XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.543
Is het serieus ook nog een verwend nest met veel te veel geld?

Ik ben in die politie problemen geraakt door te veel geld

Ik had die domme h**r 1000 euro aan zooi gegeven over periode van 3 maanden en toen ik er achter kwam dat ze continue vreemd ging had ik mijn spullen terug geëist

En als wraak deed ze de dag er na aangifte

• #101.545
Ik ben in die politie problemen geraakt door te veel geld

Ik had die domme h**r 1000 euro aan zooi gegeven over periode van 3 maanden en toen ik er achter kwam dat ze continue vreemd ging had ik mijn spullen terug geëist

En als wraak deed ze de dag er na aangifte

Whoooow, 1000 euro, ik had het over serieus geld.

• #101.546
Groot huis met tuin of hou je het minimaal

Ik wil geen groot huis, gewoon groot genoeg voor wat je nodig hebt. Wel voorkeur voor vrijstaand met onderhoudsvrije tuin.

Maar ik wil eerst opleiding af hebben, wil geen dingen kopen waarbij ik op mijn spaargeld moet interen om het te kunnen onderhouden.

Daarom heb ik dus ook een e46 BMW gekocht ipv een nieuwe.. die zijn nog redelijk betaalbaar en het onderhoud kun je gewoon prima zelf doen waardoor nog goedkoper is.

En daarom wil ik ook geen onnodig groot huis, je hebt niks aan die ruimte maar je moet het wel onderhouden.

• #101.547
Whoooow, 1000 euro, ik had het over serieus geld.

Normaal iemand van 20 geeft niet 1000 euro aan een meisje van 17/18 :roflol:

T boeide mij gewoon geen drol allemaal. Reed in een 2008 Audi A4 Proline 3.0 TDI. Kwam per jaar op 50.000 gereden kilometers terwijl school op 20 km afstand zat :o

Was tot 1-2 jaar terug overigens zo. Had t zusje van een vriend van mij schoenen van 230 euro gekocht terwijl ik dat kind niet eens kon uitstaan :roflol: .

• #101.549
Ik geef met tegenzin politie mijn auto sleutels

Hebben ze vervolgens de reserve sleutels uit mijn huis gestolen en aan domeinen gegeven. Domeinen heeft ze vervolgens inclusief huissleutels aan de nieuwe eigenaar gegeven...

Are you fucking kidding me

• #101.550
Ik geef met tegenzin politie mijn auto sleutels

Hebben ze vervolgens de reserve sleutels uit mijn huis gestolen en aan domeinen gegeven. Domeinen heeft ze vervolgens inclusief huissleutels aan de nieuwe eigenaar gegeven...

Are you fucking kidding me
Wordt het niet tijd om voor een eigen log op dit forum?

“thuglife, de avonturen van I Xyzyx I”

• #101.551
Die krijgt dan geheid een slotje.

• #101.552
Ik volg

• #101.556
Zolang hij jou niet als buurman heeft kan het altijd nog erger.

• #101.558
voor iemand met geld ziet jouw tuin er redelijks rijtjeshuis waardig uit :P

• #101.559
Inderdaad, dat zat ik ook te denken :haha:

Terug
Naar boven