- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik ben ontzettend explosief anders, alleen nu even niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb wel eens gehoord van luie mensen wat betreft cardio, maar een elektrische tennisracket?

Ik ben ontzettend explosief anders, alleen nu even niet![]()

Ga je er een tweedehands opzetten? Maat had ook zo'n wagen moest toen van onderaf (tip: dag van te voren de boutjes met kruipolie inspuiten en met bankhamer laten schrikken). Gebruikte toen een smeerkuil, maar met oprijbokken of asssteunen is het prima te doen.
Kortsluiting in de dynamo, oververhit. Bovendien heb ik 2 linkerhanden en wil ik vandaag op vakantie. Vervangen was de enige optie.Dynamo gewoon reviseren, nieuwe lagers en nieuwe module er op en hij is weer 100%.
Kortsluiting in de dynamo, oververhit. Bovendien heb ik 2 linkerhanden en wil ik vandaag op vakantie. Vervangen was de enige optie.

Irritant hè. Ik zit gewoon chill buiten te eten en gelijk komen die kutbeesten. Ik heb er wel genoeg weten te elektrocuteren, dat geeft dan wel weer gevoel van voldoeningVliegen.. overalen ze zijn nog te snel voor mij en mijn elektrische tennis racket
![]()
, hè @Kathlinoo .Vliegen.. overalen ze zijn nog te snel voor mij en mijn elektrische tennis racket
![]()

Gelukkig voel je je nu wat mannelijkerI
Irritant hè. Ik zit gewoon chill buiten te eten en gelijk komen die kutbeesten. Ik heb er wel genoeg weten te elektrocuteren, dat geeft dan wel weer gevoel van voldoening, hè @Kathlinoo .

Duimpje voor jou. Was je de dagen van de week aan het leren op dat moment? Dubbele duim.Ik heb paar dagen terug een hommel die uitgeput was binnen gevonden, heb hem naar buiten gebracht en ranja gegeven.
![]()
Krijg ik nu wat?
Enjoy!!Kortsluiting in de dynamo, oververhit. Bovendien heb ik 2 linkerhanden en wil ik vandaag op vakantie. Vervangen was de enige optie.

Duimpje voor jou. Was je de dagen van de week aan het leren op dat moment? Dubbele duim.

Van mij een trap onder je hol, kuthommels.Ik heb paar dagen terug een hommel die uitgeput was binnen gevonden, heb hem naar buiten gebracht en ranja gegeven.
![]()
Krijg ik nu wat?

Is gewoon je menstruatiebloed izzy.Ik heb paar dagen terug een hommel die uitgeput was binnen gevonden, heb hem naar buiten gebracht en ranja gegeven.
![]()
Krijg ik nu wat?
haha dan is dit misschien wel iets voor jou de bug busterVliegen.. overalen ze zijn nog te snel voor mij en mijn elektrische tennis racket
![]()
zie www.bugbuster-europe.comhaha dan is dit misschien wel iets voor jou de bug busterzie www.bugbuster-europe.com
koopje voor 53,95