AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #101.862
Ineens mijn heel zwembad vol algen en dus maar helemaal leeggegooid :mad:

Nu kijken voor eentje met een filterpomp en hopen dat ik langer dan een maand plezier heb ervan.

Gaat een leuke waterrekening worden ook :roflol:

Hadden wij ook vorig jaar, pomp nu bijna hele dag aan, chloor druppels erin en afdekken om die algen hun koolhydraten af te pakken:

no sun, no gains Basterds!
(Ze maken koolhydraten aan via fotosynthese)

• #101.863
Een UV-lamp aansluiten kan ook helpen.

• #101.864
Dat er weer eens een collega (die niet traint) vraagt of je binnenkort wilt samen trainen...

nooooo_meme_by_nightmarezenuki-d5r15lc.jpg

• #101.866
  • #101.868
Het was een zij:o, maar ik ben een van die autisten die gewoon het liefst alleen traint met oortjes in. Als iemand het ook maar in je hoofd haalt om überhaupt een gesprek met mij te beginnen tijdens het trainen...:hamer:.
Did u just assume her sexuality? TRIGGERED.
Ikzelf ben iets ertussenin denk ik, ik zou een workoutpartner kunnen gebruiken, maar verder dan dat hoeft er voor mij niet geluld te worden tijdens het trainen.

• #101.869
  • #101.871
Het was een zij:o, maar ik ben een van die autisten die gewoon het liefst alleen traint met oortjes in. Als iemand het ook maar in je hoofd haalt om überhaupt een gesprek met mij te beginnen tijdens het trainen...:hamer:.
Als ik dit lees valt mijn autisme nog wel mee.

• #101.872
Dat er weer eens een collega (die niet traint) vraagt of je binnenkort wilt samen trainen...
Moet dit echt vertaald worden :D
Iemand die nooit traint en een keer samen wil trainen...
Zij: "Heb je zin om binnenkort een drankje te doen? Ik vind je leuk."

• #101.874
Ik sta er steeds versteld van wat voor een grote mond kinderen van +- 15 jaar tegenwoordig hebben.

Er stonden er hier daarnet ongegeneerd op mijn oprit zich te verzamelen. Op de vraag wat ze op mijn oprit staan te doen krijg ik als antwoord dat ze toch niks misdoen. Als ik dan vraag om terug op straat te gaan zeggen ze dat ze ZOMETEEN zullen vertrekken, waarna ze eigenlijk geen blijk geven te vertrekken. Op zo een moment moet ik me even bedwingen om ze niet allemaal het straat op te schoppen.

Resultaat van kinderen op te voeden door er mee te onderhandelen. Of ik ben gewoon mega onverdraagzaam.

• #101.875
Ik sta er steeds versteld van wat voor een grote mond kinderen van +- 15 jaar tegenwoordig hebben.

Er stonden er hier daarnet ongegeneerd op mijn oprit zich te verzamelen. Op de vraag wat ze op mijn oprit staan te doen krijg ik als antwoord dat ze toch niks misdoen. Als ik dan vraag om terug op straat te gaan zeggen ze dat ze ZOMETEEN zullen vertrekken, waarna ze eigenlijk geen blijk geven te vertrekken. Op zo een moment moet ik me even bedwingen om ze niet allemaal het straat op te schoppen.

Resultaat van kinderen op te voeden door er mee te onderhandelen. Of ik ben gewoon mega onverdraagzaam.

Jouw oprit --> opzouten!!!

• #101.876

Ligt zeker niet aan jou.
Ons buurjongetje is nu 7 jaar, moeder heeft er totaal geen gezag over en geeft hem altijd zijn zin.
Paar weken geleden stond ze (weer) voor onze deur op hem te roepen omdat hij naar huis moest komen.
Na een uur ongeveer komt hij slenterend af, waarna hij begint te onderhandelen en - omdat het voor een keer niet uitpakt zoals hij wil - zegt hij doodleuk "Je moet je bek houden" tegen zijn moeder en gaat ervandoor. Zij gaat terug naar binnen en laat hem begaan...
Dat had ik niet moeten proberen hoor! :eek:

• #101.877

Ik heb hen gezegd dat ze meteen moesten vertrekken en toen ze opnieuw aarzelden gevraagd of ik een handje moest komen helpen. Daarop zijn ze vertrokken en nog een tijdje op pakweg 25meter van het huis blijven hangen.

Edit: Het gaat trouwens niet over allochtonen. Kwestie dat dat duidelijk is :)

Laatst bewerkt:
  • #101.878
Je hebt gezag of je hebt het niet @Tr3nbolon3 :trollface:.

Nee het wordt elk jaar erger met de kids van nu.

• #101.880
Aangepast, onze gebande vriend is niet de enige voor wie de racisme regel telt.

Terug
Naar boven