Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.641
Ik ga meestal ook onmiddellijk naar rechts als ik heb ingehaald, maar soms snap ik middenvak klevers ook wel.
Het gebeurt vrij veel dat ik op het rechtervak rij, een vrachtwagen nader en ruim op tijd mijn pinker aanzet.
Als er dan net een auto aankomt op het midden vak, er helemaal NIETS links rijdt en deze je gewoon dwingt om tot 90km/h af te remmen omdat meneer/mevrouw langs je wil kruipen in plaats van even ruimte te maken...
Soms begin ik voorzichtig naar links te gaan om ze "te dwingen" ruimte te maken, maar is ook niet echt veilig natuurlijk...
En na 3 keer denk je ook gewoon "fok it ik blijf lekker in het midden" :rolleyes: Zeker als je aan het cutten bent :p

Is die Honda zo langzaam dan? Ik haal met de BMW makkelijk mensen rechts in.

Gister zelfs met de Yaris iets van 30 mensen rechts ingehaald door gewoon keurig 130 te rijden op de rechter baan. Geen idee wat ze met 90 km/h op de linker baan zoeken maar ik kon vaak zat rustig minuten lang op de rechter baan cruisen :roflol:

• #101.642
Is die Honda zo langzaam dan? Ik haal met de BMW makkelijk mensen rechts in.

Gister zelfs met de Yaris iets van 30 mensen rechts ingehaald door gewoon keurig 130 te rijden op de rechter baan. Geen idee wat ze met 90 km/h op de linker baan zoeken maar ik kon vaak zat rustig minuten lang op de rechter baan cruisen :roflol:

Die touringbus dat je inhaalde zat dus niet vol?

• #101.643
Wat ik ook altijd super irritant vind is dat wanneer je lekker op de cruise control rijdt, je iemand die wil invoegen de ruimte geeft door naar links te gaan en vervolgens gaan ze met exact dezelfde snelheid rijden als mij terwijl ik er nog naast zit...

Die is ook tof inderdaad :roflol:
En mensen die geen snelheid kunnen houden (of het bestaan van cruise controle niet kennen) :yell:

• #101.644
  • Like
Waarderingen: mat
  • #101.645
Ik ga meestal ook onmiddellijk naar rechts als ik heb ingehaald, maar soms snap ik middenvak klevers ook wel.
Het gebeurt vrij veel dat ik op het rechtervak rij, een vrachtwagen nader en ruim op tijd mijn pinker aanzet.
Als er dan net een auto aankomt op het midden vak, er helemaal NIETS links rijdt en deze je gewoon dwingt om tot 90km/h af te remmen omdat meneer/mevrouw langs je wil kruipen in plaats van even ruimte te maken...
Soms begin ik voorzichtig naar links te gaan om ze "te dwingen" ruimte te maken, maar is ook niet echt veilig natuurlijk...
En na 3 keer denk je ook gewoon "fok it ik blijf lekker in het midden" :rolleyes: Zeker als je aan het cutten bent :p

Als iemand met 90 jou in haalt, dan rijd jij zo langzaam dat je net zo goed achter de vrachtwagen kunt blijven rijden.

Daarnaast hoeft niemand (zomaar) ruimte te maken voor iemand die van baan wil wisselen (of invoegen oid.).

• #101.646
Die touringbus dat je inhaalde zat dus niet vol?

30 auto's, serieus is echt triest gesteld hoor hier op de snelweg, iedereen in een rijtje op de linker baan.

En dan heb je nog mong*len van de politie die dan over de vluchtstrook willen gaan rijden en bijna tegen een wegbewijzeringspaal van Rijkswaterstaat boeken

• #101.647
Als iemand met 90 jou in haalt, dan rijd jij zo langzaam dat je net zo goed achter de vrachtwagen kunt blijven rijden.

Daarnaast hoeft niemand (zomaar) ruimte te maken voor iemand die van baan wil wisselen (of invoegen oid.).

Je moet diegene op de andere rijbaan gewoon voor laten gaan.

Wanneer iemand op de linker baan de maximale snelheid rijdt mag je in principe al niet eens zorgen dat die moet afremmen

• #101.649

Lol, ik rij geen 90 hé... Gewoon 125 op de cruise control. Diegene die inhaalt rijdt dan 127 ofzo en blijft hangen in plaats van vlot in te halen/even ruimte te maken (een beetje hoffelijkheid mag wel, denk ik?).
Je wordt gedwongen om af te remmen naar 90 omdat je niet in de kont van de vrachtwagen zou belanden (begrijpend lezen, het is niet iedereen gegund).

• #101.651
Lol, ik rij geen 90 hé... Gewoon 125 op de cruise control. Diegene die inhaalt rijdt dan 127 ofzo en blijft hangen in plaats van vlot in te halen/even ruimte te maken (een beetje hoffelijkheid mag wel, denk ik?).
Je wordt gedwongen om af te remmen naar 90 omdat je niet in de kont van de vrachtwagen zou belanden (begrijpend lezen, het is niet iedereen gegund).

Ik snap hem, best irritant dan hè die VTEC.

• #101.654
Maar bij geen enkel ander merk voelt het als bij Honda (het is ook niet exact hetzelfde bij alle merken).

• #101.658
Ik pak altijd die baan helemaal rechts, daar rijdt bijna nooit iemand.

Grootste irritatie is inderdaad iemand die rechts achter een vrachtauto rijdt (met 90+), en de auto vlug naar links gooit zodat hij niet hoeft af te remmen (paar km/u). Degene die links rijdt mag dan 40+ km/u afremmen. Best wel heel egoistisch en aso.

• #101.660
Hele dag misselijk en diarree :mad::mad::mad:

Terug
Naar boven