- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik scoor geen punten op deze manier.Je irriteert je er niet aan, je ergert je eraan.
Iets irriteert je en je ergert je ergens aan.
ik scoor geen punten op deze manier.
ik erger me ook enorm aan mensen die ''uitprinten'' zeggen.

Hoe moet je het dan zeggen?
Je zegt toch ook afdrukken?
afdrukken, printen of uitdraaien.
uitprinten is een contaminatie van printen en uitdraaien.
net als uittesten van uitproberen en testen.

Kun jij even uittesten of je dingen weer kunt uitprinten? Thanks.afdrukken, printen of uitdraaien.
uitprinten is een contaminatie van printen en uitdraaien.
net als uittesten van uitproberen en testen.
Wat is jouw probleem vriend
Zeg het me dan vriend
Ej mattie zeg het me dan vriend
Wollah wat jij stoer doen
Ik neuk jullie allemaal de minderharige zusje

Why? (Mijn excuus als ik iets gemist heb, ben niet zo actief meer hier.)
Holy f**k
Ik dacht dat mijn ex minderjarige meisje lul verhalen op liep te hangen
Stuurde ze foto dat ze echt zwanger was
Gvd
Ik ben de vader niet ieder geval, ik heb haar begin van het jaar een paar keer naar school gebracht en daarna is het contact een beetje verwaterd waar ik d'r eigenlijk alleen nog zag als bij dr broer langs ging.
Verstandige keuze als ik het zo lees.NP, ik ook niet.
Een aantal redenen, allereerst fysieke ongemakken: een slijmbeursontsteking in m’n schouder, knieband ingescheurd en een liesblessure die nog wat onduidelijk is. Ben continu aan ‘t forceren en maak ‘t daarmee alleen maar erger.
Daarnaast wil ik drastisch afvallen. Voel me al erg lang fysiek gewoon vrij slecht op ~120 kilo en er moet dus flink wat af. Daar ben ik inmiddels mee begonnen. Je kunt natuurlijk prima afvallen en blijven powerliften maar ik wil met al die blessures erbij niet constant me nog zorgen hoeven maken om krachtstats.
Verder is het ook gewoon een kwestie van verschuivende prioriteiten, meer aandacht voor ‘t gezin, werk, de gym, coaching, enzovoorts. Het is wat mij betreft op dit moment geen definitief afscheid maar ik zal er zeker de eerstkomende anderhalf jaar uitliggen. En tegen die tijd zien we wel weer.
maar wel je trainers papieren toch ?
Sportkleding vergetenNu moet ik eerst naar huis, gaat een uur van mijn waardevolle tijd
![]()