XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.101
Nergens geen schaduw!!! :mad: water?

• #101.102
Nergens geen schaduw!!! :mad: water?
Geen schaduw, geen water en overduidelijk ook geen eten. Lagen zo'n 20 skeletten in de wei.

IMG_20180630_101007_1.jpg

• #101.103
Boeren kwamen net aan toen ik daar stond (een uur gestaan). Beginnen ze met stokken op die heupen te slaan. Was eentje bij die niet meer kon lopen omdat heel haar hoef krom stond. Verschrikkelijk. Ik was/ben pisnijdig.

IMG_20180630_114538.jpg

• #101.104
Wat weerhoud je er iets tegen te doen? :dunno:

• #101.106
:thumbs:

• #101.107
In België kan je ze daar ook voor aangeven toch?

Edit: te laat

• #101.110
Ze zijn de "dikste" runderen komen halen + die ene die niet kon stappen. Rarara wat er daar mee gaat gebeuren :no:.

• #101.111
Schrijnend gewoon, die koeien :mad:

Wondje heeft nog de hele avond gebloed en deze morgen zat er ook nog een bloedvlek op het laken van de nacht, nu zit er eindelijk een korstje op.

• #101.114
Heb de politie gebeld en ga maandag naar het kantoor. Dus heb niet niets gedaan.

Heb je een adres? Ik heb wat kennissen in de mediawereld...
Niet dat ze er specifiek veel f**k om geven, maar dierenleed scoort goed in de cijfers en zo komt het sneller in de aandacht.

• #101.115
Heb je een adres? Ik heb wat kennissen in de mediawereld...
Niet dat ze er specifiek veel f**k om geven, maar dierenleed scoort goed in de cijfers en zo komt het sneller in de aandacht.
Is een weide in de Gentbrugse Meersen langs de Schelde. Het wandelpad heeft daar jammer genoeg geen naam :/

• #101.116
We kunnen ook de DBB knokploeg mobiliseren maar ben bang dat het uitmondt in een BBQ.

Wel heel schrijnend dit, stok afpakken en de (poging tot) boer ermee meppen.

• #101.118
Stuur mijn vegan knokploeg er wel op af :dunno:

• #101.120
Boeren kwamen net aan toen ik daar stond (een uur gestaan). Beginnen ze met stokken op die heupen te slaan. Was eentje bij die niet meer kon lopen omdat heel haar hoef krom stond. Verschrikkelijk. Ik was/ben pisnijdig.

IMG_20180630_114538.jpg
geef die arme beesten wat finaplex , zijn er genoeg hier die genoeg tren acetate voor een klein leger hebben liggen ^^

Terug
Naar boven