoeg tren acetate voor een klein leger hebben liggen ^^Boeren kwamen net aan toen ik daar stond (een uur gestaan). Beginnen ze met stokken op die heupen te slaan. Was eentje bij die niet meer kon lopen omdat heel haar hoef krom stond. Verschrikkelijk. Ik was/ben pisnijdig.
![]()