MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.601
Dynamo gewoon reviseren, nieuwe lagers en nieuwe module er op en hij is weer 100%.

Lijkt me niet echt de moeite waard t.o.v de prijs van eentje van de sloop, bent hetzelfde kwijt revisie.

Edit:

Net ontdekt dat kiwi-water niet mijn ding is tijdens het trainen :S

Laatst bewerkt:
  • #101.603
het valt mij de laatste tijd op hoe bizar slecht wij Nederlanders op de snelweg kunnen rijden ,

het pas op het laatste moment inhalen van vrachtwagens met 100km/h terwijl je er al een paar honderd meter achter zit,f**k diegene die al met 130 op de linkerbaan rijdt

of eindeloos met een slakkengang links blijven rijden terwijl er op de rechterbaan plaats zat is en dan nog boos worden ook als ze denken opgejaagd te worden,

op 130 km/h wegen treintjes van 100 km/h terwijl er rechts en op de linkerbaan eigenlijk genoeg ruimte is :dunno:

• #101.604
het valt mij de laatste tijd op hoe bizar slecht wij Nederlanders op de snelweg kunnen rijden ,

het pas op het laatste moment inhalen van vrachtwagens met 100km/h terwijl je er al een paar honderd meter achter zit,f**k diegene die al met 130 op de linkerbaan rijdt

of eindeloos met een slakkengang links blijven rijden terwijl er op de rechterbaan plaats zat is en dan nog boos worden ook als ze denken opgejaagd te worden,

op 130 km/h wegen treintjes van 100 km/h terwijl er rechts en op de linkerbaan eigenlijk genoeg ruimte is :dunno:
duitsers zeggen niet voor niks : du ferhts wie ein hollander , mijn vrouw kreeg een hartverzakking toen een audi op de tweede linker baan in duitsland aan het drukken was met 180 kmp, mijn advies rustig blijven en gas zit rechts :P

• #101.605
vandaag een ongeplanned dagje vrij moeten nemen , papa's kleine meisje is de hele nacht wakker geweest met flinke koorts :(

• #101.606

Das niet enkel in Nederland hoor... Doe zelf ook minstens 1000km/week, the things I see.
En met de verlofperiode is het precies nog erger. Alsof iedereen die anders zijn wagen nooit gebruikt nu ff snelwegen gaat doen voor zijn plezier :eyes:

• #101.608

of eindeloos met een slakkengang links blijven rijden terwijl er op de rechterbaan plaats zat is en dan nog boos worden ook als ze denken opgejaagd te worden.

Op 130 km/h wegen treintjes van 100 km/h terwijl er rechts en op de linkerbaan eigenlijk genoeg ruimte is :dunno:

*zucht*... zal mijn irritatie hierover maar niet delen, maar jeez inderdaad. En bumperklevers heb ik het niet op (understatement).

• #101.609
Als je gewoon hard genoeg aan komt rijden gaat 9/10 wel opzij en is er geen reden tot kleven :) En die 1/10 die overblijft kun je vaak rechts inhalen :o

• #101.610
Das niet enkel in Nederland hoor... Doe zelf ook minstens 1000km/week, the things I see.
En met de verlofperiode is het precies nog erger. Alsof iedereen die anders zijn wagen nooit gebruikt nu ff snelwegen gaat doen voor zijn plezier :eyes:

Als jij nou wat minder km’s gaat maken, misschien dat dat helpt.

;)

• #101.614
*zucht*... zal mijn irritatie hierover maar niet delen, maar jeez inderdaad. En bumperklevers heb ik het niet op (understatement).

Dan zou ik maar nooit in Duitsland gaan rijden,daar word je op de linkerbaan van de weg gedrukt , inclusief gratis groot licht show

• #101.615
Gewoon een keer goed hard op de rem trappen!

Meestal zal ik met respect voor het gebrek aan IQ van zo'n idioot het laten gaan, maar soms voel ik mij genoodzaakt mij strak aan de regels te houden waar afremmen en links rijden bij hoort.
Eenmaal in een uitzonderlijke situatie zelfs uit noodweer moeten handelen toen ik met een volbeladen auto te laat door had dat er al een tijdje een bumperklevend busje achter mij zat. Triest genoeg ook nog eens met mijn gezin in de auto op vakantie.

• #101.616
Dan zou ik maar nooit in Duitsland gaan rijden,daar word je op de linkerbaan van de weg gedrukt , inclusief gratis groot licht show

Tenzij je zelf snel genoeg rijdt :eyebrow:

Toen wij naar Keulen moesten heb ik van geen enkele Duitser last gehad.. Iedereen gaat altijd netjes aan de kant, daarbij vind ik ook dat je zelf ook gewoon aan de kant moet gaan als het kan.

Daar hebben we in NL nog wel eens moeite mee. Je kunt toch gewoon rechts het gaatje pakken zodat degene die achter je zit (die er klaarblijkelijk langs wil) kan gaan inhalen. Maar het gros van de NL'rs zien over anderhalve KM een vrachtwagen en zijn doodsbenauwd dat ze moeten afremmen omdat ze iemand die achter hen rijdt de ruimte geven (want ze rijden immers zelf al 121km!!!!!).

• #101.617

Bumperkleven vind ik ook not done, dat doe ik dan ook nooit. Ik hou altijd netjes afstand. Maar mensen die op de linkerbaan met 120 de auto's op de rechterbaan inhalen die eveneens 120 rijden vind ik echt superkansloos. Mensen die links rijden en daarbij te hard rijden moeten dat toch zelf weten, daar kun je toch gewoon voor aan de kant gaan als er de ruimte voor is. En haal anders gewoon lekker niet in.

Ik vind het altijd enorm vervelend dat andere "supernette aan de regelhoudmensen" hun rijstijl opdringen aan mensen die wel gewoon graag naar huis willen. Ga lekker chillen op de rechterbaan...

• #101.618

Daar heb ik minder last van bumperklevers dan in NL, mogelijk het gevolg van de regels daar. Heb ook niets tegen die lichtshows, bevorderd juist de veiligheid. Wordt juist pist als mensen mij in gevaar brengen.

• #101.619
Tenzij je zelf snel genoeg rijdt :eyebrow:

Toen wij naar Keulen moesten heb ik van geen enkele Duitser last gehad.. Iedereen gaat altijd netjes aan de kant.

lol lol lol... impressive, vooral als je weet wat voor auto's daar rijden die plankgas gaan.

Terug
Naar boven