Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.381
Bedoel je een komische opmerking waarin je suggereert dat er iets speelt tussen @Kathlinoo en @I Xyzyx I ? Ik zou er niet eentje kunnen bedenken.

• #101.382
Al anderhalve week lang dat geneuzel over die mislukte spelonktoeristen in Thailand in elk nieuwsbulletin.

• #101.384
Iemand ooit met een paar slokken op naar de tandarts gegaan?

Moet donderdag weer voor een grand canyon in mijn kies dus 99% wortelkanaal en nog wat andere dingen.

Nu helpen de verdovingen naar 2-3x dosis wel maar ben altijd echt pleurisgespannen en verkrampt en heb soms pijn aan andere tanden alleen al door de trillingen.

Vraag me af of het zou helpen of dat ik het alleen kutter maak.

• #101.385
Iemand ooit met een paar slokken op naar de tandarts gegaan?

Moet donderdag weer voor een grand canyon in mijn kies dus 99% wortelkanaal en nog wat andere dingen.

Nu helpen de verdovingen naar 2-3x dosis wel maar ben altijd echt pleurisgespannen en verkrampt en heb soms pijn aan andere tanden alleen al door de trillingen.

Vraag me af of het zou helpen of dat ik het alleen kutter maak.
Halve gram coke halen en op het gebied (tandvlees) eromheen aanstippen. 0,1 g zou genoeg moeten zijn voor een goede verdoving. Helemaal als het coke met lidocaïne is.

Of lidocaïne als je het kan regelen.

Heb het een keer bij iemand geprobeerd en toen werkte het heel goed.

• #101.386
Halve gram coke halen en op het gebied (tandvlees) eromheen aanstippen. 0,1 g zou genoeg moeten zijn voor een goede verdoving. Helemaal als het coke met lidocaïne is.

Tegen de pijn van het prikken is dat?
Dat is niet echt het probleem, die prikken zijn niet chill maar dat is een drop in the bucket.

Daarbuiten is het geen optie.

• #101.387
Tegen de pijn van het prikken is dat?
Dat is niet echt het probleem, die prikken zijn niet chill maar dat is een drop in the bucket.

Daarbuiten is het geen optie.
Dentinox voor babies die tandjes krijgen bevat lidocaine. Kun je plaatselijk aanbrengen met een kwastje. Maar dat gaat niet helpen tijdens de wortelkanaalbehandeling zelf.

• #101.388

Coke regelen en hopen dat er lidocaïne in zit... Terwijl de tandarts zelf lidocaïne gebruikt :emo:

• #101.389
Dentinox voor babies die tandjes krijgen bevat lidocaine. Kun je plaatselijk aanbrengen met een kwastje. Maar dat gaat niet helpen tijdens de wortelkanaalbehandeling zelf.

Bedoel meer voor de mental game, ik neem sws 2-3 verdovingen per kies/tand. Probleem is dat ik altijd fuvking gespannen ben en lijp wordt van het gevoel van het boren door mijn kop heen ect.
Plus ben ook gewoon bang as f**k TBH.

Vraag me af of ik daar minder last van heb als ik tikje aangeschoten ben.
Dus daarom of er iemand is met ervaring.

Laatst bewerkt:
  • #101.390
Alcohol en verdoving. Heel snugger :thumbup:

• #101.393
Bedoel meer voor de mental game, ik neem sws 2-3 verdovingen per kies/tand. Probleem is dat ik altijd fuvking gespannen ben en lijp wordt van het gevoel van het boren door mijn kop heen ect.
Plus ben ook gewoon bang as f**k TBH.

Vraag me af of ik daar minder last van heb als ik tikje aangeschoten ben.

Als het een mentaal iets is zou ik er geen middeltje voor nemen. Zorg gewoon dat je van te voren gekalmeerd, rustig bent. Kaart het eventueel aan bij de tandarts, dan kan er rekening mee gehouden worden. Voelt misschien een beetje bèta, maar stiekem alcohol drinken of blowen en daar als een halve zombie in de stoel liggen is geen alternatief.

• #101.395
Of don't be a p*ssy :p
Ze verdoven je voor een wortelkanaalbehandeling erg goed normaal gezien, je voelt niets van pijn.

Ik heb helaas geen 'normaal gezien' gebit.
Ik heb een overgevoelig gebit, behandelingen die bij normale mensen helemaal geen pijn horen te doen zijn bij mij letterlijk onmogelijk zonder verdoving.

Ik heb wel eens dat het boren in een verdoofde kies zelfs teveel pijn doet bij de kies die er naast zit, puur van de trillingen.

Vorig jaar moest een kies die al dood is zelf verdoofd worden gvd :roflol:

Als het een mentaal iets is zou ik er geen middeltje voor nemen. Zorg gewoon dat je van te voren gekalmeerd, rustig bent. Kaart het eventueel aan bij de tandarts, dan kan er rekening mee gehouden worden. Voelt misschien een beetje bèta, maar stiekem alcohol drinken of blowen en daar als een halve zombie in de stoel liggen is geen alternatief.

Ja dat lijkt me de beste optie maar alsnog bang dat ze bvb dat stokje perongeluk in een gaatje stopt en ik dan en echt half sterf.

• #101.396
Ik heb helaas geen 'normaal gezien' gebit.
Ik heb een overgevoelig gebit, behandelingen die bij normale mensen helemaal geen pijn horen te doen zijn bij mij letterlijk onmogelijk zonder verdoving.

Ik heb wel eens dat het boren in een verdoofde kies zelfs teveel pijn doet bij de kies die er naast zit, puur van de trillingen.
Bij kanaalwortelbehandelingen verdoven ze wel een zenuw achteraan waardoor heel de rij tanden verdoofd is + een deel van de tong. Dus je gaat (waarschijnlijk, durf niet met zekerheid zeggen gezien jouw situatie) de trillingen tegen andere tanden ook niet voelen.

• #101.399
Lel

• #101.400
Deze thread bekijken en niets zien over wat anderen hun dag heeft verpest :fu:

Terug
Naar boven