MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.401
Iemand ooit met een paar slokken op naar de tandarts gegaan?

Moet donderdag weer voor een grand canyon in mijn kies dus 99% wortelkanaal en nog wat andere dingen.

Nu helpen de verdovingen naar 2-3x dosis wel maar ben altijd echt pleurisgespannen en verkrampt en heb soms pijn aan andere tanden alleen al door de trillingen.

Vraag me af of het zou helpen of dat ik het alleen kutter maak.

Als je ervaring hebt met wiet en je wordt er chill van zou dat een optie kunnen zijn. (leg je tandarts even uit waarom je zo naar wiet stinkt :D)
Waarom ga je niet ff naar je huisarts voor een recept voor wat rustgevends?

• #101.403
Nog nooit wat aan m'n gebit gehad en liters frisdrank on a daily vroegah... Nu light dan

*klopt af*

• #101.405
Had m'n ma gevraagd schroeven verwijder setje te halen

Komt ze thuis met schroeven verwijder setje

En een accu boormachine, bitjes set, veiligheidsbril, handschoenen en nog wat meug.

Dus ik zeg zo tegen haar dat ze de rest terug kan brengen omdat ik dat niet nodig heb

Gaat ze god***domme nog een weerwoord geven ook dat ik het echt wel allemaal nodig heb.

Ik loop wel naar de bouwmarkt de volgende keer :fuu:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #101.406

En een accu boormachine, bitjes set, veiligheidsbril, handschoenen en nog wat meug.

Dus ik zeg zo tegen haar dat ze de rest terug kan brengen omdat ik dat niet nodig heb

Gaat ze god***domme nog een weerwoord geven ook dat ik het echt wel allemaal nodig heb.

Lol je vraagt om een moeren splijter , krijgt een hele werkplaats xd

• Like
  • #101.407
Als je ervaring hebt met wiet en je wordt er chill van zou dat een optie kunnen zijn. (leg je tandarts even uit waarom je zo naar wiet stinkt :D)
Waarom ga je niet ff naar je huisarts voor een recept voor wat rustgevends?

huisarts zou wel een goed idee zijn, alleen moet donderdag al en werk morgen.
wel een goede voor next time.

heb wel ervaring met wiet maar niet heel veel helaas.

• #101.408
Nog nooit wat aan m'n gebit gehad en liters frisdrank on a daily vroegah... Nu light dan

*klopt af*

genetics zijn een b*ch.

wordt 3de wortelkanaal behandeling in soon ook operatie denk ik, zit een zwelling in mijn kaak onder oude wortelkanaal. van die kies ook vorige maand ook de hele voorkant afgebroken.
ook zo'n +-30 gaatjes gehad.

kan ook geen koude dingen eten en drinken, niet afbijten met voortanden en niet kauwen met linker kiezen.
regelmatig dromen dat mijn tanden uit mijn mond vallen ook.

mijn gebit is een van de redenen dat ik geen kinderen ga nemen.

• #101.409

5e55591020aadef67a782003280afb0b_400x400.png

• #101.410
genetics zijn een b*ch.

wordt 3de wortelkanaal behandeling in soon ook operatie denk ik, zit een zwelling in mijn kaak onder oude wortelkanaal. van die kies ook vorige maand ook de hele voorkant afgebroken.
ook zo'n +-30 gaatjes gehad.

kan ook geen koude dingen eten en drinken, niet afbijten met voortanden en niet kauwen met linker kiezen.

regelmatig dromen dat mijn tanden uit mijn mond vallen ook.
Haha know that feel bro, Team rechterkant eten want anders dik tandvlees

• Like
  • #101.412
Mijn moeder neemt altijd Oxazepam voordat ze naar de tandarts moet, heeft de tandarts zelf voorgeschreven:thumbup:

• #101.413
DMT zou ook kunnen.

• #101.414
Ketamine en cyanide kunnen ook.

• #101.417

:roflol: ik zei dankjewel dat je die extra spullen mee genomen hebt maar ik heb ze niet nodig dus je kan ze beter terug brengen.

En dan krijg ik even later een smsje met dat ik ze toch echt nodig had want dit dat blablabla

Ja god***domme ik kijk toch wel hoe ik iets moet doen ik had alleen niet verwacht een compleet verrotte schroef in mijn bumper te vinden en daarom heb ik alleen een schroeven verwijder setje nodig :fuu:

Terug
Naar boven