XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.584
Ga je er een tweedehands opzetten? Maat had ook zo'n wagen moest toen van onderaf (tip: dag van te voren de boutjes met kruipolie inspuiten en met bankhamer laten schrikken). Gebruikte toen een smeerkuil, maar met oprijbokken of asssteunen is het prima te doen.

Dynamo gewoon reviseren, nieuwe lagers en nieuwe module er op en hij is weer 100%.

• #101.585
  • #101.586
Kortsluiting in de dynamo, oververhit. Bovendien heb ik 2 linkerhanden en wil ik vandaag op vakantie. Vervangen was de enige optie.

Ja oké dan gewoon snelste optie en nieuw er op drukken :p

Bestel zelf altijd onderdelen via autodoc en laat mijn garage turk ze er in drukken of doe t zelf. Voordeel van genoeg andere auto's tot je beschikking hebben, heb je geen huurauto nodig en t maakt niet uit als je week auto kwijt bent.

Bij kortsluiting is trouwens ook je module kapot.. die behuizing, spoel en magneten kunnen in principe niet kapot gaan.

• #101.587
I
Vliegen.. overal :mad: en ze zijn nog te snel voor mij en mijn elektrische tennis racket :(
Irritant hè. Ik zit gewoon chill buiten te eten en gelijk komen die kutbeesten. Ik heb er wel genoeg weten te elektrocuteren, dat geeft dan wel weer gevoel van voldoening :devilnana:, hè @Kathlinoo .

• #101.590
Gelukkig voel je je nu wat mannelijker

Ik heb paar dagen terug een hommel die uitgeput was binnen gevonden, heb hem naar buiten gebracht en ranja gegeven.

IMG_20180712_101305.jpg

Krijg ik nu wat?

• #101.593
Duimpje voor jou. Was je de dagen van de week aan het leren op dat moment? Dubbele duim.

Nee, ik kan niet met geld omgaan dus ipv dat ik al mijn geld verneuk koop ik alles wat ik nodig heb, maak 300 euro over naar mijn ouders en dan de rest naar mijn spaarrekening.

Kan ik 10 euro per dag verneuken aan onzin dingen en heb ik niet aan t eind van de maand geen geld voor onzin dingen.:dunno:

• #101.594
  • #101.600
Onweer... Ik haat onweer :angstig:

Terug
Naar boven