Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.082
  • #101.083
Balen, zo'n uurtje... kun je soms nog behoorlijk merken qua alertheid.

En, gelijk even getest of om 600 uur sporten je ding was? :)

Toen ik nog zonder problemen kon rennen ging ik 's morgens vroeg vaak lopen, dus dat is wel mijn ding.
Helaas kan ik dat niet meer, dus mij gewoon rustig gedoucht en klaar gemaakt voor het werk :p

• #101.084
Toen ik nog zonder problemen kon rennen ging ik 's morgens vroeg vaak lopen, dus dat is wel mijn ding.
Helaas kan ik dat niet meer, dus mij gewoon rustig gedoucht en klaar gemaakt voor het werk :p

Ook lekker inderdaad... tijdje gedaan, heerlijk om het rijk voor jezelf te hebben. Jammer dat het niet meer kan, tijdelijke blesure oid?

Duik tegenwoordig midweeks rond die tijd de garage in, daarna douchen en om 730 ontbijt met mijn gezin. Soms wat pannenkoeken, wentelteefjes, wafels e.d. aan het maken in mijn rusttijden. Heeft het gezin ook profijt ;)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #101.085
Ook lekker inderdaad... tijdje gedaan, heerlijk om het rijk voor jezelf te hebben. Jammer dat het niet meer kan, tijdelijke blesure oid?

Duik tegenwoordig midweeks rond die tijd de garage in, daarna douchen en om 730 ontbijt met mijn gezin. Soms wat pannenkoeken, wentelteefjes, wafels e.d. aan het maken in mijn rusttijden. Heeft het gezin ook profijt ;)

Chronische ontsteking in mijn liezen :( Is intussen al een jaar of 4...
Ik bouw nu weer rustig op, maar vrees dat lang aan een stuk lopen er nooit meer zal inzitten.
Je gezin heeft geluk met zo'n lekker ontbijtje 's morgens :D

Vanochtend wakker om 5u20 trouwens, toch al een verbetering :roflol:

• #101.086
Chronische ontsteking in mijn liezen :( Is intussen al een jaar of 4...
Ik bouw nu weer rustig op, maar vrees dat lang aan een stuk lopen er nooit meer zal inzitten.
Je gezin heeft geluk met zo'n lekker ontbijtje 's morgens :D

Vanochtend wakker om 5u20 trouwens, toch al een verbetering :roflol:

520u... waardeloos. Na zo'n eerste nacht hoor je recht te hebben op een nachtje zonder issues te maffen :(

Balen van je liezen en dat je daardoor het het rennen moet missen. Wel weer een goed excuus op krachtsport te duiken, is ook veeeeel hipper ;)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #101.087
520u... waardeloos. Na zo'n eerste nacht hoor je recht te hebben op een nachtje zonder issues te maffen :(

Balen van je liezen en dat je daardoor het het rennen moet missen. Wel weer een goed excuus op krachtsport te duiken, is ook veeeeel hipper ;)

Vannacht een nieuwe poging :p
Meest irritante is dat ik wakker word en 10 minuten later duiven en eksters lekker in de dakgoot hollen.
Dus dan hoor ik een constant "tik tik tik tik tik". Ik zal oordopjes meenemen straks :rolleyes:

Jup, nu doe ik wel mee met de "cool guys/girls" natuurlijk :cool:

• #101.088
Kwam minderjarig mokkeltje tegen met honden uitlaten, zegt ze zo: ja van wie is die dikke auto voor je deur dan?

Dus ik zo: ja van mij

Zij zo: nee niet die BMW bedoelde die audi van laatst.

Die minderjarige worden steeds minder leuk tegenwoordig :fuu:

• #101.089
Kwam minderjarig mokkeltje tegen met honden uitlaten, zegt ze zo: ja van wie is die dikke auto voor je deur dan?

Hahahahaha cucked boyo.

• #101.090
Pols blijft bloeden (sinds 15u00) en het verstandigste is om dan maar niet te trainen vandaag :fuu:

• #101.092
  • #101.093
Ben je nog steeds zo verdrietig dat je geen bodybuilder werd? :trollface:

• #101.094

"Mm buurmeisje van 15 zei wat tegen me toen ik langsliep"

• #101.098
Net tijdens het wandelen allemaal verwaarloosde runderen in een wei zien staan :grumble:.

• #101.100
Dat komt de kwaliteit van het vlees niet ten goede. :mad:
Welk vlees

IMG_20180629_161737_1.jpg

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven